Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En slippers krijg ik last van tussen mijn tenen.

xDramaQueen schreef:Naomi_Haffie schreef:
Dat is de licht kastanje..
En zwart
Ik kan ze niet allebij nemen, heb niet z'n groot budget, maar nu weten jullie waar ik tussen twijfel
ik heb de bruine, maar ze zijn wat donkerder dan op de foto, meer bruin bruin.
Er zit ook een meisje in mijn klas die ook haar zomerkleding zwart heeft, dus een zwart jurkje, zwarte topjes, broeken schoenen e.d.
. Joceline schreef:Ik ga toch voor de Birckenstocks..zwart lak denk ik. Heb er even mee gelopen en ze zijn toch wel erg fijn voor mijn voeten. Ik heb zo snel last van mijn voeten en deze staan bekend om hun goede werking op de voeten. Ik neem dan die die tussen mijn tenen zitten, niet met een enkele band. Verder nog wat slippers met een dikke leren kruisband ofzo.
Heb trouwens hele slechte verhalen gehoort over de neppers...jammer want dat vond ik wel leuke prijzen!
?
) en nu dus ook niet
.
. Ze zijn hier helaas ook niet meer on-line te krijgen. (Ik vind beide kleuren wel leuk eigenlijk
.) 
en ik vind idd dat er tegenwoordig ook leuke zijn
heb net m'n nieuwe paar (roze!) ontvangen. Joceline schreef:Ik ga toch voor de Birckenstocks..zwart lak denk ik. Heb er even mee gelopen en ze zijn toch wel erg fijn voor mijn voeten. Ik heb zo snel last van mijn voeten en deze staan bekend om hun goede werking op de voeten. Ik neem dan die die tussen mijn tenen zitten, niet met een enkele band. Verder nog wat slippers met een dikke leren kruisband ofzo.
Heb trouwens hele slechte verhalen gehoort over de neppers...jammer want dat vond ik wel leuke prijzen!