Ruzie met ouders om...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 19:18

Ja mijn moeder vond het in het begin ook geen probleem...
Maar toen kwam pap er bij en ja...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:20

En als je vaders even tijd geeft (zoals russel ook zei) om even te wennen? Zie je dat niet zitten? Misschien dat hij daarna wel uitleg wil geven en jullie wel een goed gesprek kunnen houden... :)

Het is wel iets heel anders: Maar ik heb bv mijn broer twee jaar de tijd moeten geven... Pas een maand geleden begon hij uit zichzelf ineens een gesprek met me. Nu ging dat wel over een heel ander onderwerp dan blijven slapen.... (over een voor hem heel gevoelig onderwerp) dus vandaar dat het zo lang duurde. Soms is het moeilijk te begrijpen... Dan denk je idd "kan het nou zo moeilijk zijn om gewoon eens rustig met me te praten?".

Maar dat kan blijkbaar inderdaad.... Misschien dat je vader over twee weken zelf met je komt praten...
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 07-04-09 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

AlicavR

Re: Ruzie met ouders om...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 19:20

Ik laat ze zowieso wel een tijdje rusten, want ik heb geen zin in geschreeuw. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:21

Da's heel verstandig :j Snap overigens wel dat het frusterend is hoor... (heb hierboven ook even een edit bij gevoegd) praten met je dochter zou eigenlijk heel simpel moeten zijn maar kennelijk is het voor anderen heel erg moeilijk..... :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:22

kimnytocize schreef:
Jeetje zeg, wat zijn er een aantal weer lekker triest bezig!
TS vraagt gewoon advies in een situatie waar ze in zit, is het dan zo moeilijk om op een normale manier je antwoorden, tips en adviezen te geven?? En maar ouwehoeren over (on)volwassenheid, denk dat een aantal bokkers wat dat betreft toch eerst eens naar zichzelf moeten kijken wat betreft hun postings. ;)

Beetje offtopic reactie? ;)

Overigens heb ik ook in het algemeen gezegd dat niemand van 17 volwassen is. En nee ikzelf ook niet, ookal heb ik volgens de wet een volwassen leeftijd berijkt :+
Maar ik probeer me in zulke situatie's in ieder geval wel volwassen te gedragen ;) En de mening van mijn moeder te respecteren, iets wat je hoort te doen bij je ouders.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:22

Hopelijk staat dit topic er morgen nog (ook al is het met slotje), want heb nu geen tijd om alle pagina's te lezen :D
Erg jammer, maar ik ben bang dat je het moet accepteren. Of misschien over een weekje eens met je moeder erover praten? Want dan is het misschien beetje 'gezakt' en dan gewoon eens rustig erover praten? Of anders accepteren. Zo'n drama is het toch niet als hij niet bij je op de kamer slaapt? Mijn vriend slaapt dan wel op mijn kamer, maar niet bij mij in bed. Ook lekker hoor, lekker bij elkaar kruipen als je wilt gaan slapen, even knuffelen en dan naar je eigen bed. Diegene die als eerste wakker is gaat gewoon de ander wakker maken. Zo doen wij dat, net zo lekker! Want met je vriend in 1 bed slapen vind ik ook niet alles, we hebben dan alleen maar ruzie om de plek en de dekens :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:23

x_Marr schreef:
kimnytocize schreef:
Jeetje zeg, wat zijn er een aantal weer lekker triest bezig!
TS vraagt gewoon advies in een situatie waar ze in zit, is het dan zo moeilijk om op een normale manier je antwoorden, tips en adviezen te geven?? En maar ouwehoeren over (on)volwassenheid, denk dat een aantal bokkers wat dat betreft toch eerst eens naar zichzelf moeten kijken wat betreft hun postings. ;)

Beetje offtopic reactie? ;)

Overigens heb ik ook in het algemeen gezegd dat niemand van 17 volwassen is. En nee ikzelf ook niet, ookal heb ik volgens de wet een volwassen leeftijd berijkt :+
Maar ik probeer me in zulke situatie's in ieder geval wel volwassen te gedragen ;) En de mening van mijn moeder te respecteren, iets wat je hoort te doen bij je ouders.

Hier nog eentje :') Ik ben volgens de wet al iets meer dan een half jaar volwassen maar mentaal wil het er nog wel eens aan ontbreken, en dan is het "maaaaaam" :')

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:24

Ik heb nu anderhalf jaar met me vriend en na 2 maanden wouden we dan bij elkaar slapen. ik was 16 ( ouders kende hem al langer) nou ik gevraagt. ze schrok wel eventjes maar zei dat ze ging overleggen met papa erover. en dat ze het goed vonden dat we bij elkaar blijven slapen want als ze het zou verbieden dan zou ik het toch wel doen. en ze had liever dat ik het met een jongen deed die ik echt leuk vond en langer mee had. dan snel eventjes in de bosjes.
en nu nog steeds samen en slapen elke week bij elkaar !!

Probeer uit te leggen dat ze het mischien niet leuk vinden. maar dat je als je sex wilt hebben het ook kunt doen terwijl je niet bij elkaar slaapt. maar probeer wel rustig te blijven ! dat heb ik wel geleerd !

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:09

Ik denk dat het is omdat als je samen slaapt je sneller seks hebt.. Misschien is het makkelijk om tegen je ouders te vertellen dat als jullie seks willen dat er toch wel van komt, of jullie nu samen slapen of niet...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:14

Als dat de reden was mocht ze ook niet bij hem gaan slapen :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:15

Machie schreef:
Ik denk dat het is omdat als je samen slaapt je sneller seks hebt.. Misschien is het makkelijk om tegen je ouders te vertellen dat als jullie seks willen dat er toch wel van komt, of jullie nu samen slapen of niet...

Hm... dat is bij mij dan anders... Want dan mag het zeg maar.. Dan gebeurt er vaak helemaal niks....

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:58

Volgens mij heeft de TS genoeg tips gekregen en lijkt mij een slotje de beste oplossing.