40 dagen zonder sex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ik denk dat ik 40 dagen zonder sex vol zou houden

ja
424 (72%)
nee
92 (15%)
ik zou het echt, eerlijk niet weten
40 (6%)
ik hoop van wel, maar denk van niet
30 (5%)

Totaal aantal stemmen: 586

Nadine_S

Re: 40 dagen zonder sex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:53

detour schreef:
De Yes verandert ook nooit he? Dat vind ik nu echt zo'n blad wat het allemaal zo opblaast.

Nee nee, het was juist een dieet om af te vallen dmv véél seks.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:54

Broccoli schreef:
detour schreef:
De Yes verandert ook nooit he? Dat vind ik nu echt zo'n blad wat het allemaal zo opblaast.

Nee nee, het was juist een dieet om af te vallen dmv véél seks.

Hahah dan heb je straks geen zin meer omdat je moet, want jah anders val je niet af Sigaar Bij moeten dan is de lol er al snel vanaf denk ik, dat hoort spontaan te gaan Clown

Edit: Zie het al voor me: Dan gaat het zo van schat we moeten weer even anders kom ik niet aan mijn lichaamsbeweging, en dat heel de dag door en dan krijgt meneer hem niet meer omhoog Huilen van het lachen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:58

nou ja, je traint wel je buikspieren en dat soort dingen, dus ik dat opzicht denk ik wel eens na afloop: phoe, even een douche pakken Clown Tong uitsteken

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:59

Dan kies ik toch liever voor een paar kilo's extra vet op mijn dijen hoor Clown

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 14:03

Onassa schreef:
Dan kies ik toch liever voor een paar kilo's extra vet op mijn dijen hoor Clown

waarom, wil je niet douchen? Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 14:05

meintje schreef:
Sita_ schreef:
Ben ik het mee eens..
Immers heeft iedereen al die jaren voor die eerste keer ook zonder gekund.. Clown

haha, ja das wel ff iets anders Tong uitsteken wat je niet kent mis je niet.....

Inderdaad!!

En met dat vriendje van mij wíl ik niet eens 40 dagen zonder!!
Is ook niet goed voor mn humeur haha Huilen van het lachen

Ik heb dus voor NEE gekozen!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 14:09

milo schreef:
waarom, wil je niet douchen? Haha!

Val je van douchen ook al af dan??
Dat bied dan weer perspectief Clown

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:25

ligt eraan wat je doet onder de douche Haha!

als mijn haren heb geverfd, uit moet spoelen, wassen, uitspoelen, cremespoeling, weer uit moet spoelen, en dan nog drogen en fohnen, dan heb ik wel het gevoel dat mijn spierballen het moeilijk hebben Haha! Tong uitsteken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:27

met sex verbrand je de meeste calorieen en spreek je de meeste spieren aan Lachen

ik heb ooit eens 2 jaar geen sex gehad, en toen er zich voor mij een geschikte kandidaat aanmeldde........... heb ik die arme jongen vreselijk misbruikt, waardoor ikzelf een week spierpijn heb gehad op plekken waar niemand ooit had gedacht dat daar spieren zaten Haha! Haha! Haha!

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:39

KiWiKo schreef:
met sex verbrand je de meeste calorieen en spreek je de meeste spieren aan Lachen

ik heb ooit eens 2 jaar geen sex gehad, en toen er zich voor mij een geschikte kandidaat aanmeldde........... heb ik die arme jongen vreselijk misbruikt, waardoor ikzelf een
week spierpijn heb gehad op plekken waar niemand ooit had gedacht dat daar spieren zaten Haha! Haha! Haha!

ROFL
*komt niet meer bij van het lachen*
Moet denken aan iets waar mijn vriend me soms aan herinnerd, hij zegt dat ik hem letterlijk verkr*cht heb en dat terwijl die alleen maar om een nachtkusje vroeg Huilen van het lachen , 1 ding is zeker, zo'n ontgroening krijgt ie van zijn leven niet meer Haha!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:05

Steph86 schreef:
topsylover schreef:
Voor mijn vriend is het een ander verhaal, die vond het al vreselijk dat we het 'pas' na 7 weken deden. Vork

Beetje kort door de bocht misschien, maar de seks is echt niet prioriteitnr 1 in een relatie, tuurlijk hoort het erbij, maar hij had het ook maar moeten nemen als je na een half jaar pas met hem naar bed wou.

Ja, ik deed het toen ook niet omdat hij het perse wilde hoor, ook gewoon omdat ik er klaar voor was en ik hem 100% vertrouwde en me op mijn gemak bij hem voelde. Knipoog
Ik heb al die 7 weken volgehouden dat hij maar moest wachten totdat ik wou en dat accepteerde hij ook gewoon hoor. Lachen

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:09

topsylover schreef:
Ja, ik deed het toen ook niet omdat hij het perse wilde hoor, ook gewoon omdat ik er klaar voor was en ik hem 100% vertrouwde en me op mijn gemak bij hem voelde. Knipoog
Ik heb al die 7 weken volgehouden dat hij maar moest wachten totdat ik wou en dat accepteerde hij ook gewoon hoor. Lachen

Als je het eerder zo had getypt, dan was het waarschijnlijk niet zo krom overgekomen, maar ik snap je punt wel hoor.
Knipoog

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:17

Ik vraag me af: mochten jullie nu per direct een angst ontwikkelen voor seks voor een lange periode (ok, niet zeer waarschijnlijk maar stel dat...), zou vriend/man dan wachten? Of zou er iets anders gebeuren?

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:20

Nouja ik ben 16, ik denk niet dat ik echt zou rondnéuken als ik weer single was. Ik zou nu elke dag wel meerdere keren willen, maar ik zie mn vriendje maar 1 keer per week dusja. Als ik een week heb moeten overslaan door stopweek ofzo word ik wel een beetje opgefokt xD.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 21:22

BraveSpots schreef:
Ik vraag me af: mochten jullie nu per direct een angst ontwikkelen voor seks voor een lange periode (ok, niet zeer waarschijnlijk maar stel dat...), zou vriend/man dan wachten? Of zou er iets anders gebeuren?

ROFL ROFL ROFL

die is leuk geformuleerd!
er even vanuit gaande dat dat echt uit jezelf gebeurd dan, als iemand anders je die angst bezorgd is t natuurlijk niet leuk :S

maar ik denk dat hij wel zou wachten. weet t eigenlijk wel zeker

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:26

gelukkig zal ik niet zomaar een sexfobie oplopen (tenzij het besmettelijk is zoiets Nagelbijten / Gniffelen ) en ben ik single, dus geen last van Haha!

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:36

BraveSpots schreef:

Mijn vriend zou dan net zolang wachten todat ik het weer ''aandurf'' , hier ben ik 100% zeker van.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:54

BraveSpots schreef:

Mijn man zou wachten. We hebben het daar weleens over gehad naar aanleiding van een geval van een vriendin van me die tamelijk bruut verkracht is, en daarna een jaar lang helemaal niets met haar man heeft gedurfd (en nooit meer beter dan matig is geworden). Hij mocht haar nog net aanraken, een knuffel geven, maar daar hield het mee op. Ze is daar heel open over, heb ik wel bewondering voor.

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:56

BraveSpots schreef:

Mijn vriend zou daar geduld mee hebben ja Lachen hij zou wachten.

En ontopic: ik zou 40 dagen geen seks kunnen hebben. Het is voor mij echt niet iets wat ik per see MOET doen en waar ik echt niet zonder zou kunnen.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 22:35

Ik denk dat ik best 40 dagen zonder seks kan, geen enkel probleem zelf..

Maar liever niet natuurlijk. Misschien ga ik het ooit wel eens proberen Tong uitsteken .

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:01

medische dingen daargelaten kan ik echt niet zolang van me vriend afblijven, en hij niet van mij.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:04

Dat onderschrift, Zonnebloem, geweldig!!!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:26

chantalvdv schreef:
gelukkig zal ik niet zomaar een sexfobie oplopen (tenzij het besmettelijk is zoiets Nagelbijten / Gniffelen ) en ben ik single, dus geen last van Haha!

Ga jij maar eens bevallen met complicaties en lange nasleep.
Eens kijken of jij geen sexfobie krijgt... Haha!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:46

Suzanne F. schreef:
chantalvdv schreef:

Ga jij maar eens bevallen met complicaties en lange nasleep.
Eens kijken of jij geen sexfobie krijgt... Haha!

Dat is ook niet 'zomaar' iets Knipoog

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 22:58

whaha nee dat is niet zomaar iets!!
En heb best eens een tijd geen sex gehad, maar ja ook dat was niet zomaar iets Haha! Dus gaat helaas niet op Tong uitsteken