Chiqa schreef:Je mag het overige verkeer helemaal niet hinderen door te bepalen welke snelheid zij moeten rijden,
dam alleen de politie, dus an sich begrijp ik levendig waarom deze chaufeeur zijn groot licht aan stak,
en dan nog dit.........Lara_Silver schreef:Het afremmen van ons was idd een reactie op het bumperkleven,
Jou schoonbroer is levengevaarlijk bezig als je het mij vraagt, remmen is levengevaarlijk waarom mocht de Audi jullie niet inhalen dan? Wat is het probleem, of kon de tupperware auto niet hard genoeg van jou schoonbroer??? Ja sorrie hoor maar alle getunde auto's vind ik tupperware
Oh maakt niet uit hoor, dat is jou mening, het is ook mijn genre auto niet. Maar als hij het leuk vind achja.
Dat terzijde; het was een weg buiten de bebouwde kom (max 80km op dat stuk) met aan beide kanten doorgetrokken streep, wij reden rond de 80. Wel grappig dat je zo happig bent op mij als je niet weet om wat voor situatie het ging? Het was trouwens geen afremmen maar geleidelijk gas los laten, lezen dus. Kortom een weg buiten de bebouwde kom (dus geen meerbaanse snelweg, gewoon een baan met twee weghelften), met max 80km. Met een inhaalverbod. Wij reden al iets boven de 80 en hij begon te drukken, wij laten gas los (= gaspedaal langzaam omhoog laten komen, geen gebruik van het rempedaal dus) en hij geeft groot licht. En nu mag jij mij gaan uitleggen wat wij fout deden in deze situatie, nou niets dus. Ik denk dat je meer advocaat van de duivel aan het spelen bent dan daadwerkelijk argmenteerd op de situatie.
Maakt niet uit hoor, maar mijn stijl is het niet, een beetje laf vind ik het.edit: nog even verduidelijk voor dat er weer dingen gelezen gaan worden die er niet staan...

). Als zij gaan kleven, laat ik mn gas ook los en ga ik zo rond de 45-50 rijden
) die in een 'dikke bak' rijden en zeer netjes rijden hoor! Begeef me regelmatig in het verkeer met paarden en ik zou niet echt kunnen zeggen dat er een bepaald merk auto is die asocialer rijdt dan de andere
anders heb je toch echt een serieus probleem
...
Das echt de omgekeerde wereld!