Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Solar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:49

Meneer zet een fles wijn op de rand van de band, die dus automatisch opschuift, waardoor de fles wijn op de grond klettert. Roept die meneer beledigd naar mij: ''DOMME GANS! Kun je dan ook helemaal NIETS?'' Ik, beteuterd en verbaasd ''eeh, sorry?.. :oo Waarop de countermedewerker aan komt lopen en vraagt watskebeurt, zegt die vent: ''Huur de volgende keer een professional in in plaats van zo'n 12 jarig doosje, die kan toch niets. Je bent vast ook al van school geschopt, of niet soms?''
..... :\ bedankt joh...

Standaard opmerking: ''Kun je de band even doorspoelen?'' :+

Mevrouw komt aan de kassa, ik scan 3 zakken voordeel patat, 5 pakken frikadellen en een pot mayo, ik vraag ''zoo, feestje vanavond? :D '' Begint die vrouw héél hard te huilen :oo Ik vraag mevrouw, wat is er aan de hand?? Zij: ''Ja, mijn man is vanmiddag overleden... ;( ''

Met het schaamrood op mn kaken maar snel wisselgeld gegeven...

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:59

Ik werk in een restaurant:

Ik: meneer hoe wilt u de entrecote gebakken hebben?
Hij: ja
Ik: Nee meneer, niet óf u hem gebakken wilt, maar hóe! Dus medium, doorbakken, etc! :))
:')

Of: meneer hoe wilt u de entrecote gebakken hebben?
Hij: Doe maar op de gril! :)*

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:04

Sommige cassières zijn echt wel een beetje dom.
Vorig jaar kocht ik 2x 12 blikken kattenvoer en wat anderen dingen, ging ik afrekenen en zei ze met een stalen gezicht : dat is dan €96,-. Ik vroeg haar of dat niet een beetje erg veel was voor dat kleine beetje, zegt die onnozele troela : nou het staat hier dus zal het wel kloppen, ik weet niet hoe duur die kattenvoer is. :o?
Slimpie had dus het bedrag van de tray X 12 gedaan. }:0

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:08

:= zo scande een zak frituurhapjes bij mij eens 213 euro (stond zo in de computer). Gelukkig vond de cassiere het wel onnormaal :P

Verder moet ik echt lachen met polaris

Abby_Snow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:11

De tray keer 12 haha! :P is mij ook wel eens overkomen moest de blikjes erin keer 12 doen en scande per ongeluk de tray! maar had hem wel door hoor :o

Er was laatst ook iemand bij de kassa die had een pot verf van 65,- en die was nu 3,- euro dus ik echt zo euh :+ ik zal even bellen!
de klant direct nou laat dan maar zitten...
en met de band is ook bekend, en met geld terug geven zeggen ze al van te voren het klopt niet :Y)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:22

Eeuwigzonde schreef:
Mevrouw komt aan de kassa, ik scan 3 zakken voordeel patat, 5 pakken frikadellen en een pot mayo, ik vraag ''zoo, feestje vanavond? :D '' Begint die vrouw héél hard te huilen :oo Ik vraag mevrouw, wat is er aan de hand?? Zij: ''Ja, mijn man is vanmiddag overleden... ;( ''

Met het schaamrood op mn kaken maar snel wisselgeld gegeven...

OMG, ik zou gewoon onder de kassa kruipen van schaamte, arme jij!
Trouwens, je nick is wel goed gekozen in dit opzicht, volgens mij heb je hier eeuwig spijt van!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:51

Sily schreef:
Belde een klant op: kan ik wat bestellen?
ja hoor, kan altijd.
Ok, dank u wel, dag.

HAHAHAHA.
Die is echt geweldig. _O-

Anoniem

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:57

onbeschofte cassieres vliegen er hier heel snel uit :j wij moeten altijd terug tellen voor de klant, anders staan ze echt te kijken van huh? klopt t wel?

en ik moet ook wel lachen als het bedrag bijv. €3,90 is, en de klant zegt, ik heb er wel 10 cent bij? :=

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:01

Genoeg rare en vreemde opmerkingen.. Ik werk in een uitzendbureau en het meest ongemakkelijke vond ik nog dat er ooit een jongen bij mij aan het bureau zat (ook wel erg leuke jongen :o ) en hij bleef maar vragen wanneer we uit zouden gaan enz.. Wist op een gegeven moment echt niet meer hoe ik het had en hoe ik het moest brengen Haha, zat ik daar met een rood hoofd te stamelen...

En een stagiare van ons (toevallig ook een ex-scharrel van mij :o ) Die kreeg zooooo veel aandacht Haha.. Kwam er op een dag een meisje naar binnen gerend, zij gooit een tasje van de douglas op zijn bureau giegelt nog wat en rent weer naar buiten.. Zat er een dikke fles parfum in van Armani. Hahaha.. We weten nog steeds niet van wie die fles nou af kwam maar grappig was het wel!!

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:03

Mag ik dan even opmerken dat ik de opmerkingen van winkelbediendes ook niet altijd even snugger vind, maar wel om te gieren :=

Zoals bijvoorbeeld (heb het al vaker mee gemaakt) ik leg iets op de toonbank, krijg ik te horen: "Oooh die maar doen dan?"
Heb al een aantal keer gereageerd met: "Uhh nee, doe die andere maar!"
Meestal snappen ze het ook nog niet eens _O-

Abby_Snow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:11

Ik zeg soms wel eens dat was het? :P
Ja dan hebben ze betaald en dan is het opeens... oh we hebben ook nog dit en een zak potgrond op de kar 8)7

Een collega van mij riep laatst (terwijl er klanten bij de kassa's stonden): Heb jij nog geld in je kassa? ik echt zo mmh }:0

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:18

Sentido schreef:
Mag ik dan even opmerken dat ik de opmerkingen van winkelbediendes ook niet altijd even snugger vind, maar wel om te gieren :=

Zoals bijvoorbeeld (heb het al vaker mee gemaakt) ik leg iets op de toonbank, krijg ik te horen: "Oooh die maar doen dan?"
Heb al een aantal keer gereageerd met: "Uhh nee, doe die andere maar!"
Meestal snappen ze het ook nog niet eens _O-

Zoiets heb ik altijd bij de mac donald... daar vragen ze altijd "hier opeten of meenemen?"

Ik antwoord steevast met "nee, thuis laten bezorgen" *met een serieus hoofd*
Dan staan ze me altijd erg lang, erg vreemd aan te kijken.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:22

:') Dat heeft een excollega van mij ook een keer gezegd bij de Mcdrive.... "wilt u het hier opeten of meenemen :') "

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:25

Verkeerde prijzen zijn zeer herkenbaar.

Zo hadden wij eens rollade gemaakt en in de bak gelegd. Nu niet echt iets wat erg snel verkoopt. Maar spontaan binnen een half uur die bak leeg :oo Wij vonden dat erg verbaasingwekkend. Komt er op een gegeven moment een klant naar ons toe of het klopte dat de kiloprijs 30 cent was }:0

[edit] Of dat er boterhamworst in de bak lag van €30 _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:30

dat hebben wij ook wel eens gehad idd, dat de prijs veel te laag was, gelukkig kwam er een klant om het te melden :=

wat ik trouwens ook heel irritant en zonde vind, is dat mensen niet de moeite nemen om iets terug te leggen waar het hoort.. zo heb je dus wel eens gehakt bij het vogelvoer dat gehakt kunnen we dus weggooien want je weet niet hoe lang het er ligt.. of een product dat niet in de koeling thuis hoort, dat je terug vind in de vriezer.. ook fijn.. alle producten die in de koeling horen, en die wij buiten de koeling terug vinden gooien we weg, dat loopt dus mooi op als meerdere mensen de moeite niet nemen om het even terug te leggen..

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:36

x_Rebecca schreef:
:') Dat heeft een excollega van mij ook een keer gezegd bij de Mcdrive.... "wilt u het hier opeten of meenemen :') "

Mijn vriend in de macdrive tegen die praatpaal:

"twee quarterpounders a.u.b"
paal:" wilt u een menu of 2 losse?"
vriend:" ehhhh ja euuhh........... wat zou jij doen??"
paal:"...................*lange stilte* ........dat weet ik niet meneer"
vriend" nouja.. okee doe dan maar 2 losse"

:=

of: "hebben jullie ook aardbeien ijs?"
"ja dat hebben we"
" ow doe dan maar vanille"

flauw :')

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:46

Die onderste wordt heel vaak gedaan.
Net als toen die worteltjes er net waren en die reclame er nog was..

"heeft u ook worteltjes"
"Ja"
"Vies hé"

*zucht.... * :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:47

zo hadden wij van die voordeelbonnen van de mac, wij langs de macdrive, zegt mams voordat er iets gezegd werd: VOORDEELBONNEN!! wij lagen helemaal dubbel in de auto :')

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:03

ik vond de macdrive altijd het vervelendste om te staan _O-
Alle mensen denken dat ze grappig zijn (HÉ WAT ZEG JE? IK HOOR JE NIET.) of (Ohoh- een ruis op de lijn (hahahahaha) >;) )
of (mag ik één *stilte* een *stilte* en vier * stilte* )

En dan nog denken dat ze origineel zijn _O-
Leukste was een jongen langs de mac die vroeg "heeft u ook worteltjes?" *wijst naar achter naar paard in de trailer*
Die was teminste nog eens origineel _O-

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:06

ja hallo het is gewoon uitdagend hahahah

kennis van mij;

"kan ik uw bestelling opnemen?"
" je moeder!"

toen was het stil.......
dus hij rijd door naar volgende raam, staat de manager daar met die meid, die meid was helemaal over de zeik... :') terwijl het echt nergens op sloeg die hele "je moeder" niet :+

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:09

Ja, ik kan het ook niet laten om vervelend te doen bij de Mcdrive hoor.
Maar ik verzin steeds iets nieuws :')

Ik bedoel, vervelend doen okéé, maar doe dan iets origineels _O-
Zoals bij die worteltjes dacht ik al meteen "God, nu komt het grapje weer... " toen heb ik ook echt moeten lachen _O-

Maar die storende lijnen enzo zijn gewoon net zo uitgekauwen als de grap "hoe lang is een chinees" :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:29

Haha ik heb ook een keer een blunderende opmerking gemaakt toen ik bij de McDrive aan het werk was. Ik moest dus de bestelling opnemen. Komt er een auto aan: Ik druk op het knopje en ik zeg: Met Rikst. * stilte *

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:30

ik heb eens een brief gehad van een klant (werkte in een schoenenwinkel)
helaas weddenschap om chocola erop gezet omdat ik niet geloofde dat iemand zó raar kan zijn om een liefdesbreif te schrijven, wat het dus wel was :) :D
heb die arme jongen zijn hart moeten breken :+

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:31

Thaliaatjuh schreef:
ja hallo het is gewoon uitdagend hahahah

kennis van mij;

"kan ik uw bestelling opnemen?"
" je moeder!"

toen was het stil.......
dus hij rijd door naar volgende raam, staat de manager daar met die meid, die meid was helemaal over de zeik... :') terwijl het echt nergens op sloeg die hele "je moeder" niet :+

:o?
Ik snap hem niet.

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:33

valt ook niks aan te snappen...

diegene in de drive wou de bestelling opnemen... en die kennis van mij zegt " je moeder" (is stopwoord voor sommige mensen) :=

maja vonden ze dus niet grappig... is het ook niet haha :+