Laat je er niet door gek maken meestal is er gewoon een verklaring voor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ellepel schreef:het is niet het geluid van Q-Music,maar het geluid van Lonneke
staat ie al dan???
Die dwalen meestal door een heel huis heen volgens mij.

over een tijdje hoor je het niet meer, dan hoort het bij de huisgeluiden 

geef het een plaatsje en je hoort het niet meer
let maar op
MandyR schreef:lonneke schreef:ook de hond doet wel eens vreemd. dan zit ze gewoon te grommen naar iets wat er niet is.
Dieren zijn over het algemeen veel gevoeliger voor dit soort dingen dan mensen dus best kans dat hij iets "ziet" of "voelt".
Nakisha schreef:Lonneke, ik heb hele scherpe oortjes. Is het ook mogelijk voor jou om het geluid te proberen op te nemen? Met een microfoon ofzo? Of zou het over een telefoon hoorbaar kunnen zijn? Of is het daar te zacht voor?
Ik hoor vaak dingen die de meeste mensen soms niet eens KUNNEN horen en ik beeld me echt niets in... dus misschien ben jij gevoeliger voor geluidjes dan de meeste mensen.
Maar mss komt die nog wel lijkt me wel meer dan logosch
KiWiKo schreef:Lonnekeover een tijdje hoor je het niet meer, dan hoort het bij de huisgeluiden
probeer je er niet op te focussen anders ga je op die meneer die bij Apeldoorn woont lijken , die last heeft van de vliegtuigen van Schiphol, dan ga je erop leven........... en dat heeft geen zin
het geluid hoort bij je huisgeef het een plaatsje en je hoort het niet meer
let maar op
(ik geloof wel in geesten hoor) maar volgens mij is het de verwarming ofzo, in ieder geval.. ik ben eraan gewend.. Heel af en toe denk ik nog weleens; dat kán de verwarming ofzo niet zijn, mar ach.. er zal vast een logische verklaring zijn en ik heb er verder geen last van, dus laat het/hem/haar/ze
maar lekker gaan
KiWiKo schreef:ik geloof pas in geesten als ik dingen door mijn huis zie vliegen...........
geluiden zijn gewoon van installaties
ik geloof ook nog steeds dat het iets technisch is. maar soms twijfel ik daar ook wel weer aan. maar goed, speculeren heeft totaal geen zin. ik moet gewoon wachten tot de woningbouw is geweest. 
akerna schreef:kiwiko welke meneer bij apeldoorn?? nooit van gehoord van die kerel en ik woon nog wel in apeldoorn
kwam er een vliegtuig over zei die SSSSSSSSSST komt er weer een
tja begrijp ik dat je er last van hebt als je er zo op gefocussed bent
(arbo voorschrift
)
Onassa schreef:Hey moon, jij hebt net ook naar Derrik zitten kijken
crossmonster schreef:Moon, maak dat arme kind niet banger dan ze al is.
Ik geloof ook in geesten, en heb ze zelf ook meegemaakt, maar in dit geval weet ik bijna zeker dat het niet om een geest gaat.
Zowiezo maken ze op andere manieren contact, zelf geluid maken kost zo ontzettend veel meer energie, dan het spelen met elektrische apparaten.
Daarnaast blijf ik erbij dat als het zo vaak is, het dus helemaal geen spook is, want ook die nemen pauze's(arbo voorschrift
)