Pandora. Wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:58

miep1979 schreef:
En kan je nagaan blackje, mijn volle was volledig vernield..... ode aan mijn juwelier want vriendlief had er een vermogen aan gespendeerd

:oo
Hoe kan dat dan?
Fijn dat het gerepareerd kon worden!

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 21:41

Ja ik weet dat de goude bedels heel duur zijn haha.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 09:52

Blackje schreef:
miep1979 schreef:
En kan je nagaan blackje, mijn volle was volledig vernield..... ode aan mijn juwelier want vriendlief had er een vermogen aan gespendeerd

:oo
Hoe kan dat dan?
Fijn dat het gerepareerd kon worden!

Water uit zuiveringsinstallatie, btw ze kunnen ook niet goed tegen felle zon en water :P
Een gewaarschuwd mens..........

Was echt een dolle hond toen ik mijn schatje weer zag glimmen :D

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 20:06

@miep heb jij toevallig via die ene pandora hyves ook besteld via internet?

Mizoan

Re: Pandora. Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 07:48

Nope :D Mijn centjes hebben nu een andere bestemming, inrichten woonkamer :P

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 08:00

_Cynthia_ schreef:
Zo ziet die er nu uit:

Afbeelding

Afbeelding

die met dat schelpje en die zeester in goud erop vind ik echt héél erg mooi! Die wil 'k als aandenken aan m'n vakantie in spanje binnenkort! Ik ben nl dol op snorkelen en duiken en vind het geweldig om mooie schelpen boven te halen!

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 10:48

miep1979 schreef:
Nope :D Mijn centjes hebben nu een andere bestemming, inrichten woonkamer :P

Heb jij daar wel is wat besteld of verhalen van gehoord. Ik heb er namelijk wel besteld alleen nog niks gehoord.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:32

Ik kan me voorstellen dat ze het nu even heel druk hebben ;)
Gewoon even de hyves goed in de gaten houden

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:32

sinds zaterdagavond hoor ik ook bij de club :)
Heb een armband met 2 bedels gekregen van mijn vriend. Voor mijn verjaardag. Ik ben er echt erg blij mee.

dit is hem nu:
http://www.pandorasite.nl/print.php?pos ... |131,488||

Er valt dus nog heel wat te sparen (vergeleken met jullie), maar dat komt helemaal goed ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:42

Hier ook een pandora-liefhebber!
Heb de armband 5 maanden geleden gekregen van mijn man toen onze zoon is geboren met 3 bedels eraan, een jongetje, een kraal met een blauwe bloemen een hartje eraan.
Vond ik supermooi!
Inmiddels heb ik er al wat bijhangen, zoals: nog een jongetje: is mijn andere zoon, een meisje voor mijn dochter, een paardenhoofd en nog een hartje, voor moederdag gekregen.

Ik vind het ook heel mooi dat iedere "hanger" een eigen verhaal heeft!

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:45

MamboBeach schreef:
Ik vind het ook heel mooi dat iedere "hanger" een eigen verhaal heeft!

Ik ook! Ik kreeg het klokje omdat vriendlief altijd op me moet wachten :+ om me aan de tijd te herinneren, en het hartje spreekt voor zich ;)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:58

En ik heb hem omdat toen wij verkering kregen, ik zeker 7 wekkers zetten elke dag om wakker te kunnen worden in de ochtend ;(

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:40

JAAA dat is zo leuk dat iedere bedel zijn eigen verhaal heeft! Daarom da'k zo gek ben op die armbanden!

shanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:04

Dat vind ik ook zo leuk aan de bedels!!! Ik heb een armbandje met één bedel, gekregen voor moederdag. Mijn schoonmoeder vroeg in het weekend wat ik voor mijn verjaardag wil (18 juli pas hoor :D ) Een bedel natuurlijk! En ook van mijn eigen moeder, man, dochters..... Van iedereen natuurlijk een toepasselijke!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 02:43

Wow ik sta raar te kijken hier zeg, wat een prijzen, en dan nog de ik wil alleen maar echte opmerkingen :D

Het gezegde is dan wel dat mensen met paarden niets te erven achter laten als ze sterven, maar zo te zien klopt dat voor geen meter :D

Hm....serieus, ik vind het er geinig uit zien, maar pfoe waar halen jullie het geld vandaan, met een huis, paard en allerlei andere verantwoordelijkheden vind ik honderden euro's voor een armbandje uitgeven echt zonde van mijn geld.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 06:15

Ach als je een hoop bedels krijgt van familie enzo bij verjaardagen scheelt dat :P

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 08:03

het nadeel is dat als je valse koopt en die tussen echte steekt dat je al vlug gaat hebben dat die valse echt afsteken daartegen... Ze worden vaak vaal en dof en zijn een stuk donkerder, bovendien als je een nikkelallergie hebt moet je wel voor echt zilver of goud gaan... Daarmee dus enkel echte voor mij... Ik koop enkel die van pandora zelf of die van Baccio (omdat baccio er zulke mooie met glitters heeft!)

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 09:30

ik meld me ook! :D
ik heb nu 3 bedels, een blokje met "I LOVE YOU (L)" erop, en dan is dat hartje van goud en een klavertje 4. En nog een kado'tje inclusief strikje.
Ik vind die ik hierboven op de foto zie erg mooi, en helemaal mijn smaak :) Ik zat inderdaad ook al naar dat schelpje met zeesterretje te kijken, maar ik vind het leuk om er een bepaalde herinnering bij te hebben dus daarom koop ik ze niet zomaar.

Ik heb dus een armbanje met een pandora-bedel sluiting. Helemaal zilver, en dit wil ik ook als hoofdkleur houden zeg maar. Wel kleine gouden delen maar daar houd ik het denk ik bij.

Erg leuk hoor :D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:56

Ik heb straks ikgapandorabedelscoren date met mijn moeder :')
Gisteren heeft ze voor haar verjaardag van ons een armband met 3 bedels gekregen :P

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 14:50

Ik heb er weer een bij! Heb vandaag voor het halen van mijn stage een vis gehad. Ook een beetje symbolisch, want ik voelde me daar echt als een vis in het water :)

Ik zag net online dat er een mooie olifant bij is gekomen van pandora en ook een vet cute ponytje :+:

GeorgetteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 17:40

Ik ben ook in het bezit van een pandora armband inclusief bedels, heb onder andere het engeltje, waar ik helemaal verliefd op ben! :)

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 17:54

vorig jaar heb ik van mijn moeder een ketting gehad met 1 prachtige bedel met steenjes erin... jammer genoeg draag ik het nooit, want ik vind het bij mezelf niet staan en het zit niet lekker... enig idee wat ik ermee moet doen? gewoon laten liggen en bewaren maar niet dragen of weg doen en er iets anders bijzonders voor kopen.????

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:48

Als ik jou was zou ik het dan verkopen, zonde als je er niks mee doet. Wel zonde, als je dat meteen had gedaan had je het kunnen ruilen.

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 22:40

mwa, vind het anders zo banketstaaf, het is toch een cadeau van mijn moeder... vind het al erg genoeg dat ik hem niet draag en dat ik overweeg hem te verkopen... wat is de waarde als hij nog maar 2x om is geweest?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 07:37

Persoonlijk zou ik nooit zo'n cadeau, gekregen van mijn moeder verkopen. Ik zou het bespreken met mijn moeder, wellicht wil ze hem zelf gaan dragen en samen een ander cadeau uitzoeken