Wat heb ik standaard bij mij... mijn verstand.Ik zou het echt niet geven, kon je niet beter vragen.. wat vergeet je vaak ?Dan had ik de antwoorden wel geweten haha
Mobiel, kauwgom, deo, portomonnee, aansteker, parfum, spiegel, make-up, borstel, haarlak, flesje, mp3...Oke nu begin ik te begrijpen waarom m'n tas altijd zo zwaar is, zelfs zonder schoolboeken omdat daar geen plek meer voor is.
Mobiel, eten, shag, aanstekers, agenda, mp3.Meer eigenlijk niet, behalve op schooldagen dan zitten mijn schoolboeken erbij
Portemonnee, mobiel, parfum, deodorant, blush, font de tint, oogpotlood, mascara, lippenbalsem, agenda en pen, mp3, batterijen, haarlak, haarborstel, oordopjes, zakdoekjes, pil en medicatie, haarbandjes, spiegeltje, tampons, zippo enz...Best veel dus
1. sigaretten en aansteker2. portemonee daarin geld, bankpasjes, creditcard en rijbewijs3. zakdoeken (heb hooikoorts)4. lipbalsem5. mobiel6. sleutels7. tandenstokers
Portefeuille met rijbewijs, identiteitskaart en bankkaart, sigaretten en zakdoeken.Mn gsm durf ik al wel eens vergeten.