Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

UpToDance schreef:Wat een super leuk topic, erg mooie setjes voorbij zien komen!
Wanneer hebben jullie de setjes nou eigenlijk aan?
Want volgens mij duurd het nooit lang en ze zijn alweer uit..
Ben wel benieuwd!
Ze zijn nooit lang aan nee, maar als ik het meestal aan heb voel ik me wel uber sexy eigenlijk hihi
! Gewoon geeft een leuke kick als het waren! Chessiej schreef:UpToDance schreef:Wat een super leuk topic, erg mooie setjes voorbij zien komen!
Wanneer hebben jullie de setjes nou eigenlijk aan?
Want volgens mij duurd het nooit lang en ze zijn alweer uit..
Ben wel benieuwd!
Hihi, ja het is eigenlijk alleen maar om een beetje me vriend op te fleuren om het zo even te zeggenZe zijn nooit lang aan nee, maar als ik het meestal aan heb voel ik me wel uber sexy eigenlijk hihi
! Gewoon geeft een leuke kick als het waren!

En dan 2 paar hakken erbij met bijde een hakje van 8 cm, en dan de ene paar voor bij blote benen dat zijn superliefe pumps, en de andere staan super wauw bij mijn nieuwe hold-up kousen! 

Shanna schreef:Och ik heb vandaag zoooo'n mooi jurkje gekocht!!
Een kerst/gala achtig jurkje maar ik draag hem voor gewoon zegmaarEn dan 2 paar hakken erbij met bijde een hakje van 8 cm, en dan de ene paar voor bij blote benen dat zijn superliefe pumps, en de andere staan super wauw bij mijn nieuwe hold-up kousen!
En om dat jurkje extra mooi te laten zitten heb ik er een lingeriejurkje voor eronder bijgekocht
Zo'n sexy jurkje en over elkaar echt als ik dan een jongen gek wil maken moet helemaal goed komen met showen

wel jammer want ik vind het zo leukkk om dat soort dingen aan te trekken! Natje_Spirit schreef:Wow Shanna, heb je een foto van je nieuwe gala jurk?
Linda, welk kerstpakje? Toch niet die voor mannen die een paar pagina's terug staat hé
al is het meestal snel uit haha.
Kytha schreef:Dat heb ik dus ook he renee. Ik wil graag m'n vriend verrassen met een sexy setje. maar ben bang dat het te ordi is, en dan voel ik mezelf er ook niet bepaald prettig bij

WillemYntJee schreef:Wie weet hoe lang de leveringsduur is van Christine le Duc?
K zit te twijfelen tussen 2 setjes; 1tje met jarretels en 1tje zonder. Zelfde prijs, alleen vriendlief zei gister dat ie met wat 'hoerig' vond, maarrr bij dit setje kan je ze dr af halen.
Welke zal k nemen? En hoelang duurt t voordat k t in huis heb?

IvysToeter schreef:Ik hou tegenwoordig (sinds ik een vriend heb) wel van leuke (sexy) lingerie.
en hij vind het ook mooial is het meestal snel uit haha.
Alleen nu zit ik met een vraag:
ik heb voor de kerst een supermooie jurk gekocht.
losse rok met een strapless bovenstukje.
Nu weet ik niet precies wat ik eronder moet (qua BH o.i.d.)
ik kan er een BH onder zonder bandjes (strapless dus)
en diezelfde BH kan ik ook doorzichtige bandjes aanmaken.
Maar is er ook een andere oplossing? en bestaan er push up BH's met doorzichtige bandjes of waar de bandjes af kunnen? (ik ben beetje bang dat het strapless bovenstuk van de jurk afzakt omdat ik dat niet gewend ben haha)
Ik moet toegeven dat ik niet plat ben van voren dus voor afzakken ben ik niet bang, en doorzichtige bandjes zou ik nooit doen, als je dan toch bandjes doet dan gewoon mooie zwarte/ gekleurde!
LimaMambo schreef:Kytha schreef:Dat heb ik dus ook he renee. Ik wil graag m'n vriend verrassen met een sexy setje. maar ben bang dat het te ordi is, en dan voel ik mezelf er ook niet bepaald prettig bij
ordinair doet het altijd goed
hoe ordinairder hoe beter

IvysToeter schreef:@ shanna, hihi daar schiet ik toch niks mee op hihi..
Mijn vader zei gisteren al: "wat god niet schiep, dat schiep de schuimfabriek..."
dus dat word opvullen haha
IvysToeter schreef:@ shanna, hihi daar schiet ik toch niks mee op hihi..
Mijn vader zei gisteren al: "wat god niet schiep, dat schiep de schuimfabriek..."
dus dat word opvullen haha
goddank bestaat de schuimfabriek..
hem 'n hard nodig met m'n A cupje
hij houdt er nog meer van dan ik in eerste instantie dus krijg het meeste van hem in plaats van dat ik het zelf koop
(zo zou het in iedere relatie moeten gaan
) maar heb zelf ook nog heel mooi zwart setje gekocht met kantjes dus ik begin me aan te passen