Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boktpony

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:46

Ag meid 3 jaar valt toch hartstikke mee! Maar punt 1 in een relatie Het moet zoiezo goed voelen!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:01

Hoe denken jullie over leeftijds verschil meisjes van 16/17 en 20/21? Dit komt bij mij in de vriendengroep wel voor en dit gaat eigenlijk nooit goed omdat de jongens op die leeftijd al meer samen willen zijn en willen doen dan de meiden dat willen.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:12

Ikzelf heb er geen problemen mee, maar dat komt omdat ik zelf ook met 20/21 jarigen ga. Bloos
Het is wel zo dat over het algemeen 16/20 wel een moeilijk verschil is. 20 jarigen willen meer, en zien een relatie heel anders dan een 16 jarige. Ik heb hier zelf niet zo'n last van, maar ik begrijp dat de meesten dit wel hebben.

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:35

Ik ben zelf op dit moment ook leuk aan het smsen met een jongen van 21 (ik ben 15 bijna 16). Eerst twijfelde ik heel erg over het leeftijds verschil. En al helemaal hoe ik het mijn ouders zou vertellen.

Ach het is allemaal niet serieus, van zoenen is nog geen sprake geweest. Gelukkig heb ik ook niet van die ouders die denken dat ik met de eerste de beste in het vliegtuig stap om vervolgens te gaan trouwen in Las Vegas.

Zelf moet ik er niet aan denken om met een vent thuis te komen die gezellig met mijn vader gaat zitten praten over hoe het leven voor mijn geboortejaar was. Nee daar bedank ik voor.

Het valt me trouwens op dat de veel mensen hier van levenservaring spreken als iemand 'de mindere kant' van het leven heeft gekent. Tjah, je kan naar mijn mening ook volwassen worden door juist goede ervaringen.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:46

daantje99 schreef:
Het valt me trouwens op dat de veel mensen hier van levenservaring spreken als iemand 'de mindere kant' van het leven heeft gekent. Tjah, je kan naar mijn mening ook volwassen worden door juist goede ervaringen.

Maar met de mindere dingen word je wakker geschud en met je beide benen ruw op de grond gezet Ach gut

daantje99 schreef:
elf moet ik er niet aan denken om met een vent thuis te komen die gezellig met mijn vader gaat zitten praten over hoe het leven voor mijn geboortejaar was.

Clown Dit is echt een heel goed fout voorbeeld!

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:56

daantje99 schreef:
Zelf moet ik er niet aan denken om met een vent thuis te komen die gezellig met mijn vader gaat zitten praten over hoe het leven voor mijn geboortejaar was. Nee daar bedank ik voor.

Als mijn vriend een schijfje hoort uit zijn tijd gaat hij compleet uit de bol Haha!
Zegt ie altijd arrogant "Dat is een schijf van voor jouw tijd, bolle, dit ken je zeker niet!" Haha!
Ik vind het juist grappig Lachen
We schelen 8 jaar maar zijn ondertussen toch al samenwonend en verloofd Knipoog
Laatst bijgewerkt door whisperramse op 04-01-09 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:14

whisperramse schreef:
daantje99 schreef:

Als mijn vriend een schijfje hoort uit zijn tijd gaat hij compleet uit de boel Haha!
Zegt ie altijd arrogant "Dat is een schijf van voor jouw tijd, bolle, dit ken je zeker niet!" Haha!
Ik vind het juist grappig Lachen
We schelen 8 jaar maar zijn ondertussen toch al samenwonend en verloofd Knipoog

Hahah jaa dat is ook grappig. Ik bedoelde meer het extreme geval, dat mijn vriend dan bijna even oud is als mijn vader.

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:26

Rianneke schreef:
Maar hij weet waarschijnlijk ook dat jij een zwak voor hem hebt Knipoog

Bwa een zwak ...
Ik kan wel goed met hem opschieten ja maar ik had hem nooit als 'mijn jongen' gezien.
Hij is heel grappig en fijn om mee om te gaan.

mmh ik denk dat ik die film toch maar ga uit stellen maar ik ben er nog steeds niet helemaal uit.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:26

Weet je wat het is, een kenmerk van (de meeste) pubers is dat ze volwassen willen zijn en dus ook zo behandeld willen worden. Als vervolgens een 'volwassen' man interesse in ze toont is dat natuurlijk helemaal geweldig, die volwassene wil dan met je omgaan en geeft jou het gevoel dat je ook volwassen bent.
Wat de meeste pubers dan niet inzien is dat er vaak (niet altijd) wat mis is met diegene; wat moet hij anders met zo'n jonge meid? Kan hij geen vrouwen van zijn eigen leeftijd krijgen? Is er iets misgegaan in zijn jeugd? Dat roept bij mij toch twijfels op..

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 23:18

rooslovertje schreef:
Rianneke schreef:

idd Nagelbijten / Gniffelen

sluit ik me eigen ook bij aan Vork

Tuurlijk snap ik jullie reactie hierop, maar jullie kennen het hele verhaal wat er achter zit niet.
En zoals ik al zei, het is echt niet iets waar ik trots op ben.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 23:57

Sorry, maar 15 en 29? Nee, dat vind ik niet kunnen. Zeker niet als hij als 27-jarige iets met jou kreeg toen je 12 was.. ik wil je niet kwetsen, maar dat neigt wel erg sterk naar pedofilie van zijn kant.

Ik vind het alweer anders als je 19/20 bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 00:06

Bij ons zit er een gaaaapend gat van 15 jaar tussen Haha! wat dus betekent dat toen ik 12 was, mijn wederhelft toen al 27 was Haha! maar ik vind het not-done dat een man van 27 er een vriendin van 12 op na houdt en twijfel erg aan de intenties van zo'n vent!!!!

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 00:10

Denk dat het per persoon verschilt, hoe je in je gedrag bent. En hoe groot het verschil is, vind ik ook wel belangrijk..
Stel dat een 16 jarig meisje met n gozer van 30 aankomt, vind ik het vreemd. Maar rond de 25 moet opzich nog wel kunnen vind ik Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 00:16

Zolang beide partners redelijk volwassen zijn zie ik niet zoveel problemen maar ik vind het inderdaad dramatisch en verontrustend als een meid van 15 met een knakker van 30 aan komt zetten. 25 en 40 vind ik daarentegen echt niet raar....
Overigens ben ik ook eentje van het soort die van een jong ventje tartaar had gemaakt en tussen een broodje zou hebben gestopt, vrees ik ROFL

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 02:08

dwaallicht schreef:
Sorry, maar 15 en 29? Nee, dat vind ik niet kunnen. Zeker niet als hij als 27-jarige iets met jou kreeg toen je 12 was.. ik wil je niet kwetsen, maar dat neigt wel erg sterk naar pedofilie van zijn kant.

Ik vind het alweer anders als je 19/20 bent.

Ik snap ieders reactie hierop, en dat is ook wel logisch, En het is wettelijk gezien pedofilie, maar wij kennen elkaar nu 15 jaar, sinds mijn geboorte dus, en mijn ouders en hele familie vertrouwen hem.
Als het van beide kanten goed voelt, iis er geen probleem toch?
En mischien handig om te weten, leeftijd is een getal, de jongen in kwestie heeft het gedrag van een 19/20 jarige, wat ook wel komt omdat ie nog bij zijn ouders woont en niet anders is gewend dan dan mama of vriendin lief alles voor hem doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 02:10

Poeh, dat laatste geeft me nog meer te denken!!! Vind jij het normaal, iemand van 29 die zo onvolwassen is?

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 02:12

Nee, helemaal niet zelfs. Maar het is een idee voor sommige bokkers hier ' Voor degenen die zich aan gesproken voelen'
Mij een sletje te noemen en mijn vriend ziek, dat ze niet kunnen oordelen voor ze het verhaal erachter weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 02:16

Ik ken je vriend verder niet, ik zal niet zeggen dat je een sletje bent want dat gaat veel te ver maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik meer twijfels heb over je vriend...

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 02:49

Hanna_Paard schreef:
Ik snap ieders reactie hierop, en dat is ook wel logisch, En het is wettelijk gezien pedofilie, maar wij kennen elkaar nu 15 jaar, sinds mijn geboorte dus, en mijn ouders en hele familie vertrouwen hem.
Als het van beide kanten goed voelt, iis er geen probleem toch?
En mischien handig om te weten, leeftijd is een getal, de jongen in kwestie heeft het gedrag van een 19/20 jarige, wat ook wel komt omdat ie nog bij zijn ouders woont en niet anders is gewend dan dan mama of vriendin lief alles voor hem doet.

Ik heb er nog eens over nagedacht, maar ik vind het gewoon niet kloppen. En nogmaals, ik wil je niet beledigen, maar je vriend valt dan wel op "kinderlijke" kenmerken. Een meisje van 15/16 kan er lichamelijk al best als een "vrouw" uitzien, maar ik moet de eerste 12-jarige nog zien waarvan ik dat vind. Nu vind je het niet erg, want je houdt van hem. Ik hoop dat hij met je meegroeit in die liefde en het ook goed blijft als je er straks als twintiger uitziet,... en niet meer als jong meisje, een kind nog, toen je wat met hem kreeg.
Snap je wat ik bedoel? t Klinkt banketstaaf, maar zo bedoel ik het niet.

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 04:20

pedofilie heeft niets te maken met of beide partijen zich er goed bij voelen...wel alles met de capaciteiten van een goede beoordeling hiervan. Oftewel als 13 jarige ben je volgens de wet gewoonweg nog niet voldoende in staat om een gelijkwaardige relatie met een man van 27 aan te gaan en deze ook zo te kunnen bekijken. Ik ben blij te lezen dat je familie met jullie meedenkt, maar eerlijk is eerlijk..als er straks een 20 plusser komt aanzetten bij mijn 12jarige dochters (duurt gelukkig nog heeel lang), is zelfs de schuur te klein. Verliefd zijn en sex hebben is 1, maar een eerlijke, gelijkwaardige relatie....
Prima hoor leeftijdsverschil, maar dan wel tussen twee volwassenen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 04:43

Ben het eens met voorgaande reactie's, 12 en 27 Vind het ook wel jammer voor jou want op den duur gaat het voor jou ook hard aankomen.

Bedenk wel dat hij al 'groot' was toen jij nog een ukkie was, hij heeft jou altijd gezien als kind en jij hebt hem altijd gezien als stoere, grote jongen. Het gegeven dat hij je al van jongs af aan kent maakt dit eigelijk alleen maar erger.

Je kunt als volwassene nog zo 'verliefd' zijn op een 12 jarige maar een normaal persoon bedenkt zich wel 100x voor ie zelfs maar verder denkt dan 'leuk meisje', die wacht op zijn minst tot je 18 bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 04:53

Hij is dus verliefd geworden op een kind, met de lichamelijke kenmerken van een kind, en dat vind ik toch echt onrustbarend!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 04:56

En hij kende haar al van kleins af aan, maakt het erger.

Als ik een klein broertje van mijn vriendin van jongs af aan al ken zie ik hem altijd als het kleine broertje, ookal is hij al 17/18. Zou ik hem tegenkomen in de kroeg en hem niet kennen dan zou ik denken 'best een lekkertje' terwijl je dat niet opvalt als je iemand al jaren kent.

Dikke kans dus dat het bij haar vriendje ook al maanden, zoniet jaren speelde voordat hij het haar heeft gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 04:59

Precies en dat is ook de reden waarom ik het je reinste pedofilie vindt, hoe triest dat ook klinkt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 07:53

ik ben bang dat als mijn 12 jarige met een 27 jarige thuiskomt, dat ik hem in de schuur vertel er heel snel een einde aan te breien op een hele nette manier........... want anders loop ik linearecta naar de pliesie............

gaat niet gebeuren! 12 en 17 niet blij mee, 15 en 20......... ala

maar 12 en 27........... is ronduit smerig