KiWiKo schreef:een Vito heeft daar een enorme gave knop voor............ de TURBOKACHEL![]()
![]()
Ik leer bij
En waar hebben ze die verstopt?? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:een Vito heeft daar een enorme gave knop voor............ de TURBOKACHEL![]()
![]()
En waar hebben ze die verstopt??
wel maar aan 1 kant, aan de andere kant zit geen slot
Huertecilla schreef:Wat wel slecht is, en HEEL slecht ook nog, voor de levensduur van de auto is, is rijden als er gepekeld is.
![]()
Neonlight schreef:[/quote]Chiqa, ik stelde een serieuze vraag. Ik ben wel een liefhebber van mijn auto, en ik wil dat ie ook de oldtimerstatus zal bereiken bij mij.

Neonlight schreef:En als je geen airco hebt? Gewoon de kachel op koud en de ventilator laten draaien?
Shadow0 schreef:Huertecilla schreef:Wat wel slecht is, en HEEL slecht ook nog, voor de levensduur van de auto is, is rijden als er gepekeld is.
Maar ja, niet pekelen heeft ook z'n nadeel (je auto om een boom vouwen doordat je alleen maar rechtdoor kunt brengt ook de nodige beperkingen voor de levensduur met zich mee tenslotte).
Bandida schreef:KiWiKo schreef:een Vito heeft daar een enorme gave knop voor............ de TURBOKACHEL![]()
![]()
Ik leer bijEn waar hebben ze die verstopt??
dan word de auto heeeeeel erg snel heeeeeel erg warm als je rijd
Shadow0 schreef:Huertecilla schreef:Wat wel slecht is, en HEEL slecht ook nog, voor de levensduur van de auto is, is rijden als er gepekeld is.
Maar ja, niet pekelen heeft ook z'n nadeel (je auto om een boom vouwen doordat je alleen maar rechtdoor kunt brengt ook de nodige beperkingen voor de levensduur met zich mee tenslotte).
en heb nog geen auto om een boom gezien hoor. Kwestie van je snelheid aanpassen (met nog geen 20-30 km per uur) en niet remmen dan gaat het prima
Huertecilla schreef:Staat dat niet gewoon in het instructieboekje Kim? Of heb jij dat er niet bij gekregen Bandida?
Ben wel benieuwd hoe dit werkt. Electrisch, via het uitlaatspruitstuk of via een ingekort koelvloeistof-circuit.
hc
Ik kwam erachter toen ik naar de garage terugging met de vito omdat hij zo een raar hoog geluid maakte (soort straaljager geluid) als ik de motor uitzette
Thats_Me schreef:Shadow0 schreef:Maar ja, niet pekelen heeft ook z'n nadeel (je auto om een boom vouwen doordat je alleen maar rechtdoor kunt brengt ook de nodige beperkingen voor de levensduur met zich mee tenslotte).
Joh ik moet 3 km over een grote ijsbaan, genaamd wegen heb nog geen auto om een boom gezien hoor. Kwestie van je snelheid aanpassen (met nog geen 20-30 km per uur) en niet remmen dan gaat het prima
KiWiKo schreef:(soort straaljager geluid) als ik de motor uitzette
Chiqa schreef:Klopt, en je bent niet de enige die hier van opkijkt en langs de garage gaat,
.
Huertecilla schreef:Staat dat niet gewoon in het instructieboekje Kim? Of heb jij dat er niet bij gekregen Bandida?
En een paar weken geleden had ik de batterij nodig.. dat was ook een speurtocht geweest zonder boekje
KiWiKo schreef:lang leve de winterbanden!!!
Huertecilla schreef:Eigenlijk ook héél raar en extreem verkwistend.
Bandida schreef:Huertecilla schreef:Eigenlijk ook héél raar en extreem verkwistend.
Das goed voor de economie
Huertecilla schreef:Van míj hoeft strooien niet en mag álle straatverlichting weg.
Ongevallen komen niet door gladheid of door een onverlichte weg
Huertecilla schreef:Pekelen is een onslimme methode. Het door het zouten verlaagde vriespunt wordt 's nachts weer bereikt en dan vriest een nátte weg aan = ijsbaan.
Kan je beter een met alleen de schuif begaanbaar geveegde baan hebben, alleen zánd strooien voor wat meer grip en rustig rijden.
Citaat:Eigenlijk ook héél raar en extreem verkwistend. Zout is milennialang een heel kostbaar product geweest, een basis voor macht zelfs.
Citaat:In NL is het gelukkig allemaal ongewoon die -15 en van korte duur. Pas je gewoon een beetje aan. Het is ook niet dat je er door overvallen wordt. Het wordt zowat een week vooraf aangekondigd!
Anoniem schreef:Huertecilla schreef:Van míj hoeft strooien niet en mag álle straatverlichting weg.
Ongevallen komen niet door gladheid of door een onverlichte weg
ach houd op....de ongelukken komen zeker uit onkunde van de automobilist voort??
Dus jij rijdt veilig over een zeer donkere,gladde,met bomen omgeven weg,waar ook nog zwijnen oversteken?en als je dan tegen een boom schuift,lach je even en zeg je..."tsja,eigen schuld,ík had beter uit moeten kijken?".
Lekker kortzichtig.
Anoniem schreef:ach houd op....de ongelukken komen zeker uit onkunde van de automobilist voort??
Dus jij rijdt veilig over een zeer donkere,gladde,met bomen omgeven weg,waar ook nog zwijnen oversteken?en als je dan tegen een boom schuift,lach je even en zeg je..."tsja,eigen schuld,ík had beter uit moeten kijken?".
Lekker kortzichtig.