Waar val jij op bij vrouwen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 01:45

Nijn schreef:
Maar zouden jullie ouders dan helemaal niets door hebben? :o?

Vast wel, mijn moeder riep vroeger altijd dat het haar niks ging verbazen als ik lesbisch zou worden. _O- Vanwege mijn gedrag, jongensvriendschappen en verliefdheid op vriendinnetjes. :+
Ben dan wel niet lesbisch maar denk dat bi ze niet zou verbazen. :D

_Henrieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 02:09

Saskiaatje schreef:
Mijn ouders deden alsof ze niks doorhadden, soortvan ontkenning denk ik. :)

Mijn ouders hebben altijd gezegd dat ik geen onderscheid maak tussen man en vrouw :=
Ze keken dus ook niet raar op

Fiffill schreef:
Vast wel, mijn moeder riep vroeger altijd dat het haar niks ging verbazen als ik lesbisch zou worden. _O- Vanwege mijn gedrag, jongensvriendschappen en verliefdheid op vriendinnetjes. :+

Ik heb ook veel jongensvriendschappen ( nog eigenlijk, een vriendin en verder allemaal vrienden ) ,
maar of dat een teken is van lesbisch zijn := ?

Fenrir

Re: Waar val jij op bij vrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 02:23

@ _Henrieke ik heb het niet alleen over jongensvriendschappen hoor. ;) Wilde vroeger altijd echt een jongen zijn. Werd ook wel eens verliefd op meisjes. ;)

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 02:56

ik val voor de blonde jongere(dan ik dus) meiden, lekker vlot, niet te kort geknipt haar en heerlijk spontaan.Mooi lijf wat er uit ziet om lekker geknuffelt te worden en een paar mooie ogen :j

Soms ook meiden boven mijn leeftijd, maar dán liever wat stoerder. "jongensmeiden" vind ik super stoer, super om naar te kijken, maar zou gaan voor de lieve meisjes ;)

en om nog even mee te kletsen op de berichtjes hiervoor: ik ben áltijd open en duidelijk (dacht ik) geweest over dat ik meisjes ook wel leuk vond. En heel vaak gezegd ik wil geen vriendje hoor liever een meisje! Moeders lachte er altijd om en ging er dus niet echt serieus op in
Tot ik thuis kwam met mn vriendinnetje:Y) Toen vonden ze het ineens niet leuk meer... mja. Ik mocht het zelf weten hoor, maar toch vonden ze het niet kloppen.

Nu heb ik overigens weer een vriend :)

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 03:02

Fiffill schreef:

Had hetzelfde :o en toen ik het dr vertelde zei dat ze dat ook wel had verwacht...

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 03:11

classic_life schreef:
Fiffill schreef:

Had hetzelfde :o en toen ik het dr vertelde zei dat ze dat ook wel had verwacht...

en ik maar hints geven!
toch gek dat mijn moeder t niet verwachte :P

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 03:15

ik vind gwenyth paltrow wel sexy. Ze is een beetje een hippy vind ik maar ze is ook wel cool.

_Henrieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 12:59

Fiffill schreef:
@ _Henrieke ik heb het niet alleen over jongensvriendschappen hoor. ;) Wilde vroeger altijd echt een jongen zijn. Werd ook wel eens verliefd op meisjes. ;)

Nouja, dat is bij mij ook wel een beetje het geval..

Kwam er laatst achter dat mijn vrienden het ook al wel door hadden, hoefde ze niets meer te zeggen.. Haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:01

De meeste van mijn vrienden hadden het niet helemaal verwacht omdat ik al getrouwd was met een man toen ik uit de kast kwam ;) (ben bi).

Mijn moeder heb ik het niet verteld, die is altijd van de flauwe opmerkingen en daar heb ik niet zoveel zin in...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:11

Ik denk heel eerlijk gezegd dat ze op mijn werk ook al wel iets doorhebben...maar niets laten doorschemeren....

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:49

Denk niet dat mijn ouders het erg zullen vinden. :n

Veel vrienden van me weten het wel trouwens. :) Op school niet. Al zal het ze niet verbazen omdat ze volgens mij wel weten dat ik wel 'es met meisjes zoen etc. :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 20:51

Mijn moeder, stiefvader, zusje, zwager en wat vrienden en kennissen weten dat ik bi ben.
Ik loop er in de familie niet erg mee te koop, maar das ook vanwege het feit dat er wat strenger gelovigen tussen zitten die tegen homosexualiteit zijn.
Vragen ze er naar, dan zeg ik het overigens wel gewoon. :j

Sommigen hadden het nooit verwacht van me, anderen (waaronder mijn moeder) verbaasde het niet.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 07:53

Oooh! Ik weet wat moois! Blauwe ogen! :+: Oooohhhh.. :~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 08:22

Mischien 't gesprek doorzetten in 't HK topic? :Y)

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 08:27

Ik heb nooit wat tegen iemand gezegd, vond het niet nodig, je gaat toch ook niet verkondigen dat je hetero bent? :Y)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 08:30

Blauwe ogen vind ik eigenlijk alleen mooi bij donker haar..... verder heb ik totaaaal niks met blond, dat vind ik echt niks. :Y) Groene ogen of lichtbruine - of een combinatie daarvan. :+:

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 10:55

Fiffill schreef:
Blauwe ogen vind ik eigenlijk alleen mooi bij donker haar.....

vooral bij deze dame vind ik t onwijs hot die blauwe ogen! Megan Fox....

Afbeelding

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:03

Ik val niet op vrouwen. Maar de types wat mij zeer aantrekken, zijn vaak sixty types en getattoeerd net zoals Kat von D of Kim en Pixi van LA INK.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:20

Waarom heet dat 'sixty?'

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 13:29

Nijn schreef:
Ik heb nooit wat tegen iemand gezegd, vond het niet nodig, je gaat toch ook niet verkondigen dat je hetero bent? :Y)

Mee eens Nijn.
*dent aan lievelingsliedje van mn kleine nichtje van 1, die al meezingt met
"Nijntje nijntje lief koniijnn" :)ddd * (gaat dus van "hmhm hmhm daadaaa .....NIIIJNNN")

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 13:34

Nijn schreef:

Precies! Ik vind dat hele coming out concept zo belachelijk.

Ik zeg het wel gewoon als het ter sprake komt. Als iemand bv. vraagt of ik een vriend heb zeg ik: "Nee, maar ook geen vriendin. " ;)
Ik zit absoluut niet 'in de kast', maar het overal verkondigen vind ik ook niet nodig.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:10

Ik val ook niet op vrouwen maar voor vrouwens zoals Angelina Jolie wil ik wel een uitzondering maken, ik denk dat als ik op vrouwen zou vallen ik op een beetje de stoere types zou vallen, die weten wat ze willen en het uistralen! :j (ben zelf al niet op mijn bekkie gevallen en moet soms wel eens iets geremd worden...) Verder mooie niet te dunne meiden met gewoon mooie rondingen en een leuke uitstraling en niet blond :+ en mooie ogen :D
en een vrouw die niet snel jaloers is! want ik ben ook nogal een flirt en "doe graag waar ik goed in ben" :+
Beetje jaloers zijn mag wel, dat vind ik dan weer schattig :+

Edit: owja, voor ik het vergeet, ik lieg als ik zeg dat ik er nooit nieuwschierig naar ben geweest, maar aan de andere kant.... een vent heeft toch meerdere aspecten en lichaamsdelen die ik denk ik heel erg zou gaan missen :+

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 10:44

Ik hou van meiden met hun eigen stjl, die er opvallend uitzien. En iets leuks doen met hun haar (het liefst zo lang en veel mogelijk). Vrouwen moeten echt iets stoers hebben, en uitstralen dat ze voor zichzelf staan.
Make-up vind ik alleen maar goed. Vooral bij de ogen. Donker, of juist felgekleurd.
En natuurlijk: een hele lading piercings en tattoos er boven op.