Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:11

Citaat:
Moet je die van mij anders horen Ik kijk er gerust omheen, hij 'kan dat niet' (aggut oogjes leiden een eigen leventje?) dus miept 'ie dat ze te groot/rimpelig/hangend zijn... arme jongen, de wereld van vrouwen op het strand bestaat niet uit modeldames

Nou das tactisch toch?!?!?
Ik denk alleen dat je bovenstaande ff verkeerd leest, zij bedoelt dat haar vent zit te piepen dat sommige tieten er niet uitzien en dat zij daarop reageert dat het niet alleen maar modellen zijn die topless op het strand liggen :+ zo lees ik m in ieder geval!

Solis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:23

Yeyo schreef:
Die vind ik echt geweldig!
Heb een nieuw onderschrift gevonden :D

Bij deze dan; dat mag :P

Graag gedaan :D

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:33

Yeyo schreef:
Citaat:
Moet je die van mij anders horen Ik kijk er gerust omheen, hij 'kan dat niet' (aggut oogjes leiden een eigen leventje?) dus miept 'ie dat ze te groot/rimpelig/hangend zijn... arme jongen, de wereld van vrouwen op het strand bestaat niet uit modeldames

Nou das tactisch toch?!?!?
Ik denk alleen dat je bovenstaande ff verkeerd leest, zij bedoelt dat haar vent zit te piepen dat sommige tieten er niet uitzien en dat zij daarop reageert dat het niet alleen maar modellen zijn die topless op het strand liggen :+ zo lees ik m in ieder geval!

Helemaal waar, wat was precies wat ik bedoelde :D

Ik ben verre van perfect en zie genoeg vrouwen waarvan ik denk 'ik wou dat ik een beetje van haar borsten/taille/benen had', maar groen van jaloezie? Nee sorry dat is me nooit gelukt :D

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:55

Chiqa schreef:
ikdoemaarwat schreef:
chiqa: ik zou m tactisch doen ;)

Nou dan doe ik hem wel tactisch, ik vind sommige opmerkingen echt groen zien van jalouzie
bv

Alatariel schreef:
Ik heb met topless geen moeite (lekker boeiend) de 2e catagorie maakt altijd wel dat ik ff bijna in een lachstuip schiet. Zoooo zielig.

Suus schreef:
Vind het smakeloos.

19lindA83 schreef:
Sorry hoor, maar ik vind het persoonlijk ook niet prettig ogen als ik naar iemand maat xxs moet kijken die topless is...

Yessy schreef:
Moet je die van mij anders horen :D Ik kijk er gerust omheen, hij 'kan dat niet' (aggut oogjes leiden een eigen leventje?) dus miept 'ie dat ze te groot/rimpelig/hangend zijn... arme jongen, de wereld van vrouwen op het strand bestaat niet uit modeldames :D

xnursieX schreef:
Ik vind het niks als het me word opgedrongen door anderen.

en kan zo nog wel even doorgaan kom op is het zo moeilijk om toe te geven dat je stiekem toch wel een beetje die vrouw benijd die er gewoon goed uitziet|?

Dat is echt onzin hoor,
zelfzekerder dan mij kan je niet krijgen, en ik vind het gewoon niet prettig om naar te kijken
Moeilijk te aanvaarden voorjou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:59

unicorn_kiss schreef:
Dat is echt onzin hoor,
zelfzekerder dan mij kan je niet krijgen, en ik vind het gewoon niet prettig om naar te kijken

En waarom vind je het onprettig om naar te kijken? :) (Werkelijk heb dr namelijk geen voorstelling bij)

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:13

Chiqa schreef:
unicorn_kiss schreef:
Dat is echt onzin hoor,

En waarom vind je het onprettig om naar te kijken? :) (Werkelijk heb dr namelijk geen voorstelling bij)

Tja das een ingesteldheid,
ik vind dat gewoon privé en vind natuurlijke borsten niet altijd even mooi :)

Alatariel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:21

Chiqa sorry hoor maar jaloezie???
Kom op zeg ik geef toch aan dat ik het helemaal niet erg vind ik vind alleen de dames die zonodig moeten showen, paraderen etc een beetje triest. Ik bedoel ik ben toch niet de enige die deze dames wel eens ziet lopen op zandvoort, scheveningen, etc.

Nee jaloers ben ik niet hoor met mn maatje 34 en normale maat boezem.
Daarnaast ben ik voorstander van ieder zijn eigen mening (tot op bepaalde hoogte dan he). Dus waarom direct een mening bombarderen tot jaloezie??

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:22

dus alleen opgepompte siliconen jetsers zijn te pruimen??
als ik iets lelijk vind is dat het wel, gadverdamme!

en neeeeeeee, das niet uit jaloezie heur!
een silicoontje bij mij erbij en ik kan Lolo Ferrari opvolgen :r

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:23

Solis schreef:
Yeyo schreef:
Die vind ik echt geweldig!
Heb een nieuw onderschrift gevonden :D

Bij deze dan; dat mag :P

Graag gedaan :D

Had m al gepikt :=, dank je wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:24

Heb dr geen voorstelling bij maar begrijp wel een beetje wat je bedoeld,
was ook meer nieuwsgierig waarom mensen het smerig en ranzig vinden om te zien,
(Sorrie heb een levendige voorstelling wat zie je dan) maar jij omschrijft het tenminste respectvol.

Alatariel schreef:
Chiqa sorry hoor maar jaloezie???
Kom op zeg ik geef toch aan dat ik het helemaal niet erg vind ik vind alleen de dames die zonodig moeten showen, paraderen etc een beetje triest.

Zo hé jou opmerking straalt van jaloezie, paraderen....is dat aan jou? :P(Mijn opmerking is bevestigd)

BabsieJana

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:25

Ik snap niet waarom mensen zonodig topless moeten gaan liggen. Wat heb je daar nou aan? Dat het daar ook bruin wordt? :')

Alatariel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:28

Mijn opmerking is in jouw ogen bevestigd. Ok dan maar .....ik zie groen van jaloezie hoor :z ik ga maar ff ergens een zinnige discussie aan

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:31

BabsieJana schreef:
Ik snap niet waarom mensen zonodig topless moeten gaan liggen. Wat heb je daar nou aan? Dat het daar ook bruin wordt? :')

Geen strepen! En geen witte tieten.

Waar ik dan ook wel benieuwd naar ben he, gaan alle anti's ook met bovenstukje onder de zonnebank???

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:58

Waarom is het onmogelijk om er gewoon niet van te houden dat andere mensen topless zonnen? Zonder enige jaloezie?

Erg jammer dat het meteen op jaloezie wordt gegooid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:28

Sizzy schreef:
Waarom is het onmogelijk om er gewoon niet van te houden dat andere mensen topless zonnen? Zonder enige jaloezie?

Erg jammer dat het meteen op jaloezie wordt gegooid.

Nou mss even de argumenten lezen die hier in dit topic verspreid staan? Dat het ranzig is? Smerig,?Walgelijk?
Kotsende smilies? Niet te pruimen?
Imo een kreet van iemand die stik jalours is, anders benoem je het gewoon netjes als bv. Unicorn_kiss;
niets mis mee.

Kom zeg we hebben het over twee hompen vlees niet over een hoop stront.

Geen man zal zo'n opmerking in de mond nemen als er een paar schitterende vrouwen over het strand lopen, geen man zal zijn ogen hier voor sluiten, echt geen enkele man of hij is homo :D
Dus waarom is dit bij de gemiddelde vrouw in dit topic 360 graden omgedraaid? Blijft er maar weinig over hoor, vul de rest zelf maar in :)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:36

Maar ik heb ook reacties voorbij zien komen van mensen die het niet prettig vinden, maar die worden ook direct tegengesproken met kreten dat ze maar jaloers zijn. Terwijl die mensen toch duidelijk aangeven dat niet te zijn.

Ben het met je eens dat kotsende smileys nergens op slaan, het zijn idd ten slotte maar tieten.

Onzin dat er maar weinig overblijft dan jaloezie, lekker kort door de bocht. En niet zo gek dat mannen er niet over klagen, die vallen er ten slotten op ;)

joanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:40

Arabesk schreef:
Tutti_Frutti schreef:
Hier geberut het nog wel veel hoor!
Maar wel vooral oudere vrouwen van rond de 30 ofzo..
Geen jongeren ;)

en bedankt maar weer :+

mijn eerste grijze haar is idd inmiddels gevonden -O- en ik lig idd topless op het strand omdat ik een dinosaurus ben die uit een tijd komt dat dat nog heel gewoon was :D _O-

Arabesk troost je hier ook nog 1 hoor. Ennn helaas ik moet die eerste grijze haren al verven :D

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:41

Mensen... We zeggen netjes... "Borsten" xP Haha!
Ik vroeg me zo opeens af; waarom het erg is om witte borsten te hebben?
Je hoeft ze toch niet op werk te laten zien?! xD

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:44

Het is ook niet erg, maar ik vind t niet mooi :)
En wie weet wat voor werk ik doe :+
Das onzin, maar ik vind het mooier als alles bruin is :)

En ik weet niet waarom, maar ik vind borsten echt een stom woord, doe mij maar tieten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:44

Sizzy schreef:
Maar ik heb ook reacties voorbij zien komen van mensen die het niet prettig vinden, maar die worden ook direct tegengesproken met kreten dat ze maar jaloers zijn. Terwijl die mensen toch duidelijk aangeven dat niet te zijn.

Euhm zeg toch meerdere malen duidelijk, dus mss even teruglezen wat ik schrijf? Ik heb niets tegen mensen juist die gewoon normaal discussieren :)

Chiqa schreef:
anders benoem je het gewoon netjes als bv. Unicorn_kiss;
niets mis mee.

Chiqa schreef:
Heb dr geen voorstelling bij maar begrijp wel een beetje wat je bedoeld,
was ook meer nieuwsgierig waarom mensen het smerig en ranzig vinden om te zien,
(Sorrie heb een levendige voorstelling wat zie je dan) maar jij omschrijft het tenminste respectvol.

Chiqa schreef:
Kijk jij bent tenminste eerlijk (Zoals sommigen voor jou ook eerlijk opbiechtten) is niets mis mee, komt een stuk vriendelijker over als vrouwen die lopen te bleren dat het geen gezicht is en ze het zelfs...walgelijk vinden.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:53

Wat een preutsigheid hier! Ik ben 50+ en vind het heerlijk om topless te zonnen. Geen knellende bandjes en mooi egaal bruin. Ik woon helaas niet meer in Den Haag en kom ook niet meer op het strand. Dus doe ik het in mijn tuin, niemand die me ziet.

Het was toen ik jonger was heel normaal dat je topless lag, eigenlijk deed iedereen het en niemand staarde. Ik snap niet waarom meiden van nu zo'n punt maken van blote borsten. Of ze nu klein zijn, groot of hangen, dat is toch jullie probleem niet. Je hoeft niet te kijken. Vrijheid blijheid hoor.

En kinderen moeten al helemaal niet met een schaamtegevoel worden opgevoed. Veel ouders douchen met hun grut, dat gaat ook niet met bikini aan neem ik aan....

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:02

Ik ga zelf niet topless lopen of zonnen op het strand, niks voor mij..

Maar onder de zonnebank heb ik mn topje natuurlijk niet aan! :)

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:48

Wat ik me dan afvraag he, dan heb je wel bruine tieten maar wel een witte kont :+

Doe mij dan maar 2 fluoriserende koplampen en bumper hoor :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:53

Mij ook :)

Niemand die het ziet :D

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:54

Yamcha schreef:
Mij ook :)

Niemand die het ziet :D

Kan ik mezelf bijschijnen in het donker 8-)