Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MissHaffie; meen je dat?
Was 's nachts al ergens..
Citaat:Ben verder haast jaloers over de veel intensere sexuele beleving die vrouwen kunnen hebben door hun extra pretpakket. Helemaal en ik gun mijn partner alle mogelijke lol ervan.
Citaat:Ik heb zelf heel duurzame relaties zonder bedrog of complexen.
Citaat:Ik uit alleen dat ik de schier eindeoze lijst van kommer en kwel over iets wat de natuur juist voor de méns zo extra mooi geregeld heeft erg triest vind.
Sex zou een bron van intense bevrediging moeten zijn, geen bron van list, bedrog en schuldcomplexen. Is het dat wel dan doe je iets niet optimaal.
Wat een uitspraak! Besef je wel wat je zegt?Imago01 schreef:Jij hebt dan de mazzel ....
Kanelly schreef:jongens, als je elkaar dat soort restricties al op gaat leggen, in wat voor een relatie zit je dan?

)Ghani schreef:Naar aanleding van alle reacties hier, ben ik nu eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naar de vrouwen die er bewust voor kiezen (bewust als in.. ze zijn ervan op de hoogte!!) om met een 'bezette' man iets te beginnen..
En nee, dan bedoel ik met 'bezette' man niet dat hij het bezit is van een andere vrouw, maar daar bedoel ik gewoon mee dat hij al een relatie heeft!!
Liefde maakt blind, maar in hoever gaat dat dan? Wanneer je weet dat je man eigenlijk bezet is, dan moet toch iets in je zeggen dat het niet kan?? Bovendien denk ik dat ik veels te bang zou zijn dat die gozer dan bij mij hetzelfde zou doen! Hoe geloofwaardig is iemand die vreemdgaat dan!!
Wie kan het toelichten?

DarkShines schreef:Inmiddels ben ik ook weleens "die ander" geweest. Dat doet me eigenlijk niet veel. Ik voel geen verantwoording voor hun relatie. Het is verder ook puur lust, er komt geen liefde bij kijken. Niet ideaal maar ik kan niet echt zeggen dat ik me nou enorm schuldig voel tegenover zijn vriendin. Bij Oprah zeiden ze dat het ook makkelijk is voor mannen om vreemd te gaan. Maar moet ik dan maar een boerka aantrekken en niet meer flirten als ik op stap ga? Je bent zelf verantwoordelijk voor je relatie, niet degene waar je mee in bed belandt.
BraveSpots schreef:Maar10e schreef:Het is niet dat ik iets mis in me relatie of zo. Zeker niet maar het is gewoon de spanning en het weer verliefd zijn wat het leuk maakt.
heb je nooit dan dat je iemand echt een lekker ding vind?
Ik kom weleens mannen tegen (niet zo gek veel trouwens) waarvan ik vind dat ze er best mogen zijn. Maar ik denk er zelfs niet eens aan dat het een mogelijkheid zou zijn om iets mee te doen, komt geen seconde in me op...
Mijn eigen ventje vind ik trouwens de mooite van allemaal![]()
.
Ghani schreef:Het gaat mij meer om wat het met jou doet dat je iets doet met iemand die al een relatie heeft! Dat het puur de verantwoording is van die gozer, ben ik 100% met je eens.. Hij gaat vreemd, niet jij! Maar ikzelf zou me er niet goed bij voelen denk ik.. Maar jij had/hebt er dus geen moeite mee.. oke.. ik snap je redenering enigzins.
Ik moet zeggen dat het me dus erg weinig deed. Door mijn eigen normen en waarden heb ik zo iets van, niet zo netjes. Maar ik word niet verteerd door schuldgevoel en durf z'n vriendin echt nog zo onder ogen te komen. Maar het helpt ook wel dat ik echt totaal geen respect heb voor hun relatie (slecht he). Echt zoals die 2 met elkaar omgaan, daar snap ik helemaal niks van. Ghani schreef:Hij gaat vreemd, niet jij! Maar ikzelf zou me er niet goed bij voelen denk ik.. Maar jij had/hebt er dus geen moeite mee.. oke.. ik snap je redenering enigzins.

Huertecilla schreef:Ghani schreef:Hij gaat vreemd, niet jij! Maar ikzelf zou me er niet goed bij voelen denk ik.. Maar jij had/hebt er dus geen moeite mee.. oke.. ik snap je redenering enigzins.
Ik begrijp dat niet. Voor mij is dat een onlogische dubbele moraal. Niet bedrogen willen wórden, maar geen probleem hebben met een relatie met een bedrieger, het onderwerp van het bedrog te zijn.
Je weet niet wat je niet weet, doch een relatie met iemand waarvan de partner dit niet weet of niet wil = NoNo.
Dát is nu juist meewerken aan het geheim wat de kern van het probleem is!
Voor mij onbegrijpelijk is dat in de werkelijke wereld vrouwen in het algemeen weinig problemen hebben met ´de ander zijn´, het reuze eng vinden als-, zelfs niet willen omdát de partner het wel weet en prima vindt.
Daar kan ik niet bij. Daar gaat dan bij mij een rood lampje over een verborgen agenda branden.
Mijn lief heeft een jongedame waar ik wel eens mee uit geweest ben uitgenodigd om vrijdag met zijn drieën te gaan stappen. Als alles altijd naadloos in de openheid ligt is dat een non-probleem, alleen maar![]()
hc
FlairS schreef:5 jaar geleden ging mijn man voor het eerst in ons 25 jarig samenzijn een week weg met zijn vereniging
....
Ik heb er namelijk wel in berust maar ben het niet vergeten en zal ,ondanks dat ik er diep in mijn hart van overtuigd ben dat mijn man dezelfde frats niet meer uit zal halen,er niet tegen kunnen dat de mogelijkheid nogmaals geboden wordt door een dame die het niet zo nauw neemt.
Huertecilla schreef:Poep gebeurt en je kan het jouw man terecht aanrekenen dat hij deze stomme keuze gemaakt heeft.
Dat het jouw leven zó negatief beïnvloed echter, dat bepaal je he-le-maal ZELF. Dat doet hij niet.