Heel veel sterkte vandaag. Het komt gewoon helemaal goed. Dat moet..
Winxz_Bas
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-09 15:09
operatie voorbij: alles goed en wel verlopen nu hopen dat het goed blijft gaan, maar ik juich dit kkeer nog niet zo hard, als het goed gaat,mag die over 2 dagen naar huis
SRG
Geplaatst: 20-02-09 15:10
Oh wat fijn dat de operatie goed verlopen is... en nu maar hopen dat ie indd over 2 dagen naar huis mag! Ik duim voor jullie allemaal!
Karin_88
Geplaatst: 20-02-09 15:13
Fijn dat hij goed verlopen is.. Ik hoop nu dat het herstel gaat zoals het gaan moet, en dat jullie binnenkort weer lekker kunnen genieten van jullie Ruben..!! Het allerbeste vanaf nu!
Heel veel sterkte.. Al is het niet jullie "eigen" kindje (staat er een beetje rot maar je weet denk ik wel wat ik ermee bedoel) jullie hebben het in huis genomen en zullen ervan houden als een eigen kindje.
Een kennis zit in een zelfde situatie, pleegkindje, ernstig ziek. Ik ga ook voor jullie duimen.
o dat zou super zijn, je word toch het snelst beter in je eige liefdevolle omgeving
WinSel
Geplaatst: 20-02-09 17:18
Winxz_Bas schreef:
operatie voorbij: alles goed en wel verlopen nu hopen dat het goed blijft gaan, maar ik juich dit kkeer nog niet zo hard, als het goed gaat,mag die over 2 dagen naar huis
ruben mag als het goed gaat woensdag weer naar huis.. ik ben tussen emotioneel gesloopt, neit alleen door ruben,mar ook door een paar ongelukkige dingen die deze week zijn voorgevallen, dus ik post hier pas woensdag weer wat, of als er ander belangerijk nieuws is wel eerder
Lieve schat, rust even goed uit oke Ik ben er voor je, als je afleiding nodig hebt bel of sms me maar oke. Anders wil ik al deze mensen wel op de hoogte houden van hoe en wat. Maar neem jij aub rust, dat heb je nodig anders ga je straks helemaal kapot
Laura82
Geplaatst: 22-02-09 20:24
Ach meid, wat heb je het zwaar... Neem je rust, wij horen wel weer van je als jíj daar aan toe bent...
Ik heb rosalie vandaag even gesproken, Ze wisten nog niet zeker of Ruben morgen echt naar huis mag, hij spuugt zn eten namelijk weer uit.
Morgen vertel ik wel even wat meer
tina
Geplaatst: 24-02-09 22:56
nee he ,zo komt arme jochie weer niet op krachten
nestle
Geplaatst: 25-02-09 17:33
Ow ik hoop zo dat het weer snel opklaart daar, en er weer snel goed nieuws is voor julie !
WinSel
Geplaatst: 25-02-09 19:35
Even weer een kleine update
Ruben is helaas nog niet naar huis vandaag, het eten is er weer een keertje uit gekomen En hij zit weer aan de vernevelaar. Verder was er nog niet veel nieuws over wanneer ie naar huis mag
zodra ik meer weet horen jullie het
Met Rosalie gaat het helaas ook niet al te best. Alle pech kom in 1x, lang verhaal. Hond ingslapen, Haar verzorgpaard gaat weg, thuis gaat et niet lekker, ze blijft zitten op school enz