wraakacties tegen je ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:30

daarvoor zit nog steeds het x- je boven in de hoek *D als dit topic je niet bevalt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:36

_Zsazsa_ schreef:
daarvoor zit nog steeds het x- je boven in de hoek *D als dit topic je niet bevalt.

dat wisten ze waarschijnlijk ook voordat je het zei, al eens bedacht dat er misschien ergens op de wereld mensen met een andere mening zijn? :\

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:44

ja misschien al eens bedacht dat in DIT topic mensen kom die dit wel leuk vinden en geen behoefte hebben aan topic verpesters.... Je hebt nu denk ik al 10x gezegd hoe laag je het wel niet vind..

Wat doe je hier dan?? Als jij een topic opent en er komen de hele tijd mensen binnen die alleen maar wat te z*iken hebben en niks nuttigs toevoegen en de sfeer eruit halen word je daar dan vrolijk van? Wij niet iig....

Ik reageer ook nergens waarvan het topic me niet bevalt!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:49

_Zsazsa_ schreef:
ja misschien al eens bedacht dat in DIT topic mensen kom die dit wel leuk vinden en geen behoefte hebben aan topic verpesters.... Je hebt nu denk ik al 10x gezegd hoe laag je het wel niet vind..

Wat doe je hier dan?? Als jij een topic opent en er komen de hele tijd mensen binnen die alleen maar wat te z*iken hebben en niks nuttigs toevoegen en de sfeer eruit halen word je daar dan vrolijk van? Wij niet iig....

Ik reageer ook nergens waarvan het topic me niet bevalt!

en dan zeggen ze van mij dat ik aangebrand reageer := Calm down girl.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:14

ja wat ben je nou aan het doen? Toch puur een topic aan het verzieken? We weten je mening nu echt wel, en van sommige andere ook. Vind je het gek dat mensen zo reageren. Daar vraag je gewoon om. Ga lekker in een topic zitten dat je wel past. Maar blijf hier lekker weg. Niemand durft hier meer iets te plaatsen omdat ze bang dat zijn dat jij of iemand ze weer lekker "laag" gaat noemen.

Slaat nergens op dit, ik heb ook geen zin meer om hier te reageren met al die zinloze opmerkingen!

kaill87

Re: wraakacties tegen je ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:17

He waar blijven die wraakacties nou ?? Zit net lekker te lezen.. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:29

_Zsazsa_ schreef:
ja wat ben je nou aan het doen? Toch puur een topic aan het verzieken? We weten je mening nu echt wel, en van sommige andere ook. Vind je het gek dat mensen zo reageren. Daar vraag je gewoon om. Ga lekker in een topic zitten dat je wel past. Maar blijf hier lekker weg. Niemand durft hier meer iets te plaatsen omdat ze bang dat zijn dat jij of iemand ze weer lekker "laag" gaat noemen.

Slaat nergens op dit, ik heb ook geen zin meer om hier te reageren met al die zinloze opmerkingen!

nee schat dat doe je toch echt zelf :(:) door er zo op te reageren ipv normaal... Dan krijg je opstand en berichten die er anders niet hadden gestaan. ;)

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:33

niet? volgens mij hebben we de afgelopen 10 pagina's netjes gereageerd! het houd een keer op.
Ik zie geen opstand hoor! wat ik wel zie is mensen die het blijkbaar nodig vinden om te reageren op dingen die ze raar vinden.

Ik weet niet wat je wilt bereiken door op mij te blijven reageren? Maar kunnen we weer lekker ontopic gaan lachen alsjeblieft? Zoals ik al zei willen mensen door jou reactie hier niets meer plaatsen! Erg jammer!

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:36

Zoo al klaar :+

Kom op mensen, laat ieder in z'n waarde, ieder z'n mening en accepteer die een beetje.. Anders mondje dicht :D

Straks wordt dit topic op slot gegooid en hebben we niks te lachen.

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:45

Mijn wraak op mijn ex is dat ik nu zijn véél leukere halfbroer date :+

DUDIEFOREVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:46

sjonge, word echt gek van mensen die de actie's niet bevallen, reageer dan niet en klik op x ofzo, dit is geen ruzietopic, echt zo dom die mensen, _zsazsa_ heeft volkomen gelijk, dus druk lekker op x als je het geen leuk topic vind, wel beetje gezellig blijven hoor!

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 01:13

Dat gezeik op Bokt ook echt. Waar verdoe je je tijd ook echt aan...

Anyways, niet echt een wraakactie op een ex, maar wel op iemand waar ik sex mee had gehad en waarvan ik enorme spijt had, omdat die gast een vriendin had.

Zijn vrienden wisten ervan af en hadden mij het nummer van die meid gegeven. Ik heb haar gebeld en guess what... ze geloofde me niet!

"Ik geloof x voor 100%, zoiets zou hij nóóit doen!"

Tuurlijk. Vervolgens vroeg ze waar hij op het moment dat ik haar belde eigenlijk was. Ik wist wat hij aan het doen was, namelijk blowen met een vriend van hem.

"Hij is al een halfjaar gestopt met blowen hoor!"

Meneer blowde zo'n 3 keer in de week. Voor zover het vertrouwen in je relatie...
Ik heb hem en die vriendin nooit meer gesproken en ik geloof dat ze zelfs plannen hadden om samen te wonen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 02:44

Ach ja, ze heeft er vast wel over nagedacht en wss ook wel even bij hem gepeild hoe het zat.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 07:31

Laat pharagirlke toch links liggen, hoe minder aandacht hoe minder reactie.
En nu wil ik weer mooie wraakacties lezen.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 08:36

cctje schreef:
Tuurlijk. Vervolgens vroeg ze waar hij op het moment dat ik haar belde eigenlijk was. Ik wist wat hij aan het doen was, namelijk blowen met een vriend van hem.

"Hij is al een halfjaar gestopt met blowen hoor!"

Heeft ze stront in haar ogen. Dat ruik of zie je toch als je vriend weer thuis komt :=

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 08:48

Volgens mij is de beste wraak, om na de relatie gelukkiger te zijn :o

Vind het wel apart dat sommige mensen meerdere relaties hebben gehad die slecht eindigde.
Gelukkig ben ik met 'alle' relaties als vrienden uit elkaar gegaan...

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 08:59

Mijn ex is vreemdgegaan na 3,5 jaar samenwonen en die lafaard had niet eens het lef om het mij te vertellen. Ik ontdekte het via smsjes die hij op zijn telefoon ontving.

Mijn wraak? Hij ging met de spullen waarmee hij toen ook bij me kwam wonen: wat kleren en zijn spelcomputer…moest van ellende bij zijn nieuwe aanwinst gaan wonen waar hij nu nog woont, bij zijn vriendin en haar ouders dus.
Ik? Ik heb mijn huisje, mijn spullen, mijn auto, rijbewijs, leuke baan en heb het goed voor elkaar.
Hij? Hij is te stom om voor de duvel te dansen en zijn zogenaamde vrienden liegen nog tegen hem ook. Hij is 29 jaar en zit vooralsnog nog steeds met zijn poten bij anderen onder tafel, tja jongen, echt iets om trots op te zijn!

Mijn wraak???? GELUKKIG ZIJN IS DE ZOETSTE WRAAK!!!

Wie het laatst lacht, lacht het beste en what goes around, comes around gaan in mijn geval nú al op (nadat ik echt wel helemaal kapot ervan ben geweest hoor…)

Hij wil graag vrienden blijven maar ik heb hem overal geblockt en vanaf gegooid. laatst had hij nog het lef om op mijn hyves een berichtje te schrijven met de vraag ‘haat je me nog steeds’, nadat ik hem dat zo n 2,5 week ervoor had verteld omdat hij het lef ook nog eens had om me een gelukkig nieuwjaar te wensen.
Tja, die heeft geen bord voor zijn kop maar een complete Berlijnse muur van gewapend staalbeton…

En die wraak? haha die komt nog wel, komt echt helemaal goed, en ik leun relaxed achterover, pak er wat popcorn bij en hoor ooit wel hoe het afloopt met hem maar ik weet nu al dat hij krijgt wat hem toekomt…en dat is niet best…

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 09:04

Ongelooflijk wat jullie allemaal verzinnen om wraak te nemen. Ik heb het gelukkig nooit zover hoeven laten komen. Meestal was ik degene die er een punt achter zette om wederom terug te keren naar mijn grote liefde. Nu zijn wij nog steeds samen, eerst 10 jaar vallen en opstaan en nu alweer 9 jaar heel gelukkig en on afscheidelijk!
Maar wel lekker om te lezen deze verhalen.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 09:58

heb zelf nooit gedaan aan wraakactie's bij ex-en. zorgt karma wel voor! :+

Een ex vriendje van mij was met z'n vakantie maar liefst 6x vreemd gegaan. Heeft ie eigenlijk altijd ontkent, totdat z'n nieuwe vriendinnetje zelf vreemd was gegaan met de vakantie en het had uitgemaakt. Kwam ie bij mij z'n beklag doen.... Ik heb gezegd nou weet je ook hoe t voelt, want je hebt precies hetzelfde bij mij gedaan }:) }:) stond ie met z'n mond vol tanden hahahaha. Toen 1,5 jaar later nadat het uit was tussen ons heeft ie het pas toe gegeven. En heeft ie alsnog z'n excuses er voor aangeboden!!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:09

Janine1990 schreef:
Wat een slappe banketstaaf was je ex dan! En zijn vriendin net zo!

Edit; Wel een geweldige actie zeg! Hoe is het toen met jou en je ex afgelopen?

Verder best wel eens met LauraMc. Toen mijn ex met een ander meisje (zijn andere ex overigens, getuigd van zwakte van mijn ex. Wees dan een held en zoek een nieuwe, net als ik heb gedaan!) ging, was ik op dezelfde plek (heb het niet gezien), wilde dat meisje waanzinnig de grond in slaan, maar heb mezelf kunnen tegenhouden, en alle mensen die mijn ex wat aan wilden doen.
De lieve vrede bewaard.. :)

geweldige actie :+ maar al die ex vriendjes hier die zijn vreemdgegaan moesten wel heel hard teruggepakt worden (waar ik helemaal voor ben trouwens :Y) )

sorry maar als ik die vriendin was geweest denk ik dat je maar beter kon gaan rennen..... want als iemand aan mijn vriend komt is ze echt niet veilig, geloof mij maar....

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:20

Haha geweldig topic. Had ik des tijds ook maar wraak op mijn ex genomen, ik hou altijd veel te veel rekening met andere, ook al behandeld die andere mij als vuil.

De exen waar je wraak opneemt verdienen het }> , ik heb niet echt wraak genomen maar was wel wat onvriendelijker tegen de exen die mij daar reden toe gaven(vreemdgaan, je geld opmaken aan drug enz..)

Las ook ergens in het topic over het fenomeen zoenen met je ex waar zijn nieuwe vriendin bij is.

Daar kwam echt zo'n mooie 18 jarige reactie op(weet niet of die gene ook rond die leeftijd is maar aan de reactie te lezen wel). Toen ik 17/18/19 was reageerde ik ook zo van als jij aan mijn vriendje zit krijg je van mij een klap op je smoel. Op die leeftijd lijkt dat heel logisch, alle meiden willen jou geweldige vriend afpakken. :+

Open je ogen :wow: , die jongen lacht zich rot om die meisjes. Hij zoent net zo lekker mee. En als zijn vriendin het grietje neer slaat hoeft hij alleen maar te beweren dat het door het meisje kwam dat hij haar zoende, en dat het hem zo spijt en het noooooit meer zal gebeuren.

Als je wat ouder word ga je beseffen dat die jongen de klootzak :( is en niet het meisje, tuurlijk is het niet leuk als iemand jouw vriendje versierd terwijl ze weet dat hij met jou gaat maar that's life, dingen zijn niet eerlijk.
Zeker als meisjes maken we vaak genoeg mee dat jongens ons proberen te versieren. Ook als ze weten dat we een relatie hebben of zelfs onze vriend kennen. Wij zijn toch ook sterk genoeg om ons in te houden, waarom zouden jongens dan wel met meisjes mogen zoenen die hun versieren. :?

Voor al die mooie wraak acties, keep up the good work. Jammer dat mijn ex de vader van mijn kind is en ik altijd met hem te maken heb, en het dus handiger is om gewoon met hem om te blijven gaan, anders had ik nu heel wat inspiratie gehad }>

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:21

Zeg dames, ik reageer toch niet meer? Jullie zitten wanhopig te proberen het laatste woord te hebben, daar kan ik niet aan doen. Jullie zijn op dit moment je eigen topic aan het verkl*ten. Ik zou het appreciëren als ik via PB gerust gelaten werd over dit topic ;) Als je mij perse weg wil, moet je me niet telkens weer terug komen halen als ik dan weg ga :+ Jeetje zeg, hoe druk kan je je maken.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:48

je reageert dus wel weer.. en reageer dan zelf gewoon niet via pb terug.. of gooi die pbtjes weg...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:55

IMO is dat nergens voor nodig om mij te gaan PB'en, de ene al wat minder dreigend dan de andere :roll: dreigementen hoeven toch echt niet aan mijn adres ;)

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:57

zullen we het leuk houden meiden, voordat er hier ook nog wraakacties naar elkaar gaan ;)