Vertrouwen jullie je partner voor 100% ? Vreemdgaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vertrouw jeje partner voor 100%

Poll eindigt op

Ja onze relatie is echt waterdicht!
184 (72%)
Weet niet aan de ene kant wel aan de andere kant niet
60 (23%)
Nee hij is al is eerder vreemd gegaan!
10 (3%)

Totaal aantal stemmen: 254

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:45

WCF :D jij leest wel erg letterlijk... denk jij ook in plaatjes?

Zonder gekheid, iedereen die wil kijken, moet dat allemaal voor zichzelf weten, toch snap ik dat niet..
Ben je niet tevreden met wat je hebt, denk je altijd nog aan de tijd dat je single was, waarom moet er gekeken worden en dwalen gedachten af naar "als ik single was... "

Bovendien komt "als ik single was, dan had ik het wel geweten" en "daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten" niet op mij over om de beste gozer eens mee uit te vragen om beter te leren kennen...

En daarom vraag ik wat je daar dan mee bedoeld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:53

Maar kijken is toch hartstikke onschuldig?
Wat er bedoeld wordt met een beschuitje eten?
Nou,ik denk niet samen knabbelen aan dat kruimelige ding.. :Y)

Ik mag graag naar mooie mensen kijken,man of vrouw,niks mis mee in mijn ogen hoor.Bij vrouwen krijg ik daar geen gevoelens bij,maar een knappe man,nou...

Heeft niets te maken met tevreden zijn wat je hebt,vind ik.Je kunt nog zo gelukkig en verliefd zijn,ik denk dat zoiets gewoon los daarvan staat.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:55

1. Vertrouwen jullie je vriend of vriendin als hij of zij voor een paar weken weg gaat?
Ja, een relatie is toch gebouwt op wederzijds vertrouwen? Daarbij komt nog, als hij niet genoeg aan mij alleen heeft, is hij mij ook absoluut niet waard!

2. Is hij of zij al een keer eerder vreemd gegaan?
Nee.

3. Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog een kans geven of eruit schoppen?
Ligt aan verschillende factoren. Met wie hij vreemdging en hoelang je al bij elkaar bent etc..

Als je je vriend niet vertrouwt moet je jezelf eens afvragen hoe het komt. Daarbij gaan er altijd nog meer vrouwen vreemd dan mannen :Y)

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 20:03

Anoniem schreef:
Maar kijken is toch hartstikke onschuldig?
Wat er bedoeld wordt met een beschuitje eten?
Nou,ik denk niet samen knabbelen aan dat kruimelige ding.. :Y)

Ik mag graag naar mooie mensen kijken,man of vrouw,niks mis mee in mijn ogen hoor.Bij vrouwen krijg ik daar geen gevoelens bij,maar een knappe man,nou...

Heeft niets te maken met tevreden zijn wat je hebt,vind ik.Je kunt nog zo gelukkig en verliefd zijn,ik denk dat zoiets gewoon los daarvan staat.

Daar verschillen wij van mening dan...

Bij vrouwen krijg je daar geen gevoelens bij, maar bij een knappe man wel?
Dat vind ik vreemd :j Wat voor gevoel krijg je dan?

Ook ik zie wel eens een knappe man, en dan denk ik wat een knappe man, niet meer en niet minder... Hetzelfde geld voor een knappe vrouw, is voor mij geen verschil want ik heb er geen gevoelens bij/voor...

kinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 18:40

Vertrouwen jullie je vriend of vriendin als hij of zij voor een paar weken weg gaat?
Ja!
Is hij of zij al een keer eerder vreemd gegaan?
Nee.
Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog een kans geven of eruit schoppen?
Eruit schoppen ! het is alles of niets ;)

Renee

Re: Vertrouwen jullie je partner voor 100% ? Vreemdgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:01

1. Vertrouwen jullie je vriend of vriendin als hij of zij voor een paar weken weg gaat?
Ja :j
Ik hoop het niet := Maar ik denk het ook niet
3. Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog een kans geven of eruit schoppen?
Ik weet niet := Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik veelste vergevingsgezind ben (en vooral op de verkeerde momenten).

Maar ik weet eigenlijk nooit zo goed wat ik moet denken van onze relatie, ik vertrouw hem. Dat zeker! Maar ik weet niet, ik kan ook me duim niet leggen op het punt wat voor mijn gevoel nou dat getwijfel veroorzaakt. Maar in het vetrouwen ligt het niet, dat is absoluut niet het probleem..

kyraenlisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:04

mijn vriend gaat zonder mij niet op vakantie
vreemd gaan doet hij niet .
en al zou hij vreemd gaan dan zou ik dat zeker niet accepteren en is het einde oefening

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 15:52

Jaa, als ik geen vertrouwen meer in mijn vriend heb is het voor mij ook geen goede relatie en dus snel over.

Nou.. Zijn ex vriendin heeft hem bedrogen, dus of ze nou nog een relatie hadden "ik weet het niet" maar hij heeft toen wel met iemand gezoend.

Denk het laatste. Ik zou altijd vragen wat de reden ervan was. Maar hem volledig vertrouwen, doe ik nooit meer. Dus voor mij exit.

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:28

Ik vertrouw mijn vriend momenteel voor 99%. Je moet toch een beetje waakzaam blijven hé, haha! :+ Beschadigd hij mijn vertrouwen? Hup de deur uit!

Ik ben mij er heel goed bewust van dat mannen je kunnen bedriegen. Heb het meermaals met mijn ex mogen meemaken. Mijn vriend terugnemen na een slippertje? Nee, dat zit er niet meer in. Ik heb geen zin om me constant af te vragen of hij me nog trouw is of niet. Dat is dan geen leven meer...

1) Mijn huidige vriend mag alleen op vakantie gaan ja. Ik zou het alleen niet zo leuk vinden, maar hij zou wel mogen gaan.

2) Hij is ook al eens bedrogen geweest ja, maar heeft mij nog niet bedrogen.

3) Vreemdgaan = koffers inpakken en opkrassen!

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 23:41

Ja hoor, ik vertrouw mijn mannetje helemaal. :j

Hij is nog nooit vreemdgegaan..

Ik zou hem zeker nog een kans geven! Ik denk dat ik wel boos zou zijn.. maar zou wel zijn verhaal willen horen en wil hem dan nog wel een kans geven.