Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Ik ben het met je eens Pistache.
Sommige maken gewoon een leuk praatje inderdaad en dat kan ik ook meer waarderen als mensen die met tegenzin wat geld geven.
moonfish13 schreef:Ik doel hierbij niet eens op het van de weg gereden te worden als je begrijpt wat ik bedoel.
Mijn mening is dat je je kind voor een bijbaantje niet zo'n stuk laat fietsen met zulke omstandigheden.
Snoevie schreef:mijn moeder geeft altijd wel iets aan de bezorger van de telegraaf.
ikzelf niet........het klinkt misschien erg scrooge achtig,en ik weet dat het soms zwaar werk is,maar er zijn veel meer banen die zwaarder en onderbetaald zijn.
bovendien komen er zoveel bij ons aan de deur........
Snoevie schreef:mijn moeder geeft altijd wel iets aan de bezorger van de telegraaf.
ikzelf niet........het klinkt misschien erg scrooge achtig,en ik weet dat het soms zwaar werk is,maar er zijn veel meer banen die zwaarder en onderbetaald zijn.
bovendien komen er zoveel bij ons aan de deur........
) 
moonfish13 schreef:Bijvoorbeeld ja.
Natuurlijk kan dat ook je buurman zijn, maar het risico is nou eenmaal een stuk groter op een godvergeten landweg.
Siets, in de zomer is dat ook geen probleem vind ik.
Ik word nu gebracht naar mijn werk s'morgens en fiets zelf terug om 1 uur s'middags.
anneliesdj schreef:Nou snap ik je niet, 3 kwartier per dag ben je bezig maar die 140-160 is per maand?
Wat verdien je gemiddeld per uur?
x_Rebecca schreef:Ja, 140-160 per vier weken.
dat zijn dus 28 dagen..
160 : 28 (dagen) = 5,7
140 : 28 = 5..
Je verdient per krant. niet per uur.
moonfish13 schreef:LimaMambo, en daar heb je het.
Denk jij dat men een kwekerij etc. echt in de bewoonde wereld zet?
Die zitten meestal aan een godverlaten landweg o.i.d.
anneliesdj schreef:Ik weet dat je per krant verdiend.
Mijn man verdiende vroeger(5 jaar terug) omgerekend ongeveer 6,5 per uur, komt slechtweertoeslag bij, soms wachtgeld, vakantiegeld, kerstbonus en ook nog geld wat je aan de deur bij elkaar scharrelt. Hij had 30 kranten in het buitengebied, moest er 11 km voor fietsen.
Lijkt me dik zat betaald.

) moonfish13 schreef:LimaMambo, en daar heb je het.
Denk jij dat men een kwekerij etc. echt in de bewoonde wereld zet?
Die zitten meestal aan een godverlaten landweg o.i.d.