Guernica schreef:[naam] schreef:
Ja daar denk je ook echt aan.
Denk jij niet aan je moeder als je over seks praat dan?
Nou.. niet in die zin. Ik snap wel dat TS dr niet zo ver over na heeft gedacht.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
mo_van_dijk schreef:@ Juul,
Nou jij misschien niet, maar ik wel. Soms ben ik een antwoord aan het schrijven en dan denk ik opeens... hmm, nee toch maar niet.... Met het openen van een topic nog meer!

Fiffill schreef:Steen!!![]()
Volgens mij is 12 - 16 ook meer van "ik stop mijn leuter erin en hoop maar dat als ik een beetje rag ik nog lekker kom ook".
@ Jester ben benieuwd of jij die van mij overtreft, de TS iig niet.Ik heb ook vreemde dingen gedaan, maar nooit zware spijt van gehad.
mo_van_dijk schreef:@ Juul,
Nou jij misschien niet, maar ik wel. Soms ben ik een antwoord aan het schrijven en dan denk ik opeens... hmm, nee toch maar niet.... Met het openen van een topic nog meer!
hoevaak ik wel niet twijfel tussen de verzendknop en het kruisje rechtsbovenin. Alles wat je op internet plaatst kan tot zo'n beetje de oneindigheid worden teruggevonden. Fiffill schreef:Steen!!![]()
Volgens mij is 12 - 16 ook meer van "ik stop mijn leuter erin en hoop maar dat als ik een beetje rag ik nog lekker kom ook".
@ Jester ben benieuwd of jij die van mij overtreft, de TS iig niet.Ik heb ook vreemde dingen gedaan, maar nooit zware spijt van gehad.
Guernica schreef:Fiffill schreef:Steen!!![]()
Hoe dichter bij de 0, hoe strakker om de lül.
Welshcobfan schreef:Asyaa schreef:als je aan je moeder denkt terwijl je over seks praat is er toch ergens iets misgegaan
hahahhaha baaaaah
Ik geloof heilig dat mijn moeder na mijn verwekking het noooooooooit meer heeft gedaan, ik geloof dat zij ook graag wil geloven dat ik het noooooooit doe![]()