Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Moelie schreef:Ja? Nu kom je dus weer aan met die wetenschappers die denken te kunnen bewijzen dat drugs na 1x gebruiken verslavend is.
Nee nee meid, dan zouden er in de wereld hééééél veel mensen verslaafd zijn omdat die het 1x geprobeerd hebben.
Nope, ik blijf het er mee oneens. Het ligt aan de persoon.
Zoals ik al zei, ik heb een vriend die elke week coke gebruikt.. en een vriennd die het 1x in het halfjaar doet en er daar buitenom ook geen behoefte aanheeft.
Kort maar heftig. pharagirlke schreef:Ik geloof wel dat het zo is, dat je steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect? Maar daar ben ik nu niet geheel zeker van...
pharagirlke schreef:Coke werkt niet zo lang hoor BabsieKort maar heftig.
pharagirlke schreef:Je bewijst nog eens dat je niet alles las want zoals je zag heb ik niemand junk genoemd. En heb ik mijn excuses aangeboden aan de persoon waar ik het verkeerd uitdrukte. Lezen is niet je sterkste kant dus..

Babsie_Flash schreef:Pascal schreef:Hmmmm en lijtnje coke is met 15 a 30 min toch uitgewerkt? tenminste voor het oppeppende gevoel moet je zeker om het half uur bij snuiven.. als je dat verdeeld over een dag van 12uur ben je snel failliet
je brengt het leuk, maar nee, dat duurt wel wat langer
Pascal schreef:Nee hoor coke is echt met een half uurtje wel weg, tenminste het effect!!
Een gram a 50 euro om het half uur even snuiven denk dat ik op een dag dan zo 200 a 300 euro kwijt ben...
Reken dat is om voor het hele jaar, voor mij reden genoeg om niet verslaafd te raken...
zelf had ik er toch altijd langer last van
Babsie_Flash schreef:Pascal schreef:Hmmmm en lijtnje coke is met 15 a 30 min toch uitgewerkt? tenminste voor het oppeppende gevoel moet je zeker om het half uur bij snuiven.. als je dat verdeeld over een dag van 12uur ben je snel failliet
je brengt het leuk, maar nee, dat duurt wel wat langer