Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vond het echt super gaan. Moest gewoon ergens heen rijden dus lekker m'n gang gegaan en op de snelweg even uitgetest hoe hard z'n auto kon.
Heb zin in de volgende keer!
Zie je het nu al wel wat meer zitten? Hidalgo24 schreef:Het medicijn wat je mag gebruiken voor een rijexamen heet: Proponolol. Wel een paar dagen van tevoren uit proberen of je er tegen kan.
En iemand die iets zei over het kijken. Wen er maar aan, autorijden is namelijk kijken, kijken, kijken en nog eens kijken! Het is soms strontvervelend dat je intructeur blijft zanniken over kijken, maar doen hoor...het is zooo belangrijk.
Omdat ik in het begin al heel snel heb geleerd heel goed te kijken, heb ik wel mn rijbewijs in 15 lessen kunnen halen.
Fijn dat het goed ging Pla!
Dan zegt 'ie dingen en dan denk ik ja dat weet ik, waarom doe ik het dan niet? En daar kan ik dan niet tegen.
alijk ben ik zelf ook kei slecht
heb dat nog niet gehad*. Maar ze kijkt heel erg tegen me op, zo van 'haar zal dat toch wel lukken', omdat ik gewoon theoretisch veel slimmer ben en theorie nu dus ook meteen in 1 x heb gehaald, beetje jammer want in de praktijk ben ik echt niet beter ofzo, en door dat vergelijken wordt ze alleen maar onzekrder
lijkt mij toch dat de ANWB geen valse / slechte informatie kan geven 
Saskiaatje schreef:Het examen zelf is niet eng.
De uitslag wel.
"We gaan nu de tafelnummers van de gezakten opnoemen. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 14, 15, 18 enz."
Dat is echt zenuwslopend.