mijn vriend steelt geld van mij??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:26

Super meis!! Heel veel sterkte want het zal vast niet makkelijk zijn, maar ik ben heel blij dat je serieus genomen wordt.

Werkse zometeen, zie het maar ff lekker als afleiding. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:26

Kady_ schreef:
kom net van het politiebureau af; menneer de agent nam het heel serieus en heb met hem alles doorgenomen en verteld hoe t zat, menneer de agent zij ook dat ik echt niet meer door moest gaan met onze relatie, ze gaan mijn vriend nou bellen en ze willen dat hij met een oplossing komt, wanneer mijn vriend begint te dreigen of stalken moet ik meteen melding maken en dan komen ze mijn vriend thuis ophalen, van dat afpersen kunnen ze niks mee doen, daar moet mijn vriend zelf mee naar de politie gaan.

ik heb nog niet t hele topic doorgelzen want daar heb ik te weinig tijd voor, moet zo werken

Ik vind het meer dan vreemd dat jij na een relatie van 3 jaar zo naar de politie stapt zonder eerst je vriend irl gesproken te hebben. Des te vreemder daar jij zegt nooit iets gemerkt te hebben oid. Er klopt imo helemaal niks van. Raar verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:27

Liek_ schreef:
Kady_ schreef:
kom net van het politiebureau af; menneer de agent nam het heel serieus en heb met hem alles doorgenomen en verteld hoe t zat, menneer de agent zij ook dat ik echt niet meer door moest gaan met onze relatie, ze gaan mijn vriend nou bellen en ze willen dat hij met een oplossing komt, wanneer mijn vriend begint te dreigen of stalken moet ik meteen melding maken en dan komen ze mijn vriend thuis ophalen, van dat afpersen kunnen ze niks mee doen, daar moet mijn vriend zelf mee naar de politie gaan.

ik heb nog niet t hele topic doorgelzen want daar heb ik te weinig tijd voor, moet zo werken

Ik vind het meer dan vreemd dat jij na een relatie van 3 jaar zo naar de politie stapt zonder eerst je vriend irl gesproken te hebben. Des te vreemder daar jij zegt nooit iets gemerkt te hebben oid. Er klopt imo helemaal niks van. Raar verhaal.

Deed haar vriend dan wel volkomen normaal? Ze heeft haar vriend gesproken maar daar kwam niks zinnigs uit. Neehoor, dit is volgens mij de beste oplossing geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:29

Juul schreef:
Deed haar vriend dan wel volkomen normaal? Ze heeft haar vriend gesproken maar daar kwam niks zinnigs uit. Neehoor, dit is volgens mij de beste oplossing geweest.

Na een relatie van 3 jaar waarin nog nooit iets is gebeurd? Nou ik vind het wel degelijk een heel raar verhaal, volgens mij staat hier de helft nog niet opgeschreven van wat er hier aan de hand is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:29

Liek_ schreef:
[naam] schreef:

Na een relatie van 3 jaar waarin nog nooit iets is gebeurd? Nou ik vind het wel degelijk een heel raar verhaal, volgens mij staat hier de helft nog niet opgeschreven van wat er hier aan de hand is.

Dat laatste is zeker waar. Maar waarom wachten tot het echt uit de hand gaat lopen? Dat de politie het serieus neemt zegt voor mij al genoeg.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:30

Kady_ schreef:

Super dat ze je serieus nemen, ben benieuwd wat je vriend hun gaat vertellen

Succes met werken, even afleiding is wel goed

__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:30

Heb het hele topic gelezen.(was trouwens soms wel irritant, elke x als ik een pagina verder was, was er een nieuwe pagina bij. :+)

Vind het een heel raar verhaal, maar ook een vervelend verhaal.
Ik wens je heel veel succes en hoop dat je je geld terug krijgt. :)

Oh je bent al naar het politiebureau geweest, heel fijn dat je serieus genomen werd etc.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:33

Ik snap niet dat sommige mensen op bokt altijd gelijk beginnen te twijfelen aan iemands verhaal. Ze hoeft toch niet haar hele levensverhaal op bokt te zetten?

Vind het dan ook zeker niet vreemd dat ze naar de politie is gestapt zonder te overleggen. Als het nou om een paar euro's ging..maar nee, het gaat om veel weer. En als hij het al stiekem gejat heeft én er ook nog over liegt. Ik weet niet hoe het voor de TS is, maar ik zou dan ook ernstig gaan twijfelen of ik het geld wel echt terug zou krijgen. Dan maar het zekere voor het onzekere nemen en naar de politie gaan.
Goed gedaan TS! hoop dat je je geld terug krijgt.

blokje

Re: mijn vriend steelt geld van mij??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:34

Ontzettend fijn dat ze je zo gaan helpen! Sterkte

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:37

Fijn dat je serieus heb kunnen praten met die politieagent!
Ik zou vanavond proberen even in (alle rust) met je vriend proberen te praten, en tot hem door te kunnen dringen...
En nee ik zou hierna geen relatie meer met hem aangaan, al is het moeilijk!

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:39

Hmmm lol het lijkt wel alsof je vriendje een crimineel second leven heeft ofzo.
Ik snap ook niet waarom die moet gaan schelden in het smsje? "gvd". Wat is dat nou weer voor een taal?
Probeer het geld terug te krijgen, en dan dumpen die gast.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:43

Sjeetje zeg, wat een verhaal.
Ik ben benieuwd wat je vriend te zeggen heeft en hoe het afloopt.

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:45

Ik heb het topic weer even bijgelezen.
Aan de ene kant zeg ik Super dat je direkt aktie hebt ondernomen en hopelijk helpt de politie hem ook een beetje in de goede richting van aangifte (als die afpersing echt waar is).. andere kant zeg ik, had je niet beter kunnen wachten tot hij met zn verhaal was gekomen, maar het is ook duidelijk dat hij je niet wil zien...
Ik blijf het een vreemd verhaal vinden (ik twijfel niet aan jou, maar gewoon hoe hij tegenover jou doet) en ik hoop dat het nu wordt opgelost op wat voor manier dan ook.
Doe je een beetje voorzichtig aan? en hou je rustig he!

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:50

Pff wat een verhaal, wel erg hoor, en dat na 3 jaar, dan denk je dat je elkaar toch wel door en door kent..
En dat verhaal van hem geloof ik ook geen snars van, klinkt erg ongeloofwaardig! Goed dat je het zo aanpakt! En ik ben erg benieuwd naar de 'uitleg' van je vriend!

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:53

Meisje, als eerste wil ik je ontzettend veel sterkte wensen.
Wat is dit een klap in het gezicht zeg.. Denk je dat je iemand kan vertrouwen.

Kwam dit geheel onverwachts? Of heeft hij in het verleden wel vaker gelogen.

Werkse en ben erg benieuwd hoe het afloopt!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:01

Pff. Hoe erg je je in iemand kan vergissen.
Ik hoop dat alles nog opgelost wordt. :\

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:02

Goed dat de politie je serieus nam TS,
ik hoop ook dat dit allemaal snel opgelost is want dit zijn vervelende dingen natuurlijk...

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:06

He bah.. zit het topic vanaf het begin al mee te lezen en wou je nu toch even sterkte toewensen.. Erg jammer dat jouw vertrouwen op zo'n manier geschaad wordt en hoop ook dat er snel een oplossing is! :) Succes en je kunt het!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:06

Goed inderdaad dat de politie je serieus nam, en ik hoop ook voor je dat het van je vriend zijn kant af is wat je denkt. Wat als er ineens wel een hele logische verklaring is of als het allemaal echt waar is wat hij roept? Dan heeft je vriend alsnog politie op z'n dak. Zijn reactie is niet normaal; maar misschien komt dit door de situatie? Hoop dat jullie er uit komen, succes. :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:24

Tja, als jij het nodig vond om de politie te waarschuwen dan kan ik daar niets over zeggen. Ik hoop alleen wel dat dat het waard is geweest. Als mijn vriend letterlijk 'uit het niks' zoiets zou doen zou ik toch eerst het verhaal willen horen voordat ik m aangaf. Dus lijkt het me dat het niet zo heel erg uit het niets kwam. Ik hoef je levensverhaal niet te horen, maar ik kan er anders met mn kop niet bij.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:26

Mmmm ik vind dit een lastige situatie, ik snap dat de TS uit 'nood' naar de politie is gestapt. Maar ik denk, dat ik toch eerst even het nodige met mijn vriend had willen bespreken hoe de vork in de steel zit.
Ik vind het een vreemd verhaal, maar ik denk dat er toch wel enige kern van waarheid in zit, dat hij in de problemen zit.
Succes met alles TS. :)

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:27

mooi dat je al een stapje verder bent!

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:28

Ik zou het iedergeval dumpen.
Omdat hij zei: Ik betaal het je terug als je naar mij luister. Toch?
Dusjaa. En dan maar eisen dat je het geld terug krijgt. Misschien met hulp van 1 van je ouders een een vriendin..

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:31

jemig zeg wat een banketstaaf.En dat na 3 jaar relatie,dan verwacht je toch wel dat je elkaar kunt vertrouwen.Hopelijk krijg je je geld weer.Sterkte en ben benieuwd hoe dit afloopt :(:)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:33

sterkte meid! ben wel benieuwd naar de reactie van je vriend