getver, er gebeuren hier rare dingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NoGo

Re: getver, er gebeuren hier rare dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 18:28

Jeetje wat een rotsituatie hoop dat je vanacht een beetje heb kunnen slapen en er nu ondertussen iemand langs is geweest.
Laat je er niet door gek maken meestal is er gewoon een verklaring voor Knipoog

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 18:34

Misschien is de bewoner vóór de vorige bewoner wel in dat appartement overleden? Als ik jou was zou ik het uitzoeken.. Misschien begin jij nu ook geesten enzo te kunnen zien/horen? Dat was met een vriendin van mij ook, die hoort ook dingen die ik niet hoor. Ken je niet toevallig iemand die geesten kan zien ofzo, misschien kun je even met hem of haar praten?
Ik weet het ook niet, het is wel erg vervelend voor je.

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:26

ellepel schreef:
het is niet het geluid van Q-Music,maar het geluid van Lonneke ROFL

Whahahaha, op hoeveel Geld, geld! staat ie al dan??? Tong uitsteken

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:59

Een voordeel; zolang het maar in één muur zit hoef je niet bang te zijn voor geesten Tong uitsteken Die dwalen meestal door een heel huis heen volgens mij.

Kan me voorstellen dat je je er behoorlijk aan irriteert!
Ben ook wel benieuwd wat het nou uiteindelijk is Nagelbijten / Gniffelen

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 20:27

er is vandaag niemand langs geweest van velux. ik heb ook geen telefoonnummer van ze maar dat ga ik morgenochtend aan de woningbouwvereniging vragen en dan ga ik ze zelf bellen. ik wil gewoon weten wat er aan de hand is in mijn huis. word er onderhand gek van.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:39

ja dat kan ik begrijpen,, zou ook gek worden als ik hele tijd het zelfde geluid hoor :S ,,
maar wat kan dat lang duren met wooningbouwvereniging enz..
ben zelf nu ook wel benieuwd wat het nu is Bloos

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:41

Lonneke Lachen over een tijdje hoor je het niet meer, dan hoort het bij de huisgeluiden Lachen

probeer je er niet op te focussen anders ga je op die meneer die bij Apeldoorn woont lijken , die last heeft van de vliegtuigen van Schiphol, dan ga je erop leven........... en dat heeft geen zin Lachen

het geluid hoort bij je huis Lachen geef het een plaatsje en je hoort het niet meer Lachen let maar op Lachen

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:44

MandyR schreef:
lonneke schreef:
ook de hond doet wel eens vreemd. dan zit ze gewoon te grommen naar iets wat er niet is.

Dieren zijn over het algemeen veel gevoeliger voor dit soort dingen dan mensen dus best kans dat hij iets "ziet" of "voelt".

Ben het er helemaal mee eens! Als ik jou was zou ik iemand laten komen die deze 'energie' weg kan halen. Zelf geloof ik erin (opgegroeid met dit soort dingen). Ik heb sinds kort een nieuwe poes, en ik weet dat er goede energies in huis zijn, en ze zitten de hele tijd om zich een te kijken en dan opeens wordt der staart dik en gaat ze blazen tegen de '' lucht'' Bloos

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:46

ach joh hou toch op!!!! Energieen in een flatgebouw!!!

hihihi......... en dan nog wel in Pijnackerl!!! waar er alleen maar landerijen zijn ingepikt om woningen neer te zetten.

Spoken bestaan alleen in je hoofd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:52

Nakisha schreef:
Lonneke, ik heb hele scherpe oortjes. Is het ook mogelijk voor jou om het geluid te proberen op te nemen? Met een microfoon ofzo? Of zou het over een telefoon hoorbaar kunnen zijn? Of is het daar te zacht voor?

Ik hoor vaak dingen die de meeste mensen soms niet eens KUNNEN horen en ik beeld me echt niets in... dus misschien ben jij gevoeliger voor geluidjes dan de meeste mensen.

Goed idee, jammer dat Lonneke daar geen reactie op heeft gegeven Knipoog Maar mss komt die nog wel lijkt me wel meer dan logosch Ja

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:56

Als je zelf verstijfd van angst ingespannen gaat zitten te luisteren dan reageert een hond daar wel op ja. Dan gaat die van mij ook grommen.

Echt onzin die geestverhalen in deze situatie. Wacht nou maar gewoon eerst af wat de technische dienst zegt. Of gaan jullie thuis ook angstvalig zitten bidden en met salie en wierook zwaaien als je de verwarmingsketel hoort tikken?

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 21:00

KiWiKo schreef:
Lonneke Lachen over een tijdje hoor je het niet meer, dan hoort het bij de huisgeluiden Lachen

probeer je er niet op te focussen anders ga je op die meneer die bij Apeldoorn woont lijken , die last heeft van de vliegtuigen van Schiphol, dan ga je erop leven........... en dat heeft geen zin Lachen

het geluid hoort bij je huis Lachen geef het een plaatsje en je hoort het niet meer Lachen let maar op Lachen

idd dat heb ik bij mijn vader thuis ook.
daar hoor ik constant getik, iemand anders zou zeggen een klopgeest Haha! (ik geloof wel in geesten hoor) maar volgens mij is het de verwarming ofzo, in ieder geval.. ik ben eraan gewend.. Heel af en toe denk ik nog weleens; dat kán de verwarming ofzo niet zijn, mar ach.. er zal vast een logische verklaring zijn en ik heb er verder geen last van, dus laat het/hem/haar/ze Knipoog maar lekker gaan

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 21:01

ik geloof pas in geesten als ik dingen door mijn huis zie vliegen...........

geluiden zijn gewoon van installaties Lachen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 21:03

KiWiKo schreef:
ik geloof pas in geesten als ik dingen door mijn huis zie vliegen...........

geluiden zijn gewoon van installaties Lachen

en zelfs dat valt te manipuleren Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 21:05

pcies Lachen

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 21:16

ben ik weer. nee, ik kan het geluid helaas niet opnemen, ik heb daar geen apparatuur voor. voor de telefoon is het denk ik te zacht. ik heb nu mijn radio maar keihard aangezet want ik word er echt gek van. zullen de buren leuk vinden Haha! ik geloof ook nog steeds dat het iets technisch is. maar soms twijfel ik daar ook wel weer aan. maar goed, speculeren heeft totaal geen zin. ik moet gewoon wachten tot de woningbouw is geweest.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:55

kiwiko welke meneer bij apeldoorn?? nooit van gehoord van die kerel en ik woon nog wel in apeldoorn

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:11

hi,

je moet altijd sceptisch blijven, als je iets hoort wil je er automatisch iets van maken wat je bekend is, een schreew, geroep enz.

daarnaast wil ik zeggen dat ik de afgelopen 3 maanden zo met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik het eigenlijk wel ben gaan geloven, dat er zoiets als geesten bestaan...

wat je dan moet weten... ze kunnen je niks maken, tenzei jij je gek laat maken, het hoeft niks kwaadaardigs te zijn, onzin.

als ik het zo lees is het gewoon dat jij bepaalde dingen op kunt pikken, of er gevoelig voor bent.

als er een geest is, die hulp nodig heeft en die een beetje in paniek is, en merkt dat jij iets kunt waarnemen begint die geest misschien wel op allerhande manieren contact te maken.

tuurlijk maakt dat je bang, maar dat hoeft dus niet.
wat je wel kunt doen is iemand opzoeken die jou betrouwbaar lijkt en kijken of die iets kan waarnemen in dat huis, en wellicht dat die je verder kan helpen, of die geest weg kan sturen.

ik ben benieuwd wat voor staartje dit verhaal krijgt

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:19

Hey moon, jij hebt net ook naar Derrik zitten kijken Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 06:14

akerna schreef:
kiwiko welke meneer bij apeldoorn?? nooit van gehoord van die kerel en ik woon nog wel in apeldoorn

was laatst bij een of ander programma Lachen Lachen kwam er een vliegtuig over zei die SSSSSSSSSST komt er weer een Lachen Lachen tja begrijp ik dat je er last van hebt als je er zo op gefocussed bent Lachen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 06:35

Moon, maak dat arme kind niet banger dan ze al is.
Ik geloof ook in geesten, en heb ze zelf ook meegemaakt, maar in dit geval weet ik bijna zeker dat het niet om een geest gaat.

Zowiezo maken ze op andere manieren contact, zelf geluid maken kost zo ontzettend veel meer energie, dan het spelen met elektrische apparaten.

Daarnaast blijf ik erbij dat als het zo vaak is, het dus helemaal geen spook is, want ook die nemen pauze's Knipoog (arbo voorschrift Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 06:41

Is it a bird? NOOOO!!!
Is it a plane? NOOOO!!!
Is is.... it's the fridge from the neighbours!!!!

Nog even en we lachen allemaal keihard als is gevonden wat het is Haha!

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 06:46

Onassa schreef:
Hey moon, jij hebt net ook naar Derrik zitten kijken Clown

oh dat kijk ik graag, maar heb het vandaag gemist ^^
ik vind hem betrouwbaarder als char,
waarom zou een evt geest in godsnaam het alfabet opnoemen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 06:47

Char is een afkorting van Charlatan!!! Lachen

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 06:49

crossmonster schreef:
Moon, maak dat arme kind niet banger dan ze al is.
Ik geloof ook in geesten, en heb ze zelf ook meegemaakt, maar in dit geval weet ik bijna zeker dat het niet om een geest gaat.

Zowiezo maken ze op andere manieren contact, zelf geluid maken kost zo ontzettend veel meer energie, dan het spelen met elektrische apparaten.

Daarnaast blijf ik erbij dat als het zo vaak is, het dus helemaal geen spook is, want ook die nemen pauze's Knipoog (arbo voorschrift Haha! )

ja daar zit wat in. maar ik dacht nog die telefoon met allemaal nullen. ik heb alleen nog nooit gehaard dat een geest zoiets kan doen, dat is wel heel inspannend.
misschien heeft lonneke een kat die op de 0 heeft gestaan Lachen

@ kiwiko, die vind ik goed! nog niet over nagedacht haha.