Risje80 schreef:Ik ben nog steeds bij dezelfde man. We hebben echt een super relatie dip gehad. Maar ik kan ook weer niet zonder hem.
Ik was mijn vertouwen helemaal in hem kwijt omdat mijn ex er wel eens naar keek en dat vertelde ik hem, toen zei hij dat hij dit echt nooit zou doen. En toen deed hij het toch, kun je je voorstellen wat ik me bedrogen voelde.
Blijkbaar wild eik te veel sex van hem ofzo, ik weet het niet.
het is alweer heel lang geleden en toch blijft het helaas toch altijd een beetje bij je.
Ik ben nu weer zwanger en weer bang voor wat er komen gaat, maar ik heb er wel van geleerd dat ik mn mond niet dicht hou. Ik ga het hem tegen die tijd nog wel vertellen waar ik bang voor ben, ookal mag je geen oude koeien uit de sloot halen, het is niet mijn probleem maar ZIJN probleem! Hij heeft ervoor gezorgt dat ik wantrouwig ben.
Ook ik heb aangegeven als hij dat zo leuk vind om het dan samen te kijken, zover is het nog niet gekomen.
het is in ieder geval fijn voor jezelf dat je weet en zegt dat het zijn schuld is en niet die van jou. Ik denk namelijk dat als je ook nog denkt dat het je eigen schuld is je helemaal ver van huis bent.. Mag ik vragen waarom je ondanks vreemdgaan etc toch nog bij hem bent? (ik ben ook lang bij mijn ex gebleven, maar dat was omdat hij begon te dreigen, dan durf je niets..)