SamSter schreef:Sorry, ik vind het toch behoorlijk uit de hand lopen hier.
Naar mijn oordeel worden dr hier veeel te snel conclusie's getrokken uit een paar zinnen en opmerkingen.
K voel me nog eigelijk redelijk aangevallen door een post van KiWiKo, Waarin staat dat die 2 meiden (??) geen bedrijf zouden kunnen leiden e.d. omdat een bed uit lenen al een drama is, K maak dr ook zeker een drama van als iemand die ik niet ken in mijn kamer wilt slapen, Maar dat heeft niets met kundigheid v.d. persoon te maken.
Een paar maanden geleden had ik een topic geopent over hoe volwassen je "moet/kan" zijn op je 19de, Kreeg hier heftige reactie's op dat ik nooit een goede baan kon vinden omdat ik op dat moment slechts een kamermeisje was, Inmiddels ben ik vorige week benaderd door een bedrijf en heb ik vandaag na 1 week mee draaien al een contract getekent en ben ik nu al manager over 2 tankstations.
Ook zonder diploma's ook zonder dingen achter de hand, Een paar posten op bokt willen niet vertellen hoe jij in het echte leven staat.
Mijn moeder doet een hoop voor me, Maar ik betaal wel een X bedrag aan mn ouders, Onze huishoudster doet mijn rommel opruimen, Maar ik kan wel op mn eigen benen staan, Kan gewoon me woord houden en gewoon een gezin draaiende houden.
Maar alsnog moet ik niemand anders in mn kamer hebben om te slapen, Ben ik hierdoor dan ook niet kundig genoeg zoals in die post werd beschreven?
En geloof me, ik ben best verwent in vele opzichten...
Naja ik heb het gevoel dat Kiwiko zich een beetje goed voelt, omdat zij 70 man personeel heeft lopen, en dat ze ze allemaal in toon kan houden.
Tja wij 19 jarigen hebben dat nog niet, maar dat Josefine en ik de zaak over nemen dat is wel duidelijk.