als dit topic je niet bevalt. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Zsazsa_ schreef:ja misschien al eens bedacht dat in DIT topic mensen kom die dit wel leuk vinden en geen behoefte hebben aan topic verpesters.... Je hebt nu denk ik al 10x gezegd hoe laag je het wel niet vind..
Wat doe je hier dan?? Als jij een topic opent en er komen de hele tijd mensen binnen die alleen maar wat te z*iken hebben en niks nuttigs toevoegen en de sfeer eruit halen word je daar dan vrolijk van? Wij niet iig....
Ik reageer ook nergens waarvan het topic me niet bevalt!
Calm down girl.
_Zsazsa_ schreef:ja wat ben je nou aan het doen? Toch puur een topic aan het verzieken? We weten je mening nu echt wel, en van sommige andere ook. Vind je het gek dat mensen zo reageren. Daar vraag je gewoon om. Ga lekker in een topic zitten dat je wel past. Maar blijf hier lekker weg. Niemand durft hier meer iets te plaatsen omdat ze bang dat zijn dat jij of iemand ze weer lekker "laag" gaat noemen.
Slaat nergens op dit, ik heb ook geen zin meer om hier te reageren met al die zinloze opmerkingen!
door er zo op te reageren ipv normaal... Dan krijg je opstand en berichten die er anders niet hadden gestaan.

cctje schreef:Tuurlijk. Vervolgens vroeg ze waar hij op het moment dat ik haar belde eigenlijk was. Ik wist wat hij aan het doen was, namelijk blowen met een vriend van hem.
"Hij is al een halfjaar gestopt met blowen hoor!"
stond ie met z'n mond vol tanden hahahaha. Toen 1,5 jaar later nadat het uit was tussen ons heeft ie het pas toe gegeven. En heeft ie alsnog z'n excuses er voor aangeboden!!!
Janine1990 schreef:Wat een slappe banketstaaf was je ex dan! En zijn vriendin net zo!
Edit; Wel een geweldige actie zeg! Hoe is het toen met jou en je ex afgelopen?
Verder best wel eens met LauraMc. Toen mijn ex met een ander meisje (zijn andere ex overigens, getuigd van zwakte van mijn ex. Wees dan een held en zoek een nieuwe, net als ik heb gedaan!) ging, was ik op dezelfde plek (heb het niet gezien), wilde dat meisje waanzinnig de grond in slaan, maar heb mezelf kunnen tegenhouden, en alle mensen die mijn ex wat aan wilden doen.
De lieve vrede bewaard..
maar al die ex vriendjes hier die zijn vreemdgegaan moesten wel heel hard teruggepakt worden (waar ik helemaal voor ben trouwens
)
, ik heb niet echt wraak genomen maar was wel wat onvriendelijker tegen de exen die mij daar reden toe gaven(vreemdgaan, je geld opmaken aan drug enz..)
, die jongen lacht zich rot om die meisjes. Hij zoent net zo lekker mee. En als zijn vriendin het grietje neer slaat hoeft hij alleen maar te beweren dat het door het meisje kwam dat hij haar zoende, en dat het hem zo spijt en het noooooit meer zal gebeuren.
is en niet het meisje, tuurlijk is het niet leuk als iemand jouw vriendje versierd terwijl ze weet dat hij met jou gaat maar that's life, dingen zijn niet eerlijk.
Als je mij perse weg wil, moet je me niet telkens weer terug komen halen als ik dan weg ga
Jeetje zeg, hoe druk kan je je maken. 
dreigementen hoeven toch echt niet aan mijn adres