@lor1_1984: Misschien toch wel handig om een vriezer aan te schaffen? Als je plaats heb tenminste! Het scheelt namelijk veel aan kosten van boodschappen en als je op marktplaats kijkt, zijn ze vaak helemaal niet duur! Is maar een tip hoor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ronne schreef:@lor1_1984: Misschien toch wel handig om een vriezer aan te schaffen? Als je plaats heb tenminste! Het scheelt namelijk veel aan kosten van boodschappen en als je op marktplaats kijkt, zijn ze vaak helemaal niet duur! Is maar een tip hoor

(die at dan ook alleen potjes HAK met aardappelpuree uit pakjes e.d.) 
Ik eet nu voornamelijk veel pasta's.. lekker goedkoop. Potje saus, wat groente en de goedkoopste spagetie
Hmm.. en nog lekker ook!
Iris82 schreef:In het begin heb je altijd veel kosten omdat je een bepaald aantal standaard dingen in huis moet hebben. Bijvoorbeeld potjes kruiden. Daarna zit het venijn erin dat je 'losse aankopen' gaat doen, zoals een broodje, een extra flesje drinken.
Daardoor tikt het juist aan. Je kunt beter maar 1 of 2 keer in de week boodschappen doen. Flesjes vullen met siroop, brood smeren.
Een kasboek hield ik welgeteld twee weken vol.
Tikt aardig aan. Hoop dat ik toch wat langer die kasboek kan volhouden
Appieee schreef:Ik ben elke week gemiddeld 30-40 euro kwijt, soms iets meer.
1 keer in de week doe ik dan "grote" boodschappen en daar komen dan nog wat dingetjes bij die je nog eventjes tussendoor haalt.
Dus ongeveer 120 euro in de maand zou ik wel op rekenen, misschien wel iets meer.
Al ken ik iemand die beweert dat ze het met 7 euro in de week redt(die at dan ook alleen potjes HAK met aardappelpuree uit pakjes e.d.)
).
), pasta/bietensalade en sla met kip piri-piri. Gister weekboodschappen gedaan voor 65 euro (zat ook veel vlees bij, pakken zuivel, verse groenten, etc.), dus viel me goed mee met z'n 2en
.
. Citaat:Halen jullie ook wel eens van die kant en klare maaltijden?

Nijn schreef:Tip: kijk vooral beneden in de schappen, daar liggen vooral de goedkopere producten

)
Grote bak met aarde , en zaaien maar. Is goedkoper, leuker gezonder
En dat van een 15jarige