Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mellamoshan schreef:aerdenhout nu willen we jouw verhaal ook wel als je aangeeft daar voor geen goud meer te willen komen
bietjuhh schreef:Ik heb vernomen van aantal mensen op stal een tijd geleden dat daar ook een geest of meerderen rond dwalen. Een van die geesten is zeker omdat dat waarschijnlijk de boer is die ongeveer 9 jaar geleden dood is gegaan. Die kan je horen rond sloffen, sommige voelen zijn aanwezigheid en hebben zijn schim ook echt gezien. Zelf heb ik dit nog nooit gehoord of gezien maar ik heb deze beste man ook nooit gekent. Ben een beetje slecht horend dus mischien hoor ik het niet allemaal. Ook heb ik gehoord dat sommige stalgenoten dieren tegen de muren hoorde schoppen terwijl de box gewoon leeg was. Geen idea of het echt is of alleen hun verbeelding.
gelukkig merk ik hier zelf niks van, en voel me ontzettend fijn op het erf nu dus zal het waarschijnlijk geen kwade activeit zijn die er rond dwaalt.
sorry zat tv te kijken en te typen hah gaaat dus niet echt samen. hopelijk is die zo beter/
eyoor schreef:Jij bedoelt Villa Romantica. Voor de liefhebber: het staat te koop!Ook bij crematorium westerveldt in driehuis staat ernaast een huis wat blijkt te spoken daar weet ik de verhalen alleen niet van.
Lien2 schreef:eyoor schreef:Jij bedoelt Villa Romantica. Voor de liefhebber: het staat te koop!Ook bij crematorium westerveldt in driehuis staat ernaast een huis wat blijkt te spoken daar weet ik de verhalen alleen niet van.http://www.funda.nl/koop/driehuis-nh/hu ... gerweg-16/