Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantje99 schreef:Het valt me trouwens op dat de veel mensen hier van levenservaring spreken als iemand 'de mindere kant' van het leven heeft gekent. Tjah, je kan naar mijn mening ook volwassen worden door juist goede ervaringen.
daantje99 schreef:elf moet ik er niet aan denken om met een vent thuis te komen die gezellig met mijn vader gaat zitten praten over hoe het leven voor mijn geboortejaar was.
daantje99 schreef:Zelf moet ik er niet aan denken om met een vent thuis te komen die gezellig met mijn vader gaat zitten praten over hoe het leven voor mijn geboortejaar was. Nee daar bedank ik voor.
whisperramse schreef:daantje99 schreef:Zelf moet ik er niet aan denken om met een vent thuis te komen die gezellig met mijn vader gaat zitten praten over hoe het leven voor mijn geboortejaar was. Nee daar bedank ik voor.
Als mijn vriend een schijfje hoort uit zijn tijd gaat hij compleet uit de boel
Zegt ie altijd arrogant "Dat is een schijf van voor jouw tijd, bolle, dit ken je zeker niet!"
Ik vind het juist grappig
We schelen 8 jaar maar zijn ondertussen toch al samenwonend en verloofd
Rianneke schreef:Maar hij weet waarschijnlijk ook dat jij een zwak voor hem hebt
rooslovertje schreef:Rianneke schreef:
idd
sluit ik me eigen ook bij aan
dwaallicht schreef:Sorry, maar 15 en 29? Nee, dat vind ik niet kunnen. Zeker niet als hij als 27-jarige iets met jou kreeg toen je 12 was.. ik wil je niet kwetsen, maar dat neigt wel erg sterk naar pedofilie van zijn kant.
Ik vind het alweer anders als je 19/20 bent.
Hanna_Paard schreef:Ik snap ieders reactie hierop, en dat is ook wel logisch, En het is wettelijk gezien pedofilie, maar wij kennen elkaar nu 15 jaar, sinds mijn geboorte dus, en mijn ouders en hele familie vertrouwen hem.
Als het van beide kanten goed voelt, iis er geen probleem toch?
En mischien handig om te weten, leeftijd is een getal, de jongen in kwestie heeft het gedrag van een 19/20 jarige, wat ook wel komt omdat ie nog bij zijn ouders woont en niet anders is gewend dan dan mama of vriendin lief alles voor hem doet.