Arnyek schreef:Hoe is het nu met jullie?
En op het werk, is daar een fijne oplossing voor hem gekomen?
Hoe gaan jouw rijlessen Rana? Al begonnen?
Uit je bericht van begin oktober, toen jullie net in het UMC waren geweest:Rana schreef:De chirurg vertelde ons dat hij nog geen biopt wil nemen. Hij wilt eerst weten of het groeit. Begin december zal er dus daar pas een nieuwe stap op gezet worden.
Dit zal een nieuwe MRI scan zijn. Om te kijken of het gegroeid is. hij vertelde nl dat een groeiende tumor op kwaadaardig kon duiden.
Heeft men een uitleg gegeven waarom het een maand wordt uitgesteld?
Ik begrijp dat ik als een zeikerd overkom, maar helaas kan er in een maand veel gebeuren.
Ja ben inderdaad begonnen met de rijlessen, dat gaat goed en vind het erg leuk, je koopt er een stukje extra vrijheid mee he?
Nee we kregen gewoon te horen dat het niet eerder kon.... wordt er een beetje moe van allemaal, hij heeft gelijk gebeld, maar ik denk dat ik m toch weer even moet gaan pushen om nog eens te bellen... Verder is het allemaal slecht nieuws en ellende tegelijk de laatste tijd... hij heeft van de week te horen gekregen dat er 350 mensenuit gaan op zijn werk... pffff als dat er nog bij komt weet ik het allemaal ff niet meer....

Inderdaad wel qua wachten; alleen wel angstig voor de uitslag zeg maar