Wat doen jullie op koninginnedag?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amazone77

Re: Wat doen jullie op koninginnedag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 20:03

efteling was erg leuk,maar veel te druk,beetje jammer,moesten overal best lang wachten,en dat met 2 kids......toch hebben ze het erg goed gedaan,maar nooit meer op koninginnen dag daar naar toe haha.

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 20:09

Ehum om 08:00 uur stond ik bij de boerderij, de smid kwam :D

Verder even over de rommelmarkt hier in het dorp rondgestruind en even naar de kermis geweest. Vanaf half 2 eigenlijk alleen maar voor de buis gezeten...

De kermis hier zou tot 12 uur doorgaan, maar is om 5 uur al dichtgegaan en de bandjes die zouden komen optreden, komen ook niet... 't Akelig stil op straat... Er hangt een rare sfeer.

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 20:20

Vanmorgen was ik even in de stad, waren een paar winkels open. Natuurlijk net niet de winkel waar ik wat moest halen. :\
's Middags heb ik paardgereden en het nieuws gevolgd. ;)

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 21:04

Ik kom uit Apeldoorn en heb vandaag geholpen als citypromoter.
Was heel leuk en gezellig tot dat m'n schoonmoeder belde met het nieuws, toen was het feest snel afgelopen...

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 21:06

Ik was er om 11 uur uit, ontbijten, haar etc. Zou 's middags naar Apeldoorn gaan om feest te vieren met een vriendin die daar woont. Deed de tv aan en keek naar de beelden op NL 1, zag het drama toen gebeuren. Dus het feest ging niet door. Heb de rest v/d dag het nieuws gevolgd. En een beetje opgeruimd, afwas gedaan, was gedaan etc.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 21:09

Ik zou gister 'eventjes' wat gaan drinken in Amsterdam, en toen kwamen we die en die tegen en nu pas ben ik thuis gekomen. Brak en stuk, maar wel heerlijk gehoused overal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 01:37

Ik ben net thuis uit Amsterdam. Zware, lange dag, maar wel leuk :) Wat Apeldoorn betreft, daar schrik je toch wel van... Werd op het Leidseplein nog een minuut stilte gehouden.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 10:31

Gisteren eerst naar Voorschoten gegaan, onze stamkroeg was verdeurie gesloten... Veegwagens waren er om 10 uur, zijn we naar Leiden gegaan, ook behoorlijk uitgestorven, hebben we een bakkie gedaan bij de Australian en een gratis ijsje verdiend en weer vrolijk naar huis. :')

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 10:44

Ik moest de hele dag werken, mensen van bier voorzien. Was supergezellig, tot de muziek uitging. Gelijk was de sfeer wat minder. 's Avonds nog even het cafe in geweest, biertjes nuttigen. Was gezellig!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 10:48

Eerst even met een vriendin op de rommelmarkt rond gelopen
vervolgens door naar de stad.. Op de terugweg vonden we een
weggelopen herder, die hebben we netjes naar huis gebracht.
(Dierenambulance: Ja hij woont in die straat op dat nummer, ga maar langs brengen) >;)
Dat was best een eind weg.. Gelukkig was het echt een schat van een beest.

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 10:54

Ben gister hier nog de stad in geweest, maar je merkte wel dat het echt snel steeds minder druk werd.
Alles werd afgebroken.. :\
Echt k*t van de aanslag, want het begon als zo'n mooie dag

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 11:34

Nouks schreef:
Ik ben net thuis uit Amsterdam. Zware, lange dag, maar wel leuk :) Wat Apeldoorn betreft, daar schrik je toch wel van... Werd op het Leidseplein nog een minuut stilte gehouden.

ik ben nog even bij je stand-dinges gaan kijken, maar we hadden net met zn alle knal oranje lippenstift opgesmeerd die je er niet zomaar afkreeg (en nog meer gekke oranje makeup).. en volgens mij stonden er nog meer mensen te wachten, dus we zijn maar weer doorgelopen..

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 11:37

ik heb je ook nog gezocht op leidse idd haha, maar kon je niet vinden.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 11:41

Ik heb gisterochtend dressuur wedstrijd gereden in Rhenen, we hadden nog plannen om even de stad in te gaan in de middag maar door het nieuws uit Apeldoorn was de feeststemming helemaal weg. Eind van de middag ben ik naar mijn werk gegaan en heb ik avonddienst gedraaid. Ik vond het een rare dag gisteren, had er absoluut geen koninginnedag gevoel meer bij en vind het heel erg wat er gebeurd is.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 11:55

sochtends met het orkest door het dorp gelopen, aubade gespeeld enzo. Was om half 11 afgelopen toen hebben we met een aantal van het orkest tot een uur of half 3 op het terras gezeten. Patat gegeten en gedronken O:) Daarna gingen we even op het festivalterrein in het dorp kijken, daar was een crazy cross. Daarna gingen we naar een stadje hier vlakbij. En daarna wilden we naar het eindfeest in het dorp, maar die was afgelast :\ Dus maar weer bij iemand thuis zitten drinken :+

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 11:57

Wij hebben de hele dag op het museumplein in Amsterdam gestaan :) :j

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:25

ik heb eerst in min buurt net de bolderkar rondgereden en koffie en cakjes verkocht, met twee vriendinnen en mn zusje. Daarna rond een uur of 4 naar de stad daar wat rondgelopen, naar nieuwmarkt gegaan nog even een paar keer in de zweefmolen geweest en daarna dood naar huis gegaan :P .. had maar 2,5 uur slaap gehad..

Heb de tragedie van apeldoorn ook live op tv gezien( was toen net verse koffie aan het zetten) echt vreselijk..

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:27

Ik ben eerst naar Groningen geweest en later naar het feest in Beetsterzwaag. Alleen alles bijna afgelast, zo ook de feesttent en de optocht. Vind ik ook wel beter, dan wordt je even bewust van wat er gebeurd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 13:18

Net verslagje op m'n weblog gepost:
http://www.[***].nl/weblog/?p=262

Zwitsal schreef:
ik ben nog even bij je stand-dinges gaan kijken, maar we hadden net met zn alle knal oranje lippenstift opgesmeerd die je er niet zomaar afkreeg (en nog meer gekke oranje makeup).. en volgens mij stonden er nog meer mensen te wachten, dus we zijn maar weer doorgelopen..

Hahaha serieus? Pff, nou zeg :D

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 13:29

Ik heb mezelf overdag opgesloten (heb een hekel aan koninginnedag :=), maar 's avonds wel een feest gehad :D

Jan_ty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 13:51

Ik heb stage gelopen :)
Toch ook gezellig gehad!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:54

Nouks schreef:
Net verslagje op m'n weblog gepost:
http://www.nouks.nl/weblog/?p=262

Zwitsal schreef:

Hahaha serieus? Pff, nou zeg :D

hehe ja, de rest van mn groepje was iets minder enthousiast dan ik dus ze wilde niet blijven wachten :P
maare, was t leuk ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 15:06

Jawel! Was wel zwaar, maar erg gezellig :)

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 17:28

Robin__ schreef:
Wij hebben de hele dag op het museumplein in Amsterdam gestaan :) :j

Wij ook! :D

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 18:10

Ik kan nu de titel van het topic wel veranderen in: Wat hebben jullie gedaan op Koninginnedag?