Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilzas schreef:Je moet inderdaad de kosten naar verhouding van inkomen betalen, maar ik ga niet mee in de redenatie dat als hij weggaat, dat ie dan niet meer hoeft te betalen, zou even lekker makkelijk zijn. Hij kiest er voor om weg te gaan, hij kan ook net zo hard kiezen om te blijven (want ook dat is zijn goed recht), maar dat hij weggaat wil niet zeggen dat ie niet meer verantwoordelijk is voor de kosten rondom dat huis.
Lynn_Nikita schreef:maar dat hij weggaat is toch in overleg gebeurd?
Eponastable schreef:potverdikkie schreef:Hm, ik zou er toch op staan dat er een advocaat tussen komt. Zeker als hij zo slim is.
Jij mag ook eisen stellen, vergeet dat niet!
Met alle leugens die hij heeft verteld is het duidelijk dat er een advocaat moet bijkomen.
manipuleren kan hij ook goed...
Eponastable schreef:Oei oei als dat hier ook zo is...
Ik bedenk me nu ook net met het aanspreken van collega's dat ik nooit mezelf was in de relatie, mijn haar moest zo zijn en niet anders, roken mocht niet, piercings plaatsen ook niet... al wat een puberdame zoals ik nog van droomde mocht ik niet...
Ze zeiden tegen mij dat je aan een vrouw haar persoonlijkheid niet mag aankomen...
Ilzas schreef:@Nikka: ik neem aan dat je nu uitgaat van Nederlands Recht? TS woont namelijk in Belgie.
En je gaat ook uit van een huwelijk nu he? Had het idee dat TS niet getrouwd was.
Eponastable schreef:Oei oei als dat hier ook zo is...
Ik bedenk me nu ook net met het aanspreken van collega's dat ik nooit mezelf was in de relatie, mijn haar moest zo zijn en niet anders, roken mocht niet, piercings plaatsen ook niet... al wat een puberdame zoals ik nog van droomde mocht ik niet...
Ze zeiden tegen mij dat je aan een vrouw haar persoonlijkheid niet mag aankomen...
chocobroodje schreef:Daar was je zelf bij, ik snap dat je boos bent op je ex maar dit slaat nergens op. Jij bent degene die zich zo heeft opgesteld, en er naar leefde. Zal best dat je ex dat heeft gezegd, maar je kiest er zelf voor om het dan ook te doen.