hier regen. Maar onze buitenbak is nog wel goed wonderbaarlijk genoeg!
Bopje
Geplaatst: 29-11-09 13:21
Joolien schreef:
hier regen. Maar onze buitenbak is nog wel goed wonderbaarlijk genoeg!
Bij ons is het een modderbad
Claudia78
Geplaatst: 29-11-09 13:26
Vannochtend droog les gegeven...kom nu wel verkleumd thuis door de koude wind. Nu begint het ook weer te regenen.
Caresse07
Geplaatst: 29-11-09 18:06
Vanmorgen 2 kleine buitjes gehad maar de rest van de dag is het droog geweest en ook de wind viel reuze mee vandaag. Vergeleken bij gisteren was het vandaag superweer
Pff.. wat een put weer. Veeeeeel wind en als het regent regent het ook hard en lang. Mijn paarden baas is 2 weken op vakantie en ik moet voor de paarden zorgen. Hij krijgt het altijd voor elkaar om met 20C in Spanje te zitten en hier zit ik met een paddock die beter door kan gaan voor modder bad.
Hier is het nu heerlijk! Stralend blauwe lucht. Ben nog niet buiten geweest dus de temperatuur weet ik niet. Maar het ziet er in ieder geval zo uit mijn raam heerlijk uit.
Caresse07
Geplaatst: 30-11-09 12:33
Hier precies hetzelfde, stralend blauwe lucht, zon schijnt, weinig wind Hoe de temperatuur nu is weet ik niet, vanmorgen was het nog wel fris
Hier was het gister droog en viel de wind ook wel mee (dus een heerlijke buitenrit gemaakt!) en vandaag is het hetzelfde weer, maar wordt beter als het goed is. Ik ga zo dus weer lekker naar buiten voordat het weer gaat regenen