Het Rijles & Afrijstress topic IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Arlettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:49

Jammer Janine! Ik denk dat het ook veel scheelt als het klikt met de examinator. Het is echt niet fijn als je de hele rit zit met z'n gevoel alsof je een verplicht praatje moet maken, terwijl je echt geen idee hebt waarover.

Je hebt er wel weer van geleerd dat je meer in de spiegels moet kijken, toch :) volgende keer beter.

wendyelst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:51

ben geslaagd! :D :D :D :D yes,ging zo super! :D

helaas voor jou janine dat je gezakt ben echt balen!

Janine1990

Re: Het Rijles & Afrijstress topic IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:53

Suuuper Wendy! Gefeliciteeerd! :D

Jaa, volgende keer beter, baal alleen van die vrouw. Maar daar had ik ook van gebaald als ik wel was geslaagd :P Even oefenen, morgen ga ik weer aanvragen.

Arlettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:53

Proficiat!! *\o/*

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:54

Hai dames, ik meld mij ook even hier.
Heb a.s maandag mijn eerste les, ben nu al zenuwachtig. Mensen die in de buurt van Lochem wonen. Als je dood wilt, vooral de weg op gaan :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:55

Het valt reuze mee! Echt waar! Heb je al eens gereden?

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:57

Ja ik heb een paar keer stiekem geoefend, maar toch. Het idee dat ik zometeen écht mag rijden, haha. Bezorgt me gewoon de kriebels :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:00

Je instructeur heeft tenminste dubbele bediening... :P Dus dat komt vast en zeker wel goed!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:06

lnda_ schreef:
haha het ligt er ook maar net aan wie je naast je hebt zitten en hoeveel er voor je al gezakt of geslaagd zijn, ze moeten een aantal laten zakken dus als ze een paar kleine puntjes vinden en de rest is geslaagd kun je er wel van uitgaan dat je zakt, hoe banketstaaf dat ook is

Is dat echt waar? Wel maf... Dus stel je zou 't eigenlijk wel gehaald hebben, maar ze moeten iemand laten zakken, dan laten ze je toch gewoon zakken?

Gefeliciteerd Wendy!

Stom dat die vrouw zo arrogant deed Janine... Daar ben ik ook nog wel 't meest bang voor. Dat ik zo'n chagrijnige examinator krijg :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:09

Ik denk niet dat ze dat doen, ik denk echt dat ze heel kritisch zijn op de veiligheid etc. Maar het is niet echt meer een overheidsinstantie, dus het zou nog wel kunnen...

Chagarijnig was ze niet, arrogant kon ik het ook niet echt noemen. Het gaf me een naar gevoel. En meestal klik ik vrij makkelijk met mensen, ik kan wel een beetje dom banketstaaf, maar nu niet echt. Hopelijk de volgende keer een man, heb ik toch wat meer mee. :)

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:26

ze moeten een bepaald aantal percentage laten zakken,
zelfde als dat de politie aan t eind van t jaar zoveel boetes heeft moeten uitdelen.
maar balen zeg janine! vlgende keer gaat het zeker beter. en dan ga je overdreven in je spiegels kijken.
gefeliciteerd wendy. welke route heb je moeten rijden?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:34

Aah, dat wist ik niet... Best banketstaaf dus eigenlijk... Maar zal wel een reden voor zijn...

Ik plak m'n ogen gewoon vast aan de spiegels :D

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:36

ja is zeker banketstaaf. de reden is alleen maar geld geld geld, zodat jij lessen moet nemen en weer opnieuw moet,
vind het echt nergens op slaan maargoed, hopelijk de volgende keer beter.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:44

Of de doorstroming in het verkeer beter te houden. Minder files etc etc.

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:47

of de oudjes van de weg halen die door de dementie het gaspendaal niet meer weten in te trappen, jeetje wat gaat dat langzaam

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:52

Volgens mij is dat maar 'n fabeltje hoor van die personen die je moet laten zakken.
Ik hoor dat vaker van mensen die gezakt zijn.. als 'excuus'.

Jammer dat je gezakt was Janine, welke route heb je nu moeten rijden :') ?

En Gefeliciteerd Wendy!!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:54

Jammer Janine, hopelijk heb je de volgende keer meer geluk!

En Wendy, super goed!!! Gefeliciteerd! :D Geniet ervan en succes op de weg. :D

Ik heb inderdaad ook gehoord dat ze een aantal percentage moeten laten zakken, maar dat lijkt me eigenlijk een beetje een raar verhaal? Als je goed rijd (niet dat ik zeg dat je niet goed rijd hoor Janine!!) moet je toch eigenlijk slagen? Anders is het wel heel erg lúllig toch?

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:56

de moeder van mn beste vriendin heeft een eigen autorijschool en zelfs die zegt het. het is zeker niet mijn regel en vind het ook te belachelijk voor woorden. kyk als je iets fout heb gedaan dan is het je eigen schuld dat je zakt, maarja als je verder netjes heb gereden en je zakt is eht echt vervelend, me broer is de eerste keer gewoon geslaagd terwijl hij tijdens zn rit de auto 2 x heeft laten afslaan, en bijna een ingreep. dus de rest vn de dag zullen er wel veel gezakt zijn waardoor hy is geslaagd

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:57

Mag ik me hier ook mogen melden? :)

Over 2 weken word ik 18 en dan begint mijn 1e rijles :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:57

Het lijkt me ook vrij sterk, maar ja, politie moet ook per jaar zoveel boetes per agent innen... Dus wat dat betreft...

Nagini: Ken je groningen een beetje?
Ik moest vanaf het CBR rechts en dan door vinkhuizen, die rotonde bij de Aldi moest ik rechtdoor en dan vanaf zo'n voorrangsweg in een andere straat rijden, en toen weer terug, over de ringweg naar Bedum/Winsum (waar ze op de rem trapte op die brug) toen richting Centrum en daar ergens met tomtom door het Noorderplantsoen naar CBR terug...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:58

lnda_ schreef:
de moeder van mn beste vriendin heeft een eigen autorijschool en zelfs die zegt het. het is zeker niet mijn regel en vind het ook te belachelijk voor woorden. kyk als je iets fout heb gedaan dan is het je eigen schuld dat je zakt, maarja als je verder netjes heb gereden en je zakt is eht echt vervelend, me broer is de eerste keer gewoon geslaagd terwijl hij tijdens zn rit de auto 2 x heeft laten afslaan, en bijna een ingreep. dus de rest vn de dag zullen er wel veel gezakt zijn waardoor hy is geslaagd

Ik zal vanavond ook even aan vriendin vragen, ik les bij haar ouders. Geweldig wat is dat chil. Ik kom daar bijna wekelijks thuis...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:59

Mowoah schreef:
Jammer Janine, hopelijk heb je de volgende keer meer geluk!

En Wendy, super goed!!! Gefeliciteerd! :D Geniet ervan en succes op de weg. :D

Ik heb inderdaad ook gehoord dat ze een aantal percentage moeten laten zakken, maar dat lijkt me eigenlijk een beetje een raar verhaal? Als je goed rijd (niet dat ik zeg dat je niet goed rijd hoor Janine!!) moet je toch eigenlijk slagen? Anders is het wel heel erg lúllig toch?

Nou dat vind ik ook hoor! Als je goed rijdt (mijn rijden is gewoon nog niet goed genoeg, zeker dat kijken niet) dan moet je gewoon slagen. Eerlijk zijn is daar (wanneer deze regel dus echt bestaat) blijkbaar niet echt aan de orde...

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:02

lnda_ schreef:

Ik blijf er m'n twijfels bij hebben maar goed :P Morgen weer les van 1 tot 3. Ben benieuwd hoe 't dan gaat := Hoop dat ik er een beetje relaxt bij blijf.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:22

Idd een apart verhaal dat ze zoveel % zouden moeten laten zakken.

Nou ik ben er weer, 2 uurtjes is toch wat fijner kun je net even wat meer.
nu teminste ook wat bezig geweest met inparkeren, fileparkeren (ohoh :P maar viel heel erg mee, zolang er maar genoeg ruimte is O:)) etc.

maar kon wel merken dat ik er weer even poosje uit ben geweest en stiekem had geoeffend met een benzine := allemaal van die onbenullige dingetjes als het wegrijden.... :+ bij diesel moet je niet zoveel gas geven en benzine wel (teminste die waarin ik had geoeffend :Y))
niet meer doen dus... haha

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:26

Drie weken is niet lang! Ik ben er laatst twee maanden uit geweest en reed als een trein... :P Heb voor m'n examen nog 4 keer les gehad, een uurtje... :P

Fileparkeren vind ik makkelijk... Inparkeren niet.. :+