Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

kimnytocize schreef:Jeetje zeg, wat zijn er een aantal weer lekker triest bezig!
TS vraagt gewoon advies in een situatie waar ze in zit, is het dan zo moeilijk om op een normale manier je antwoorden, tips en adviezen te geven?? En maar ouwehoeren over (on)volwassenheid, denk dat een aantal bokkers wat dat betreft toch eerst eens naar zichzelf moeten kijken wat betreft hun postings.

En de mening van mijn moeder te respecteren, iets wat je hoort te doen bij je ouders.
x_Marr schreef:kimnytocize schreef:Jeetje zeg, wat zijn er een aantal weer lekker triest bezig!
TS vraagt gewoon advies in een situatie waar ze in zit, is het dan zo moeilijk om op een normale manier je antwoorden, tips en adviezen te geven?? En maar ouwehoeren over (on)volwassenheid, denk dat een aantal bokkers wat dat betreft toch eerst eens naar zichzelf moeten kijken wat betreft hun postings.
Beetje offtopic reactie?
Overigens heb ik ook in het algemeen gezegd dat niemand van 17 volwassen is. En nee ikzelf ook niet, ookal heb ik volgens de wet een volwassen leeftijd berijkt
Maar ik probeer me in zulke situatie's in ieder geval wel volwassen te gedragenEn de mening van mijn moeder te respecteren, iets wat je hoort te doen bij je ouders.
Ik ben volgens de wet al iets meer dan een half jaar volwassen maar mentaal wil het er nog wel eens aan ontbreken, en dan is het "maaaaaam"
Machie schreef:Ik denk dat het is omdat als je samen slaapt je sneller seks hebt.. Misschien is het makkelijk om tegen je ouders te vertellen dat als jullie seks willen dat er toch wel van komt, of jullie nu samen slapen of niet...