_Chantal89 schreef:Vind het ook irritant dat mensen je helemaal na kunnen trekken..
En ook dat mensen het doen als je bijvoorbeeld ergens gaat solliciteren.
Inderdaad, gewoon je profiel afschermen, heb je daar geen last van, hoor.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
).
)Citaat:In dat artikel had een kunstenares ook allemaal profielen met foto's uitgeprint en door Rotterdam gehangen. Iedereen beledigd, schending van privacy, bla bla. Maar wat is nou eigenlijk het verschil
!! Citaat:Heb mooi de instelling aangevinkt dat ik niet op google te vinden ben met mijn hyves pagina.
Ik kan alleen google maps uitzetten.
Niks ernstigs dus verder

A_lette schreef:Ach... Sociale controle via internet... Het is zo nu en dan wel handig, beetje foto's kijken van anderen bijvoorbeeld. Maar aan de andere kant denk ik ook wel eens van 'waarom stuurt die ******* hém nou een berichtje en wáárom reageert hij er nog op ook?!?!?'
Maargoed optie is verwijderen en uit je hoofd zetten. En het is maar net of je daar zin in hebt of niet.
JoviBan schreef:Wat is er leuk aan om mensen die je niet eens kent in je Hyves te hebben?
passieX schreef:Mijn voornaam komt maar 1 x voor, voor zover google zegt en voor zover ik weet. Ook dus via hyves, dan hoef je alleen maar mijn voornaam te gebruiken en je vindt mijn hyves. Ik heb het zichtbaar voor alleen vrienden, zijn mensen die ik van gezicht ken en waar ik wel eens mee heb gesproken. Als mensen mij toevoegen en ik ken ze wel van gezicht en kom ze regelmatig tegen (bijv. wedstrijd, school) dan voeg ik ze ook toe.
Als je alleen maar mijn voornaam intypt komt mijn hyves. terwijl mijn achternaam afgeschermd is.. Ook vriendin van mij, heeft een letter anders als de 'normale' vorm van haar naam, en daar is er ook maar een van.
Die heeft haar achternaam ook afgeschermd..
19LindA83 schreef:Ik heb nergens last van met Hyves, mijn profiel is afgeschermd en ik accepteer alleen mensen waar ik ook echt contact mee wil onderhouden... dan maar geen grote vriendenlijst!!!
Geen problemen mee hoor, sommige mensen voeg je beter niet toe, en als het dan toch misloopt dan wis je ze toch gewoon? Probleem opgelost.