En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:40

Ik ga niet de berichtengeschiedenis van ts doorspitten. Ik haal mijn informatie uit dit topic en daar staat dat ze gelukkig is geweest in die tijd.
Nou dan zit er een mogelijkheid in dat ze dat weer word als hij voor de volle 1000 procent voor haar gaat.
En ik geloof er in dat het zelfs na 4 jaar slippers goed zou moeten kunnen komen. Maar dat is volledig aan ts en aan haar vriend.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:40

Chivance schreef:
Saffier schreef:
Wat wel leuk is, mocht het zover komen dat TS weggaat, een paar Garnalen in huis goed verstoppen :D

rauwe mosselen geven ook een heerlijk geurtje :D
je kan ze bijvoorbeeld in de gordijnen leggen, of tussen de roosters van de verwarming, tussen zijn winterkleding, ... :+

De kruis uit alle broeken knippen! :D

En oh ja, ik denk ook dat het altijd blijft knagen...
Maargoed, jouw keuze!

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:41

Chubby schreef:
Ik heb 2x voor de keuze gestaan en heb 2x voor mezelf gekozen. Dat was 2x incl samenwonen, kinderwens etc. Mocht op zoek naar een ander huis, een andere baan, een nieuw leven.

TS vroeg om ervaringen en advies..

En ook ik heb voor die keuze gestaan. Maar heb jij die in 1 week gemaakt? Ik niet iig. En dat bedoel ik te zeggen.
Je gaat niet morgen weg als je voor jezelf niet eens alles op een rijtje hebt gezet. Je moet een plaats hebben om naar toe te gaan, huisvesting voor je beesten, etc.

KiWiKo

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:43

jahoor.......... vandaag nog............

geen probleem :)

Stanzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:43

tita schreef:
Och de strijd ga je verliezen mijn ex (10jr) en ik 2 handen op een buik hij wilde met mij trouwen en 5 weken voordat het uit ging vroeg ie het nog.

maar ja op zijn werk zat een h.o.e.r en die zat er al 3 jaar achter aan ik zei nog
Daar ga ik van verliezen maar eee echt niet en JA hoor ik heb van haar verloren

Nu op dit moment zit de EX van mijn huidige vriend weer achter hem aan...kan me er niet druk om maken echt niet hij gaat maar ik ga er niet voor vechten ookal zijn we 6 jaar samen.

Russel ik denk anders dan jij ja
Ik ben een sterke knappe vrouw met super inkomen eigen stekkie een vent moet blij zijn met mij en mij lief hebben zodat we samen een goede relatie hebben als dat niet zo is ROT IE MAAR OP NAAR DAT ANDERE WIJF

Tita you go girl!!! :D

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:45

double schreef:
Maar heb jij die in 1 week gemaakt?

Ow jazeker wel, ik ben niet helemaal gek. Binnen een paar dagen was mijn boeltje incl beestjes verhuisd naar de andere kant van het land! Mijn werk was lastig, zat 2 uur enkele reis in de auto, maar echt no way dat ik nog tegen zo'n bedrieger wil aankijken, laat staan er naast ga liggen *brrrr*

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:46

kan me vinden in Tita :)

ik ben ook een mooie vrouw......... goed inkomen, eigen huis...... kan mijn eigen broek ophouden en alles doen wat ik wil......

een man moet een aanvulling zijn............ :) en als een man meer last is dan plezier moet die vooral gaan wandelen :)

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:46

double schreef:
Iemand verlaten als je samenwoont klinkt lekker makkelijk, maar wacht maar tot je zelf voor de keuze staat.

ik sta op dit moment voor die keuze..en ik kan je vertellen dat het echt niet makkelijk is..mijn situatie is alleen anders als die van de TS,maar toch is het een hele moeilijke beslissing om te nemen..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:47

Chubby schreef:
double schreef:
Maar heb jij die in 1 week gemaakt?

Ow jazeker wel, ik ben niet helemaal gek. Binnen een paar dagen was mijn boeltje incl beestjes verhuisd naar de andere kant van het land! Mijn werk was lastig, zat 2 uur enkele reis in de auto, maar echt no way dat ik nog tegen zo'n bedrieger wil aankijken, laat staan er naast ga liggen *brrrr*

ik ben daar ook heel resoluut in........ en hoe we het morgen oplossen dat zien we morgen dan wel weer............. maar ik ga ook per direct :)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:48

double schreef:
Chubby schreef:
Ik heb 2x voor de keuze gestaan en heb 2x voor mezelf gekozen. Dat was 2x incl samenwonen, kinderwens etc. Mocht op zoek naar een ander huis, een andere baan, een nieuw leven.

TS vroeg om ervaringen en advies..

En ook ik heb voor die keuze gestaan. Maar heb jij die in 1 week gemaakt? Ik niet iig. En dat bedoel ik te zeggen.
Je gaat niet morgen weg als je voor jezelf niet eens alles op een rijtje hebt gezet. Je moet een plaats hebben om naar toe te gaan, huisvesting voor je beesten, etc.

Wendy van dijk maakte die keuze wel en die had ook alles met die sukkel

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:49

Chubby schreef:

_O- Heb ik gezegd dat ze er naast moet gaan liggen? Hell no! Ik zou hem ook niet willen zien, maar toch!
Kan me gewoon inleven in haar twijfels op DIT moment, omdat ze niet rationeel kan denken. Iedereen is daar anders in.
Zo heb ik mijn beste vriendin van de grond kunnen rapen en tegen moeten houden om terug te gaan!
Zij zag alleen nog maar het goede van hun relatie, en het vreemdgaan zag ze alleen nog maar als 'kleine' tegenvaller.

Iedereen is gewoon anders, en reageert anders op een situatie. TS kennelijk emotioneler en afhankelijker.
En diep van binnen weet ze heus wel dat ze bij die vent weg moet zijn. Denk dat ze alleen de kracht even nodig heeft!

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:50

Ik heb wel even de TS haar berichtengeschiedenis nagekeken, niet om haar te controleren of te kwetsen, maar ben nogal nieuwsgierig van aard. Dus TS vergeef het me aub.
Ik zag dat je in 2006 ook al twijfels had over je relatie, mss moet je zelf die berichten nog eens nalezen, dat brengt je vast en zeker ook wat meer duidelijkheid. Succes ermee!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:51

brenniie schreef:
double schreef:
Iemand verlaten als je samenwoont klinkt lekker makkelijk, maar wacht maar tot je zelf voor de keuze staat.

ik sta op dit moment voor die keuze..en ik kan je vertellen dat het echt niet makkelijk is..mijn situatie is alleen anders als die van de TS,maar toch is het een hele moeilijke beslissing om te nemen..

heb 4 keer samengewoond............ben vier keer weggegaan.........

de laatste keer toen ik 7 maanden zwanger was...... en liet ik een huis waarvan de kelder net zo groot was als mijn dan te huren flatje achter, met de spiksplinternieuwe BMW 535I, en het 18 meter tellende zeiljacht...........

om 10 hoog in een flat met 80% allochtoon alles op de fiets te moeten doen.........

nee hoor, je kiest voor jezelf..........

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:52

tita schreef:

Ja en die sukkel gaat nu weer trouwen (denkt 'ie) en zijn carriere ligt ook op zijn kont.
Zij daarentegen is weer happy met een nieuwe vriend en zwanger.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:52

double schreef:
Denk dat ze alleen de kracht even nodig heeft!

Dat denk ik ook! Geeft ook niks dat ze aan het idee moet wennen en dat de bom nog niet helemaal is ingeslagen.

Maar door mijn ervaringen (en daar vroeg TS naar) zal ik niet hoeven twijfelen of hij nog een kans krijgt...

tita schreef:

En nu is ze zwanger en gelukkig met een ander! Toch?

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 15:52

russel schreef:
Ik zou nl wel voor mijn relatie vechten en niet zomaar voor die andere vrouw weggaan. Als zij onder mijn duiven schiet en mijn vent probeert in te pikken. Dan idd ben ik heel boos ook op hem, maar als hij mij niet kwijt wil, moet hij KEI hard werken aan de relatie, krijgt hij nog 1 kans, maar wel die ene kans.

Ik ga mij nl niet laten afvoeren door een grijpgrage vrouw die haar tengels niet kan thuis laten en telkens weer mij probeert te overtroeven door zich beter voor te doen.....mijn vent krijgt wel de blaren, want kwaad kan ik worden :( , maar als ik ook hele goede tijden heb gehad, dan vecht ik daar ook voor.

Wij vrouwen zijn met zijn allen nl niet altijd even makkelijk en die Andere Vrouw ook NIet, dat weet ze wel, maar dat kan ze verbergen en mannen zijn dan weer op zoek naar het perfecte en laten zich verleiden omdat mannen nl van naturen niet monogaam zijn.
Ik zou nl wel degelijk ook mij zelf kritisch gaan bekijken. Misschien zeurt TS wel veel over onnozele dingen, is ze pietlut thuis, vaak sjaggie of juist heel ongezellig rommelig en vies thuis. Mannen zoeken niet voor niets. Altijd naar de ROTVENT wijzen is jezelf beter maken dan je bent. We hebben nl allemaal wat man en vrouw.

Ja, ik adviseer om het minstens 1 keer te proberen en iig ook zelf voor die spiegel te gaan staan, kan best zijn dat je dan een sterke goede relatie krijgt. Hij weet nu ook wat hij kwijt kan zijn als het over is, dus hij kiest nu ook. Hij kan nl bij die andere in trekken, de weg van de minste weerstand, maar dan er nooit meer in bij TS....

Dus ik denk er idd anders over.

Heb vroeger nl ook zo basaal gereageerd. Heb goede banen door die grijpgrage jaloerse vingers verloren door tangen van bitches van collega's. Nu ga ik de strijd aan en ga niet meer opzij ervoor. En dat voelt goed, zelf kiezen!

Mocht TS nu van hem walgen, is het ook haar keuze hem te laten staan. Geeft ze nog om hem dan vechtpak aan en maak van te voren afspraken met je zelf hoe ver je gaat, waar de keuze valt. Hij weet donders goed hoe hij nu alles eerlijk aan moet pakken,hij is niet gek en TS weet ook dat dat zo is.

Ik kan me hier heel goed in vinden.

Misschien moet ik inderdaad hulp zoeken, maar ik ben niet diegene die in de fout is gegaan. Misschien moeten we samen hulp zoeken.

Het zal voor velen onbegrijpelijk zijn dat ik met hem verder zou willen, ik weet alleen niet of ik hem zal kunnen vertrouwen. Ik weet gewoon niet meer wat voor man hij is, aangezien hij niet is wie ik dacht. Want dan had hij dit nooit gedaan..

KiWiKo

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:54

hoe ga je hem ooit weer vertrouwen dan?

elke leugen heb je al gehoord.......... been there done that :) en al zou hij de waarheid spreken......... dan alsnog is die waarheid ooit een leugen geweest.....

gaat niet, echt niet :)

Eponastable

Inderdaad hulp zoeken samen...

Heb je hem de vraag gesteld ''waarom??''

Ilzas

cremellogek schreef:
Ik weet gewoon niet meer wat voor man hij is, aangezien hij niet is wie ik dacht. Want dan had hij dit nooit gedaan..

Precies. Dat weet je niet en dat heb je nooit geweten ook.
(of eigenlijk juist weer wel: een leugenaar := ).

tita

Citaat:
Citaat:

heb 4 keer samengewoond............ben vier keer weggegaan.........

de laatste keer toen ik 7 maanden zwanger was...... en liet ik een huis waarvan de kelder net zo groot was als mijn dan te huren flatje achter, met de spiksplinternieuwe BMW 535I, en het 18 meter tellende zeiljacht...........

om 10 hoog in een flat met 80% allochtoon alles op de fiets te moeten doen.........

nee hoor, je kiest voor jezelf..........

:~ waar zit die vent }>
Laatst bijgewerkt door tita op 26-08-09 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Mer1980

tita schreef:
Russel ik denk anders dan jij ja
Ik ben een sterke knappe vrouw met super inkomen eigen stekkie een vent moet blij zijn met mij en mij lief hebben zodat we samen een goede relatie hebben als dat niet zo is ROT IE MAAR OP NAAR DAT ANDERE WIJF

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
en zo denk ik er ook over... nadat ik hem heb omgelegd

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:55

TS: Hij weet nu dat hij je dit kan flikken, denk je niet dat je hij het vaker zal doen?
Je moet hulp voor jezelf zoeken, maar absoluut niet voor jullie samen!
Het feit dat hij je al die tijd belazerd zegt toch genoeg over hoe hij over jullie relatie denkt?

edit, als je in 2006 al je twijfels had............ je moet nu natuurlijk niet te rooskleuring terugdenken aan je relatie! er zat kennelijk al een tijd wat mis?
Laatst bijgewerkt door double op 26-08-09 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:56

cremellogek schreef:
russel schreef:
Ik zou nl wel voor mijn relatie vechten en niet zomaar voor die andere vrouw weggaan. Als zij onder mijn duiven schiet en mijn vent probeert in te pikken. Dan idd ben ik heel boos ook op hem, maar als hij mij niet kwijt wil, moet hij KEI hard werken aan de relatie, krijgt hij nog 1 kans, maar wel die ene kans.
**ingekort**

Ik kan me hier heel goed in vinden.

Misschien moet ik inderdaad hulp zoeken, maar ik ben niet diegene die in de fout is gegaan. Misschien moeten we samen hulp zoeken.

Het zal voor velen onbegrijpelijk zijn dat ik met hem verder zou willen, ik weet alleen niet of ik hem zal kunnen vertrouwen. Ik weet gewoon niet meer wat voor man hij is, aangezien hij niet is wie ik dacht. Want dan had hij dit nooit gedaan..

Mijn mond valt open van verbazing.....

Meid geloof me, ditch te guy!

Chubby

Eponastable schreef:
Heb je hem de vraag gesteld ''waarom??''

Die vraag stellen aan een man?! }>

MamboBeach

En juist dat lijkt me zo moeilijk, wat je zelf aangeeft, kun je hem vertrouwen of blijft er iets knagen.
Maar meid, veel sterkte!