Moet ik hem even met rust laten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PussInBoots

Re: Moet ik hem even met rust laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 15:57

Pfffffffffffff, ik heb een groot gedeelte gelezen. Het is heel gemakkelijke hier een oordeel over te vellen.......maar JIJ zit n dit schuitje. Denk idd dat je het jezelf te moeilijk maakt. Ga niet meteen over een langlopende relatie nadenken, leef meer bij de dag. Geniet van de leuke dingen, je zit jezelf zó vaak op te vreten over niets. Zelf over de toon waarop iets gezegd wordt, en dan is het ook nog maar je eigen interpretatie, wie zegt dat het geirriteerd was, waarschijnlijk heeft/had hij pijn.

Je zakt zó vaak weg in zelfmedelijden (vat dit op als OPBOUWENDE kritiek, niet gewoon kritiek;)) jij zit in de put, je op tte vreten en verder heeft neimand dat door. Ik denk dat je dát als eerste moet doorbreken.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 17:57

Je hebt gelijk hoor, en hij zegt wel vaker dingen op een wat opstandige manier. Dan zet hij zich gewoon af.

Weet alleen nu even niet wat wijsheid is.

Feit is dus dat hij mij niet op de hoogte heeft gebracht en mijn telefoontjes heeft genegeerd.
Dat vind ik zelf heel erg raar. En wel wat zeggen.

En dat hij wel zou laten weten wanneer hij weg kan.

Daarbij heb ik sterk het gevoel dat hij nog lang niet over zijn ex heen is en dat zij nog heel belangrijk is voor hem (kan natuurlijk, zeker als je samen hebt gewoond en nog echte maatjes bent met elkaar).

Heb hem nu 2 dagen niet gesproken en dat voelt raar, zeker omdat we bijna elke dag wel belden.

En nee ik zit niet op zijn telefoontje te wachten, maar weet niet zo goed of ik contact met hem moet opnemen of hem juist met rust moet laten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 19:50

laetitia schreef:
nou ja die edele delen heb ik natuurlijk al gezien enzo he! dus wat dat betreft hoeft hij zich nergens voor te schamen!

Ja het was verder een normaal bezoek, maar dat hij mij niets heeft laten weten en als ik dan zeg heel lief: Maar waarom heb je mij niet even gebeld?

en hij dan zegt: Heb niemand gebeld, alleen .... Je kan toch niets voor me doen.

Vind ik wel beetje bot hoor.

Zo zou ik ook reageren Bloos En mannen zijn bot. Dat is niet persoonlijk, dat is gewoon zo Lachen

En de meeste mannen houden niet van bellen.

Echt..... hou op met piekeren, luister eens gewoon naar wat hij zegt, en vul niet steeds in.
Echt...... je zoekt overal wat achter, als ik een vent was, zou ik er gestoord van worden, echt. Ik begrijp ook niet eigenlijk waarom je zulke simpele dingen zo ingewikkeld maakt.

Je hebt hem gevraagd of hij nog van zijn ex houdt. Hij zegt nee. Dan houdt hij niet meer van haar. Très simple.

En dat hij wel zal laten weten wanneer hij weg kan..... wat moet hij dan zeggen: schat, liefde van mijn leven, engel van mijn hart, ik zal het u vertellen wanneer de doktoren mij niet meer gevangen houden?

Word gewoon wat zekerder van jezelf, want dit is voor hem ook geen doen. Hij moet ieder woord op een goudschaaltje wegen, zeg.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 20:57

Krijg net een smsje van hem.

Morgen word ik weer geopereerd en gaan ze verder kijken. Gr. O...

Raar hoor. Was altijd gewoon xje of kxsje.

Ok ik ben moeilijk, maar ik snap het nu even niet meer. Wat moet ik hier nou mee??

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 20:59

klinkt inderdaad lekker zakelijk Clown

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 20:59

Vraag het hem!!!!!!!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 21:02

nou heb eigenlijk totaal geen zin om hier op te reageren.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:02

Wat ben je ook een muts. Clown
Ipv te denken waarom geen kusje, moet je roepen jiehoe hij denkt aan me Knipoog

Heb je er ook bij stil gestaan dat hij misschien dit smsje in 1 keer naar meerdere heeft verstuurd?
Dat staat een kusje een beetje raar, vind je ook niet Haha!

Doe ermee wat je wil, denk er een halve minuut over na, leg je telefoon aan de kant en ga wat anders doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:05

Dat zou ik ook denken.

Eerst ben je boos omdat hij je niet belt, en nu stuurt hij wel een sms en is het wéér niet goed?

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:20

hmm ik begrijp haar wel een beetje Nagelbijten / Gniffelen

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:24

laetitia schreef:
nou heb eigenlijk totaal geen zin om hier op te reageren.

Spui dan of je verhalen niet op bokt, of onderneem gewoon iets. Ik en iedereen hier probeert je alleen te helpen.
Het is haast oneerlijk tegenover je vriend zoals je nu doet en denkt. Het is aan jou hoe je ermee om gaat en ik
zie hier veel goede adviezen voorbij komen, maar heb het idee dat je gewoon je eigen ding blijft doen.
Geen probleem, maar kies er dan voor om niet je hele problemenlijstje openbaar te gooien, als je toch
al voornemens bent er niks aan te veranderen (hetzij door onzekerheid, hetzij om een andere reden).

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 21:36

J_Charissa schreef:
hmm ik begrijp haar wel een beetje Nagelbijten / Gniffelen

Koe .

Is het zo raar dat ik zo reageer?

We belden 3 maanden lang zowat elke dag, soms meerdere keren per dag, zag hem 2 of 3 keer per week, vrijdag nog heel gezellig gehad.
En dan belandt hij in het zkh. Laat me niets weten, heb hem 4 x gebeld. Neemt niet op. Reageert niet op sms.

Ga langs, op zich normaal gesproken over wat er gebeurd is. Maar als ik dan zeg dat ik nog wel een keer langs wil komen maar dat hij dat maar moet aangeven, zegt hij " ik laat je wel weten wanneer ik hier weg kan".
Zegt blij dat ex eerder terug gekomen is uit buitenland en dat ze die avond ervoor is langs geweest.

Misschien zie ik het allemaal te negatief, maar dit is hoe ik het opvat.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:38

Ik zou ook juist nu een bericht willen hebben waar net dat stukje zekerheid in zit. Blijkbaar ben ik dan ook een aansteller. Vingers aflikken

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 21:40

holly schreef:
.

Ja ben echt een muts, en ben echt een onzekere doos...zit mezelf alleen maar in de weg met al mijn geanalyseer en gedachtes. No Cheer

@jibbel: snap je standpunt. Ik moet gewoon nog alles leren wat betreft mannen en relaties...ben 32 maar heb nog nooit echt iets gehad met iemand (ja scharrels en wel vage vriendjes enzo).
En denk dat het voor het grootste deel aan mij ligt dat het nooit iets word, zie ik ook echt in. Maar wil graag leren van ervaringsdeskundigen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:42

@ Laetitia: Ja, ik vind het nogal raar ja.

Hij heeft je eerder gezegd, dat hij niets meer voor haar voelt. waarom geloof je dat niet gewoon?

Hij is jouw vriend en houdt van je, waarom geloof je dat niet gewoon? Waarom zoek je overal iets achter? Waarom vat je alles negatief op?

Eb hoe wil je dan dat hij zich gedraagt?

J_Charissa schreef:
Ik zou ook juist nu een bericht willen hebben waar net dat stukje zekerheid in zit. Blijkbaar ben ik dan ook een aansteller. Vingers aflikken

Hoe moet hij nu weten dat zij onzeker is, als ze dat niet zegt? Hij kan het niet ruiken......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:43

laetitia schreef:
holly schreef:
.

Ja ben echt een muts, en ben echt een onzekere doos...zit mezelf alleen maar in de weg met al mijn geanalyseer en gedachtes. No Cheer

@jibbel: snap je standpunt. Ik moet gewoon nog alles leren wat betreft mannen en relaties...ben 32 maar heb nog nooit echt iets gehad met iemand (ja scharrels en wel vage vriendjes enzo).
En denk dat het voor het grootste deel aan mij ligt dat het nooit iets word, zie ik ook echt in. Maar wil graag leren van ervaringsdeskundigen.

Maar dat geeft niet.
Je moet vooral leren te praten tegen hem, hij kan niet ruiken dat je ergens mee zit? De meeste vrouwen kunnen dat schijnbaar wel, de meeste mannen niet.....

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:45

Tuurlijk weet hij dat. Hij kent haar situatie toch?! Clown Onzeker, verlatingangst. En ze heeft ook wel laten weten dat ze het raar vond dat hij haar niet had gebeld of gesmst toen hij in het ziekenhuis terecht kwam.
& ruiken kan hij het ook wel, als je kijkt na de laatste weken die niet altijd vol zekerheid verliepen.

Maar hij heeft gesmst, dat is sowieso al wat!
Al vind ik het nog steeds raar dat het zo gaat als je vriend in het ziekenhuis ligt.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:46

Waarom vraag je het niet gewoon? Zeg hoe je je voelt en laat het dan aan hem hoe ermee om te gaan (ofniet).

3 maanden... het begin was leuk/nieuw en nu kom je in zo'n periode dat het allemaal 'normaal' wordt en echt ziet wat je aan mekaar hebt Lachen .

1 ding snap ik nog steeds niet.... jij bent helemaal boos en onzeker als hij je niet terugbelt/smst.... maar zelf doe je precies hetzelfde!!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 21:47

Ik weet niet of hij nog van zijn ex houdt, heb ik nooit naar gevraagd. Hij heeft alleen gezegd dat het niet meer gaat werken tussen hun, maar dat zij elkaar heel goed begrijpen. Dat zij hem nog beter kent dan zijn moeder. En dat ze een hele sterke band hebben.

En dat hij van mij houdt heeft hij nog nooit gezegd. ik ook niet tegen hem. Ken ik hem te kort voor. Bij mij groeit dat meestal heel langzaamaan...

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:47

Wij vrouwen hebben idd zo'n sprietje op ons hoofd, waarmee we soms (te) veel info oppikken. En mannen denken er gewoon niet of minder over na.
Probeer er wat meer ontspannen mee om te gaan. Wat heb je te verliezen? Niks toch?

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 21:51

Heb 4 jaar lang een 'sex' relatie gehad met iemand en uiteindelijk hield ik van hem, nog steeds. Was niet alleen sex, maar gewoon heel intiem, heel erg intiem.

Kwam hem laatst tegen in de kroeg en dat gevoel tussen ons is er nog steeds, okal heeft hij een nieuwe vriendin (wat ik dus superleuk vindt voor hem! Nooit gedacht dat hij zich zou settelen!) en ik was toen met O.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:54

J_Charissa schreef:
Tuurlijk weet hij dat. Hij kent haar situatie toch?! Clown Onzeker, verlatingangst. En ze heeft ook wel laten weten dat ze het raar vond dat hij haar niet had gebeld of gesmst toen hij in het ziekenhuis terecht kwam.
& ruiken kan hij het ook wel, als je kijkt na de laatste weken die niet altijd vol zekerheid verliepen.

Maar hij heeft gesmst, dat is sowieso al wat!
Al vind ik het nog steeds raar dat het zo gaat als je vriend in het ziekenhuis ligt.

Ze heeft toch niet gezégd tegen hem dat ze nú onzeker is?

Je maakt een beetje een denkfout hier, je gaat er vanuit dat als je een keer iets zegt, dat hij zich dan altijd in jou kan verplaatsen. En dat kan hij helemaal niet Lachen

En dus moet je alles gewoon zeggen.

Oh and btw, ik bel ook niet hoor als ik in het ziekenhuis lig. Dan laat ik iemand van het ziekenhuis wel even bellen (ben getrouwd, ik moet nu wel). En dan is er nog maar een die het hoort, voor de rest ga ik half dood, en heb ik het veel te druk met ziek zijn. Ik heb dan geen zin in mensen
Ik laat het altijd wel weer horen als ik beter ben Haha!

Sms-en doe ik zeer zelden, en ik bel nooit. Hij belt wel Bloos
En als hij 's avonds nog niet heeft gebeld, bel ik wel, maar dan wil ik weten waar hij is Tong uitsteken

Ik bel niet voor hoi-hoe gaat het met je. Vanmorgen was hij gezond, en aangezien hij vrolijk klinkt, is hij dat nu nog Haha!
Verder vertel ik hem 's morgens altijd dat ik van hem hou, en dat moet hij voor de hele dag onthouden.

Verders ben ik het eens met zap Haha!

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:05

Oke dan verschillen wij daar in. Als mijn ouders mijn ex zouden kunnen bellen en terug kunnen laten komen van een vakantie van frankrijk zouden ze ook wel de moeite kunnen nemen om mijn eigen vriend te bellen.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:06

Maar dat betekent niet dat ik niet vind dat ze het ook naar hem moet uitspreken, want communicatie is toch wel het belangrijkste.
Ook worden dingen via de sms nogal vaak anders opgevat.
Maar goed hij wordt morgen geopereerd dus dit lijkt me niet het moment om over een ''gr'' of een ''x'' te gaan bellen.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:12

laetitia schreef:
en ben echt een onzekere doos...zit mezelf alleen maar in de weg met al mijn geanalyseer en gedachtes. No Cheer

Dat heb ik dus ook gehad, werd helemaal gek van mezelf.
Uiteindelijk ging het uit (samen besloten), heb er heel veel verdriet van gehad, was heel moeilijk, maar ben nu zo blij dat ik door heb gezet. Maak mezelf niet meer gek enz. Ik mis hem nog wel af en toe maar zie ook in dat het zo beter is...