In de steek gelaten tijdens het stappen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:00

Adil18 schreef:
Hermelijn schreef:
Nou Adil, dat vind ik toch behoorlijk overdreven. Ik ken een aantal meisjes die in de pubertijd een 'naam' hadden, maar niemand die daar nu nog aan denkt hoor.

Heb je een enquente door de school en de buurt laten gaan dan? :Y)

Is het je dat waard dan?

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:00

Even Off Topic:

Jumping Amsterdam op het NOS!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:01

Adil18 schreef:
Hermelijn schreef:
Nou Adil, dat vind ik toch behoorlijk overdreven. Ik ken een aantal meisjes die in de pubertijd een 'naam' hadden, maar niemand die daar nu nog aan denkt hoor.

Heb je een enquente door de school en de buurt laten gaan dan? :Y)

Nee, maar ik heb genoeg mannelijke vrienden die ik wel eens over meisjes hoor praten ;) School is niet echt meer van toepassing, ben al bijna 5 jaar van de middelbare school af en op de universiteit interesseert het al helemaal niemand meer met wie je zoent. En waarom zou ik me daar überhaupt mee bezig houden? Heb wel betere dingen te doen dan andere meisjes te veroordelen omdat ze met meerdere jongens zoenen :Y)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:02

ts is online ben benieuwd of ze reageerd :D
ik ben het er ook niet mee eens,ik vind een normaal iemand gaat niet met 2 of 3 jongens zoenen.
doe je dat wel dan spoor je niet.
en dan kunnen ze me wel ouderwets vinden, maar daar zit ik echt niet mee.

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:02

Iris82 schreef:
Biebabeloeba schreef:
Wow, ok, 1 ding moet ik ff kwijt om je van je roze wolk af te helpen...

Op wie reageer je nu?

op Nagini, die iedereen die niet met meerdere jongens op een avond zoent, afdoet als een oude gedroogde vrijster... >;)
Ik ben 20 en zit op kot in Leuven, studentenstad, dus euhmmmmmmmmm i have fun hoor, maar heb ook zelfrespect genoeg dat ik niet wil dat iedereen hier (Leuven is klein en het is hier echt bijna iedereen kent elkaar wel viavia) mij als slet beschouwt

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:03

Nou, misschien spoor je dan niet in jou perceptie.
Dat jij dat misschien niet helemaal oké vind, wil niet zeggen dat het ook helemaal niet oké is.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:05

nou misschien is dit de jeugd van tegenwoordig dan :D

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 16:05

Wow.. Ok dat zijn heel veel reacties!

Ik snap het punt dat sommige het misschien sletterig vinden of wat dan ook als je met (meerdere) mensen zoent waar je verder niks mee hebt ofzo, maar zo zie ik het niet. Ik zie zoenen meer als een lolletje, als ik het doe voor de lol laat ik het merken, maar wanneer er echt liefde is laat ik dit ook duidelijk weten aan die persoon. Persoonlijk vind ik dingen sletterig worden als je echt meer gaat doen vanwege de "lust" en dingen tegen mensen gaan zeggen die niet waar zijn om ze zo ver te krijgen dingen (met/voor) je te doen.

Ik voel me ook best rot tegenover B, want voor hem is dit natuurlijk ook niet leuk! Ik heb hem zojuist een smsje gestuurt dat ik hoop dat hij vanavond even tijd heeft om te praten omdat ik er best wel mee zit dat alles zo is gelopen en ik dat heel jammer vind. Ik was eerst heel boos omdat hij me in de steek heeft gelaten omdat als er niemand bij me was gebleven.. Wat had ik dan gedaan? Wie weet wat voor rare typetjes er allemaal rondlopen? Maar ik snap zijn punt ook wel.. Als ik verliefd zou zijn op een jongen en ik zag hem zoenen met een ander zou ik ook boos en verdrietig worden en ook zo snel mogelijk weg willen van deze persoon.

Hoe dan ook.. Het komt er dus eigenlijk op neer dat we ons er nu beide poedersuiker over voelen en dat we er met z'n tweeën een goed gesprek over moeten hebben.. Dan zal ik wel weer verder zien & ik hoop dat het weer goed komt tussen B & mij en dat we weer gewoon vrienden kunnen zijn :) Ook als dat eerst even moeilijk zal zijn!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:06

vrouwke schreef:
ik ben het er ook niet mee eens,ik vind een normaal iemand gaat niet met 2 of 3 jongens zoenen.

Ik weet niet wat jouw defenitie is van sporen.
Ben er wel erg in geïntereseerd dus kom maar op...

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:06

Biebabeloeba schreef:
Iris82 schreef:

Op wie reageer je nu?

op Nagini, die iedereen die niet met meerdere jongens op een avond zoent, afdoet als een oude gedroogde vrijster... >;)
Ik ben 20 en zit op kot in Leuven, studentenstad, dus euhmmmmmmmmm i have fun hoor, maar heb ook zelfrespect genoeg dat ik niet wil dat iedereen hier (Leuven is klein en het is hier echt bijna iedereen kent elkaar wel viavia) mij als slet beschouwt

Nee, dat zeg ik helemaal niet. Je leest niet goed.
Ik zeg dat IMO iemand die misschien thuis zit of wat dan ook, die zou ik niet gezellig vinden. Ook iemand die alleen maar op een barkruk zit vind ik ook niet gezellig. Zo iemand zou nooit bij mij passen. Dus dat wilde ik zeggen ik zou daar niet op vallen. (Ik zie net dat ik m'n zin niet helemaal afgetypt had, was valt vergeten er bij te zetten.)

Dus ik zeg helemaal niet dat je dan een oude gedroogde vrijster bent of whatever je er ook van maken wilt.

Mavelle

Re: In de steek gelaten tijdens het stappen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:08

TS, dat is al beter:)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:09

Nagini schreef:
Is het je dat waard dan?

Nee, het interesseert me nu werkelijk waar geen ene sikkepit dat meiden dit doen, ze moeten dat zelf bepalen, maar ik heb er wel een duidelijke mening over en spreek deze ook uit...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:10

Goed zo, TS! Das het beste wat je nu kunt doen!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:10

Iris82 schreef:
vrouwke schreef:

Ik weet niet wat jouw defenitie is van sporen.
Ben er wel erg in geïntereseerd dus kom maar op...

ik zal je vertellen wat ik vind( mijn mening dan)
als je zo bent, dat je vaker met meerdere jongen zoent op 1 avond, en vooral in een dorp.
wat denk je dan als je dadelijk ineens de ware tegenkomt?
denkt je dat die je dan vertrouwd als die al die verhalen hoort?
ik heb zoiets zelf meegemaakt, maar geloof me, als ze nu al zo zijn veranderen ze nooit.
of je een relatie hebt, of je bent getrouwd...... die mensen veranderen nooit.

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:11

euwkie dan :)
en TS ben blij dat je je ook even in zijn situatie verplaatst en het nu begrijpt :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:11

Horsii_mine schreef:

Ik snap het punt dat sommige het misschien sletterig vinden of wat dan ook als je met (meerdere) mensen zoent waar je verder niks mee hebt ofzo, maar zo zie ik het niet. Ik zie zoenen meer als een lolletje, als ik het doe voor de lol laat ik het merken, maar wanneer er echt liefde is laat ik dit ook duidelijk weten aan die persoon. Persoonlijk vind ik dingen sletterig worden als je echt meer gaat doen vanwege de "lust" en dingen tegen mensen gaan zeggen die niet waar zijn om ze zo ver te krijgen dingen (met/voor) je te doen.

Ik voel me ook best rot tegenover B, want voor hem is dit natuurlijk ook niet leuk! Ik heb hem zojuist een smsje gestuurt dat ik hoop dat hij vanavond even tijd heeft om te praten omdat ik er best wel mee zit dat alles zo is gelopen en ik dat heel jammer vind. Ik was eerst heel boos omdat hij me in de steek heeft gelaten omdat als er niemand bij me was gebleven.. Wat had ik dan gedaan? Wie weet wat voor rare typetjes er allemaal rondlopen? Maar ik snap zijn punt ook wel.. Als ik verliefd zou zijn op een jongen en ik zag hem zoenen met een ander zou ik ook boos en verdrietig worden en ook zo snel mogelijk weg willen van deze persoon.

Hoe dan ook.. Het komt er dus eigenlijk op neer dat we ons er nu beide poedersuiker over voelen en dat we er met z'n tweeën een goed gesprek over moeten hebben.. Dan zal ik wel weer verder zien & ik hoop dat het weer goed komt tussen B & mij en dat we weer gewoon vrienden kunnen zijn :) Ook als dat eerst even moeilijk zal zijn!

TOP..... fijn dat je hem begrijpen kan........... veel succes met het gesprek en ik hoop dat jullie er saampjes uitkomen en dat de lucht weer geklaard word

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:12

Horsii_mine schreef:

Dan hoop ik voor jou dat ie je nog kan "vergeven" Ik kan me heel goed voorstellen dat ie niet meer met je om kan en wil gaan.. :) Gewoon omdat dat te moeilijk voor hem is..

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:12

Goeie reactie TS :j Ik hoop dat jullie het uit kunnen praten en dat jullie gewoon op een normale manier vrienden kunnen blijven.. :)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:13

Adil18 schreef:
Nagini schreef:
Is het je dat waard dan?

Nee, het interesseert me nu werkelijk waar geen ene sikkepit dat meiden dit doen, ze moeten dat zelf bepalen, maar ik heb er wel een duidelijke mening over en spreek deze ook uit...

Maar als het je werkelijk geen ene sikkepit interesseert, waar maak je je dan in hemelsnaam druk om? En waarom heb je er dan uberhaupt een mening over? Want het interesseert je toch niet?

@ Vrouwke, maar er geven er genoeg aan dat ze helemaal niet in een dorp wonen (tilburg bijv, of een andere stad waar je op een uni zit.)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:13

Ik ga niet heel het topic lezen, heb alleen het eerste bericht gelezen en jij vind jezelf 'zielig' omdat hij je in de steek heeft gelaten, hij zei jou geen gedag en je hield rekening met zijn gevoelens... Juist. :=

Ik vind allereerst niet dat hij jou in de steek heeft gelaten. Dan even over naar het 2e 'deel' hij zei jou geen gedag. Raar zeg, hij voelt zich hartstikke rot! Die jongen vind jou leuk en jij vind het raar dat hij jou geen gedag zegt. Nou ik niet. Als jij iemand leuk vind en jij ziet diegene met een ander zoenen geloof mij dan ga jij het liefst ook snel weg. Ik zal dan een smsje sturen met stik erin ofzo. Maar dat ben ik. ;) Hij stuurt zelfs nog hou van je. Nou dat zal ik nooit kunnen! Ten derde je hield rekening met zijn gevoelens ja heel erg.. Niet dus. Met wat hield jij rekening met zijn gevoelens dan? Even over naar mijn voorbeeld als jij in zijn ogen zou zijn lekker rekening houden he, je weet toch dat hij daar ook kan komen. Sorry hoor, maar als je het dan zou doen doe het dan niet waar jullie de hele tijd waren. Eigen schuld meissie. Maar de 'schuld' ligt toch echt bij jou.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 16:17

Bedankt :) Ik ga mijn best er voor doen, want het is echt een hele, hele lieve jongen & hij verdient dit gewoon niet. Ik besef nu steeds meer hoe banketstaaf het eigenlijk is wat ik heb gedaan. Ik heb er zelf geen spijt van dat ik die (2) jongens heb gezoent, maar stiekem toch ook wel een beetje omdat ik hem daarmee heb gekwetst.

Nagini

Re: In de steek gelaten tijdens het stappen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:18

Dat kan ik me voorstellen :j Komt vast wel weer goed.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 16:19

nann_CCU schreef:
Ik ga niet heel het topic lezen, heb alleen het eerste bericht gelezen en jij vind jezelf 'zielig' omdat hij je in de steek heeft gelaten, hij zei jou geen gedag en je hield rekening met zijn gevoelens... Juist. :=

Ik vind allereerst niet dat hij jou in de steek heeft gelaten. Dan even over naar het 2e 'deel' hij zei jou geen gedag. Raar zeg, hij voelt zich hartstikke rot! Die jongen vind jou leuk en jij vind het raar dat hij jou geen gedag zegt. Nou ik niet. Als jij iemand leuk vind en jij ziet diegene met een ander zoenen geloof mij dan ga jij het liefst ook snel weg. Ik zal dan een smsje sturen met stik erin ofzo. Maar dat ben ik. ;) Hij stuurt zelfs nog hou van je. Nou dat zal ik nooit kunnen! Ten derde je hield rekening met zijn gevoelens ja heel erg.. Niet dus. Met wat hield jij rekening met zijn gevoelens dan? Even over naar mijn voorbeeld als jij in zijn ogen zou zijn lekker rekening houden he, je weet toch dat hij daar ook kan komen. Sorry hoor, maar als je het dan zou doen doe het dan niet waar jullie de hele tijd waren. Eigen schuld meissie. Maar de 'schuld' ligt toch echt bij jou.

Het zou fijner zijn als je wel het topic even doorleest, dan weet je dat ik onderhand al ben bijgedraait en me er nu schuldig over voel tegenover hem ;) Op deze manier ga ik me daar nog poedersuiker over voelen.. (Ok verdiende loon.. Maar toch is dat niet echt fijn..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:20

Horsii_mine schreef:
Bedankt :) Ik ga mijn best er voor doen, want het is echt een hele, hele lieve jongen & hij verdient dit gewoon niet. Ik besef nu steeds meer hoe banketstaaf het eigenlijk is wat ik heb gedaan. Ik heb er zelf geen spijt van dat ik die (2) jongens heb gezoent, maar stiekem toch ook wel een beetje omdat ik hem daarmee heb gekwetst.

TADATADAAAAAAA LEERMOMENT!!! :D :D :D fijn dat je, je ook in zijn gevoel kan verplaatsen........ dat maakt je een fijn mens!!

Fouten maken we allemaal......... doe ik met mijn 40 ook nog steeds...... en dat geeft niks, als we er maar over na kunnen denken en ervan kunnen leren :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 16:20

Oef! Hij is online.. Ga nu tegen hem praten..