Denet nog. Ben namelijk net gestopt met m;n verzorgpaardje, omdat ik mee doe ik een toneelstuk en het anders te druk krijg Ik was eerder opzoek naar een verzorgpaard (liefst een tinker, haf etc.), en net nu ik eigenlijk geen tijd heb, komt er iets vrij...
Het werd me allemaal even te veel, ben heel moe door het repeteren en ga Leo enorm missen... Pff
Ook net........ besloten om nog niet op mezelf te gaan wonen en dat vond ik gewoon een erg moeilijke beslissing! Maar ja financieel elke keer elke cent om moeten draaien lijkt me ook niet fijn dus is het beter dat ik nog even thuis blijf wonen tot vriendlief afgestudeerd is en dan samen een huisje gaan zoeken!
ben 9 weken geleden bevallen van een tweeling na een zwangerschap van 6 maanden. veels te vroeg natuurlijk,..meiden waren maar 1 pond bij de geboorte. ze liggen nog in de couveuse in het amc,.. maar mis ze verschrikkelijk is gewoon onnatuurlijk om te bevallen en dan je kinderen achter te moeten laten zeker als het kritiek is met ze,... want als moeder wil je ze toch beschermen