Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Samm schreef:Shego schreef:garnier 3 in 1 pure creme spul,in een blauwwitte tube.het prikt,en als je het opsmeert gebeurt er n-i-k-s.
niet zachter,niet lelijker,gewoon niks.alsof je water opsmeert.en dat spul kost 8 euro!
Bedoel je die dikke klei met spikkels erin? Zoja...MAKEN! Ik zweer bij dat spul, je kunt het als reiniging,scrub en masker gebruiken!
Werkt echt perfect, mooie zuivere gladde huid krijg je ervan! (gebruik je het wel goed?)
! Blijheid schreef:zij schreef:Oja, UPC kraak ik bij deze ook. evenals mijn gemeente, uwv en alle andere overheidsinstanties... mensen wat een bureaucratie al niet voor fouten kan veroorzaken...
Nou, ik wil het bij deze wel even opnemen voor het UWV in Arnhem (kronenburgsingel).
Ik heb daar een Wajong uitkering aangevraagd en gekregen. Alles is in één keer goed geregeld. Afspraken konden altijd zo gepland worden dat er iemand met me mee kon. Vriendelijke mensen. Bij vragen snel een helder antwoord, helemaal super
Het enige is dat ze nogal papierverspillen(Lees niet één brief met bedrag per jaar, maand en uur maar 3 losse brieven die ik 3 dagen na elkaar ontving
)
Maken: Cif powercream voor in de keuken, geweldig!
Lous schreef:Maken: De enige echte Diane 35 pil. Heerlijk puistjes en pukkeltjesvrij.
hele leuke patroontjes en gaan na een jaar (intensief) dragen pas een beetje stuk
Ilzas schreef:Ik heb nog een kraker:
Cruesli Vol Vezel: gatver wat een droge taaie troep. En nog duur ook, 3,30 voor een pak. Ik worstel me er daarom wel doorheen, maar het is net konijnenvoer. Heb nu een pak Cruesli Chocola en banaan gekocht, daar verwacht ik veel van.

gekocht bij de Lidl