Je hebt er wel weer van geleerd dat je meer in de spiegels moet kijken, toch

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lnda_ schreef:haha het ligt er ook maar net aan wie je naast je hebt zitten en hoeveel er voor je al gezakt of geslaagd zijn, ze moeten een aantal laten zakken dus als ze een paar kleine puntjes vinden en de rest is geslaagd kun je er wel van uitgaan dat je zakt, hoe banketstaaf dat ook is
lnda_ schreef:de moeder van mn beste vriendin heeft een eigen autorijschool en zelfs die zegt het. het is zeker niet mijn regel en vind het ook te belachelijk voor woorden. kyk als je iets fout heb gedaan dan is het je eigen schuld dat je zakt, maarja als je verder netjes heb gereden en je zakt is eht echt vervelend, me broer is de eerste keer gewoon geslaagd terwijl hij tijdens zn rit de auto 2 x heeft laten afslaan, en bijna een ingreep. dus de rest vn de dag zullen er wel veel gezakt zijn waardoor hy is geslaagd
Mowoah schreef:Jammer Janine, hopelijk heb je de volgende keer meer geluk!
En Wendy, super goed!!! Gefeliciteerd!Geniet ervan en succes op de weg.
Ik heb inderdaad ook gehoord dat ze een aantal percentage moeten laten zakken, maar dat lijkt me eigenlijk een beetje een raar verhaal? Als je goed rijd (niet dat ik zeg dat je niet goed rijd hoor Janine!!) moet je toch eigenlijk slagen? Anders is het wel heel erg lúllig toch?
lnda_ schreef:de moeder van mn beste vriendin heeft een eigen autorijschool en zelfs die zegt het. het is zeker niet mijn regel en vind het ook te belachelijk voor woorden. kyk als je iets fout heb gedaan dan is het je eigen schuld dat je zakt, maarja als je verder netjes heb gereden en je zakt is eht echt vervelend, me broer is de eerste keer gewoon geslaagd terwijl hij tijdens zn rit de auto 2 x heeft laten afslaan, en bijna een ingreep. dus de rest vn de dag zullen er wel veel gezakt zijn waardoor hy is geslaagd