detour schreef:De Yes verandert ook nooit he? Dat vind ik nu echt zo'n blad wat het allemaal zo opblaast.
Nee nee, het was juist een dieet om af te vallen dmv véél seks.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
detour schreef:De Yes verandert ook nooit he? Dat vind ik nu echt zo'n blad wat het allemaal zo opblaast.

Broccoli schreef:detour schreef:De Yes verandert ook nooit he? Dat vind ik nu echt zo'n blad wat het allemaal zo opblaast.
Nee nee, het was juist een dieet om af te vallen dmv véél seks.
Bij moeten dan is de lol er al snel vanaf denk ik, dat hoort spontaan te gaan 
Onassa schreef:Dan kies ik toch liever voor een paar kilo's extra vet op mijn dijen hoor
meintje schreef:Sita_ schreef:Ben ik het mee eens..
Immers heeft iedereen al die jaren voor die eerste keer ook zonder gekund..
haha, ja das wel ff iets anderswat je niet kent mis je niet.....

milo schreef:waarom, wil je niet douchen?

KiWiKo schreef:met sex verbrand je de meeste calorieen en spreek je de meeste spieren aan![]()
ik heb ooit eens 2 jaar geen sex gehad, en toen er zich voor mij een geschikte kandidaat aanmeldde........... heb ik die arme jongen vreselijk misbruikt, waardoor ikzelf een
week spierpijn heb gehad op plekken waar niemand ooit had gedacht dat daar spieren zaten![]()
![]()
, 1 ding is zeker, zo'n ontgroening krijgt ie van zijn leven niet meer
Steph86 schreef:topsylover schreef:Voor mijn vriend is het een ander verhaal, die vond het al vreselijk dat we het 'pas' na 7 weken deden.
Beetje kort door de bocht misschien, maar de seks is echt niet prioriteitnr 1 in een relatie, tuurlijk hoort het erbij, maar hij had het ook maar moeten nemen als je na een half jaar pas met hem naar bed wou.

topsylover schreef:Ja, ik deed het toen ook niet omdat hij het perse wilde hoor, ook gewoon omdat ik er klaar voor was en ik hem 100% vertrouwde en me op mijn gemak bij hem voelde.
Ik heb al die 7 weken volgehouden dat hij maar moest wachten totdat ik wou en dat accepteerde hij ook gewoon hoor.
BraveSpots schreef:Ik vraag me af: mochten jullie nu per direct een angst ontwikkelen voor seks voor een lange periode (ok, niet zeer waarschijnlijk maar stel dat...), zou vriend/man dan wachten? Of zou er iets anders gebeuren?
) en ben ik single, dus geen last van
BraveSpots schreef:Ik vraag me af: mochten jullie nu per direct een angst ontwikkelen voor seks voor een lange periode (ok, niet zeer waarschijnlijk maar stel dat...), zou vriend/man dan wachten? Of zou er iets anders gebeuren?
hij zou wachten.
. 
chantalvdv schreef:gelukkig zal ik niet zomaar een sexfobie oplopen (tenzij het besmettelijk is zoiets) en ben ik single, dus geen last van
Suzanne F. schreef:chantalvdv schreef:gelukkig zal ik niet zomaar een sexfobie oplopen (tenzij het besmettelijk is zoiets) en ben ik single, dus geen last van
Ga jij maar eens bevallen met complicaties en lange nasleep.
Eens kijken of jij geen sexfobie krijgt...
Dus gaat helaas niet op