Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
DebjeDopje schreef:ja maar zou je dan tot je dood bij iemand moeten blijven?!
er word vaak gezechtn dat 'ze' bij elkaarr blijven voor de kinderllen, ja of ruzie en die kinderen ongelukkig maken of scheiden en de kinderen duidelijk maken dat papa en mama elkaar niet meer zo lief vinden en dat ze wel heel veel van je houden en dat je niet hoeft te kiezen?!
hebt blijft k/ote maar beter dan telkens ruzie als voorbeeld geven!
trustHim schreef:Nee mensen die je b.v. de telegraaf aanbieden, je dan een abo aan willen smeren en als je de abo niet wilt moet je de krant die je 2 min daarvoor nog kreeg terug geven (serieus gebeurd met mijn moeder)

, en ik ging vroeger ook altijd met ze mee langs de deuren. Dit doen ze omdat ze precies alles doen wat Jezus hun heeft opgedragen en wat in de bijbel opgeschreven staat. Opdringerig mogen ze absoluut niet zijn, maar natuurlijk zullen er altijd wel van dat soort types tussenzitten. En die verhalen worden natuurlijk alleen maar rondverteld met alle gevolgen vandien.
Er is trouwens nog een geloof die langs de deuren gaan. Daar worden Jehovah's Getuigen vaak mee verward. Jehovah's Getuigen zullen ook nooit zeggen "Wij komen god, het licht, of Jezus brengen".
Wellicht is dat van dat andere geloof afkomstig, of gewoon een groot verzinsel onder mensen die het leuk vinden om te vertellen hoe stoer ze het nou weer van zichzelf vonden dat ze "die jehova's" hebben af staan bekken. 
Snoevie schreef:jeetje hoop pagina's erbij!
ohja een paar pagina's terug vroeg iemand of Jehovah's getuigen oud&nieuw vieren,en dat mag dus wel.
(over de collectanten hier aan de deur,die zijn opdringeriger dan de Jehovah's getuigen die hier een enkele keer langskomen. opdringerig en dwingend hoort niet en is super vervelend,of het nu iemand van een geloof is of een collectant voor een doel waar ik totaal niets mee heb. ik zeg in beide gevallen nee bedankt en doe dan mijn deur dicht)
ja het schoen tussen de deur verhaal is een vooroordeel wat mensen vaak al bij voorbaat hebben,omdat er een paar onnozelen bijzijn die dat inderdaad helaas wel doen