Werkse zometeen, zie het maar ff lekker als afleiding.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kady_ schreef:kom net van het politiebureau af; menneer de agent nam het heel serieus en heb met hem alles doorgenomen en verteld hoe t zat, menneer de agent zij ook dat ik echt niet meer door moest gaan met onze relatie, ze gaan mijn vriend nou bellen en ze willen dat hij met een oplossing komt, wanneer mijn vriend begint te dreigen of stalken moet ik meteen melding maken en dan komen ze mijn vriend thuis ophalen, van dat afpersen kunnen ze niks mee doen, daar moet mijn vriend zelf mee naar de politie gaan.
ik heb nog niet t hele topic doorgelzen want daar heb ik te weinig tijd voor, moet zo werken
Liek_ schreef:Kady_ schreef:kom net van het politiebureau af; menneer de agent nam het heel serieus en heb met hem alles doorgenomen en verteld hoe t zat, menneer de agent zij ook dat ik echt niet meer door moest gaan met onze relatie, ze gaan mijn vriend nou bellen en ze willen dat hij met een oplossing komt, wanneer mijn vriend begint te dreigen of stalken moet ik meteen melding maken en dan komen ze mijn vriend thuis ophalen, van dat afpersen kunnen ze niks mee doen, daar moet mijn vriend zelf mee naar de politie gaan.
ik heb nog niet t hele topic doorgelzen want daar heb ik te weinig tijd voor, moet zo werken
Ik vind het meer dan vreemd dat jij na een relatie van 3 jaar zo naar de politie stapt zonder eerst je vriend irl gesproken te hebben. Des te vreemder daar jij zegt nooit iets gemerkt te hebben oid. Er klopt imo helemaal niks van. Raar verhaal.
Juul schreef:Deed haar vriend dan wel volkomen normaal? Ze heeft haar vriend gesproken maar daar kwam niks zinnigs uit. Neehoor, dit is volgens mij de beste oplossing geweest.
Liek_ schreef:[naam] schreef:Deed haar vriend dan wel volkomen normaal? Ze heeft haar vriend gesproken maar daar kwam niks zinnigs uit. Neehoor, dit is volgens mij de beste oplossing geweest.
Na een relatie van 3 jaar waarin nog nooit iets is gebeurd? Nou ik vind het wel degelijk een heel raar verhaal, volgens mij staat hier de helft nog niet opgeschreven van wat er hier aan de hand is.
Kady_ schreef:kom net van het politiebureau af; menneer de agent nam het heel serieus en heb met hem alles doorgenomen en verteld hoe t zat, menneer de agent zij ook dat ik echt niet meer door moest gaan met onze relatie, ze gaan mijn vriend nou bellen en ze willen dat hij met een oplossing komt, wanneer mijn vriend begint te dreigen of stalken moet ik meteen melding maken en dan komen ze mijn vriend thuis ophalen, van dat afpersen kunnen ze niks mee doen, daar moet mijn vriend zelf mee naar de politie gaan.