Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chivance schreef:Saffier schreef:Wat wel leuk is, mocht het zover komen dat TS weggaat, een paar Garnalen in huis goed verstoppen
rauwe mosselen geven ook een heerlijk geurtje![]()
je kan ze bijvoorbeeld in de gordijnen leggen, of tussen de roosters van de verwarming, tussen zijn winterkleding, ...
Chubby schreef:Ik heb 2x voor de keuze gestaan en heb 2x voor mezelf gekozen. Dat was 2x incl samenwonen, kinderwens etc. Mocht op zoek naar een ander huis, een andere baan, een nieuw leven.
TS vroeg om ervaringen en advies..
tita schreef:Och de strijd ga je verliezen mijn ex (10jr) en ik 2 handen op een buik hij wilde met mij trouwen en 5 weken voordat het uit ging vroeg ie het nog.
maar ja op zijn werk zat een h.o.e.r en die zat er al 3 jaar achter aan ik zei nog
Daar ga ik van verliezen maar eee echt niet en JA hoor ik heb van haar verloren
Nu op dit moment zit de EX van mijn huidige vriend weer achter hem aan...kan me er niet druk om maken echt niet hij gaat maar ik ga er niet voor vechten ookal zijn we 6 jaar samen.
Russel ik denk anders dan jij ja
Ik ben een sterke knappe vrouw met super inkomen eigen stekkie een vent moet blij zijn met mij en mij lief hebben zodat we samen een goede relatie hebben als dat niet zo is ROT IE MAAR OP NAAR DAT ANDERE WIJF
double schreef:Maar heb jij die in 1 week gemaakt?
double schreef:Iemand verlaten als je samenwoont klinkt lekker makkelijk, maar wacht maar tot je zelf voor de keuze staat.
Chubby schreef:double schreef:Maar heb jij die in 1 week gemaakt?
Ow jazeker wel, ik ben niet helemaal gek. Binnen een paar dagen was mijn boeltje incl beestjes verhuisd naar de andere kant van het land! Mijn werk was lastig, zat 2 uur enkele reis in de auto, maar echt no way dat ik nog tegen zo'n bedrieger wil aankijken, laat staan er naast ga liggen *brrrr*
double schreef:Chubby schreef:Ik heb 2x voor de keuze gestaan en heb 2x voor mezelf gekozen. Dat was 2x incl samenwonen, kinderwens etc. Mocht op zoek naar een ander huis, een andere baan, een nieuw leven.
TS vroeg om ervaringen en advies..
En ook ik heb voor die keuze gestaan. Maar heb jij die in 1 week gemaakt? Ik niet iig. En dat bedoel ik te zeggen.
Je gaat niet morgen weg als je voor jezelf niet eens alles op een rijtje hebt gezet. Je moet een plaats hebben om naar toe te gaan, huisvesting voor je beesten, etc.
Chubby schreef:Ow jazeker wel, ik ben niet helemaal gek. Binnen een paar dagen was mijn boeltje incl beestjes verhuisd naar de andere kant van het land! Mijn werk was lastig, zat 2 uur enkele reis in de auto, maar echt no way dat ik nog tegen zo'n bedrieger wil aankijken, laat staan er naast ga liggen *brrrr*
brenniie schreef:double schreef:Iemand verlaten als je samenwoont klinkt lekker makkelijk, maar wacht maar tot je zelf voor de keuze staat.
ik sta op dit moment voor die keuze..en ik kan je vertellen dat het echt niet makkelijk is..mijn situatie is alleen anders als die van de TS,maar toch is het een hele moeilijke beslissing om te nemen..
double schreef:Denk dat ze alleen de kracht even nodig heeft!
tita schreef:Wendy van dijk maakte die keuze wel en die had ook alles met die sukkel
russel schreef:Ik zou nl wel voor mijn relatie vechten en niet zomaar voor die andere vrouw weggaan. Als zij onder mijn duiven schiet en mijn vent probeert in te pikken. Dan idd ben ik heel boos ook op hem, maar als hij mij niet kwijt wil, moet hij KEI hard werken aan de relatie, krijgt hij nog 1 kans, maar wel die ene kans.
Ik ga mij nl niet laten afvoeren door een grijpgrage vrouw die haar tengels niet kan thuis laten en telkens weer mij probeert te overtroeven door zich beter voor te doen.....mijn vent krijgt wel de blaren, want kwaad kan ik worden, maar als ik ook hele goede tijden heb gehad, dan vecht ik daar ook voor.
Wij vrouwen zijn met zijn allen nl niet altijd even makkelijk en die Andere Vrouw ook NIet, dat weet ze wel, maar dat kan ze verbergen en mannen zijn dan weer op zoek naar het perfecte en laten zich verleiden omdat mannen nl van naturen niet monogaam zijn.
Ik zou nl wel degelijk ook mij zelf kritisch gaan bekijken. Misschien zeurt TS wel veel over onnozele dingen, is ze pietlut thuis, vaak sjaggie of juist heel ongezellig rommelig en vies thuis. Mannen zoeken niet voor niets. Altijd naar de ROTVENT wijzen is jezelf beter maken dan je bent. We hebben nl allemaal wat man en vrouw.
Ja, ik adviseer om het minstens 1 keer te proberen en iig ook zelf voor die spiegel te gaan staan, kan best zijn dat je dan een sterke goede relatie krijgt. Hij weet nu ook wat hij kwijt kan zijn als het over is, dus hij kiest nu ook. Hij kan nl bij die andere in trekken, de weg van de minste weerstand, maar dan er nooit meer in bij TS....
Dus ik denk er idd anders over.
Heb vroeger nl ook zo basaal gereageerd. Heb goede banen door die grijpgrage jaloerse vingers verloren door tangen van bitches van collega's. Nu ga ik de strijd aan en ga niet meer opzij ervoor. En dat voelt goed, zelf kiezen!
Mocht TS nu van hem walgen, is het ook haar keuze hem te laten staan. Geeft ze nog om hem dan vechtpak aan en maak van te voren afspraken met je zelf hoe ver je gaat, waar de keuze valt. Hij weet donders goed hoe hij nu alles eerlijk aan moet pakken,hij is niet gek en TS weet ook dat dat zo is.
Citaat:Citaat:Iemand verlaten als je samenwoont klinkt lekker makkelijk, maar wacht maar tot je zelf voor de keuze staat.
ik sta op dit moment voor die keuze..en ik kan je vertellen dat het echt niet makkelijk is..mijn situatie is alleen anders als die van de TS,maar toch is het een hele moeilijke beslissing om te nemen..
heb 4 keer samengewoond............ben vier keer weggegaan.........
de laatste keer toen ik 7 maanden zwanger was...... en liet ik een huis waarvan de kelder net zo groot was als mijn dan te huren flatje achter, met de spiksplinternieuwe BMW 535I, en het 18 meter tellende zeiljacht...........
om 10 hoog in een flat met 80% allochtoon alles op de fiets te moeten doen.........
nee hoor, je kiest voor jezelf..........
tita schreef:Russel ik denk anders dan jij ja
Ik ben een sterke knappe vrouw met super inkomen eigen stekkie een vent moet blij zijn met mij en mij lief hebben zodat we samen een goede relatie hebben als dat niet zo is ROT IE MAAR OP NAAR DAT ANDERE WIJF
cremellogek schreef:russel schreef:Ik zou nl wel voor mijn relatie vechten en niet zomaar voor die andere vrouw weggaan. Als zij onder mijn duiven schiet en mijn vent probeert in te pikken. Dan idd ben ik heel boos ook op hem, maar als hij mij niet kwijt wil, moet hij KEI hard werken aan de relatie, krijgt hij nog 1 kans, maar wel die ene kans.
**ingekort**
Ik kan me hier heel goed in vinden.
Misschien moet ik inderdaad hulp zoeken, maar ik ben niet diegene die in de fout is gegaan. Misschien moeten we samen hulp zoeken.
Het zal voor velen onbegrijpelijk zijn dat ik met hem verder zou willen, ik weet alleen niet of ik hem zal kunnen vertrouwen. Ik weet gewoon niet meer wat voor man hij is, aangezien hij niet is wie ik dacht. Want dan had hij dit nooit gedaan..