Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Wat Apeldoorn betreft, daar schrik je toch wel van... Werd op het Leidseplein nog een minuut stilte gehouden. 
Nouks schreef:Ik ben net thuis uit Amsterdam. Zware, lange dag, maar wel leukWat Apeldoorn betreft, daar schrik je toch wel van... Werd op het Leidseplein nog een minuut stilte gehouden.
Daarna gingen we even op het festivalterrein in het dorp kijken, daar was een crazy cross. Daarna gingen we naar een stadje hier vlakbij. En daarna wilden we naar het eindfeest in het dorp, maar die was afgelast
Dus maar weer bij iemand thuis zitten drinken
.. had maar 2,5 uur slaap gehad..Zwitsal schreef:ik ben nog even bij je stand-dinges gaan kijken, maar we hadden net met zn alle knal oranje lippenstift opgesmeerd die je er niet zomaar afkreeg (en nog meer gekke oranje makeup).. en volgens mij stonden er nog meer mensen te wachten, dus we zijn maar weer doorgelopen..
), maar 's avonds wel een feest gehad
Nouks schreef:Net verslagje op m'n weblog gepost:
http://www.nouks.nl/weblog/?p=262Zwitsal schreef:ik ben nog even bij je stand-dinges gaan kijken, maar we hadden net met zn alle knal oranje lippenstift opgesmeerd die je er niet zomaar afkreeg (en nog meer gekke oranje makeup).. en volgens mij stonden er nog meer mensen te wachten, dus we zijn maar weer doorgelopen..
Hahaha serieus? Pff, nou zeg