Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

laetitia schreef:nou ja die edele delen heb ik natuurlijk al gezien enzo he! dus wat dat betreft hoeft hij zich nergens voor te schamen!
Ja het was verder een normaal bezoek, maar dat hij mij niets heeft laten weten en als ik dan zeg heel lief: Maar waarom heb je mij niet even gebeld?
en hij dan zegt: Heb niemand gebeld, alleen .... Je kan toch niets voor me doen.
Vind ik wel beetje bot hoor.
En mannen zijn bot. Dat is niet persoonlijk, dat is gewoon zo 

laetitia schreef:nou heb eigenlijk totaal geen zin om hier op te reageren.
J_Charissa schreef:hmm ik begrijp haar wel een beetje
.
holly schreef:Wat ben je ook een muts.![]()
.
J_Charissa schreef:Ik zou ook juist nu een bericht willen hebben waar net dat stukje zekerheid in zit. Blijkbaar ben ik dan ook een aansteller.
laetitia schreef:holly schreef:Wat ben je ook een muts.![]()
.
Ja ben echt een muts, en ben echt een onzekere doos...zit mezelf alleen maar in de weg met al mijn geanalyseer en gedachtes.![]()
@jibbel: snap je standpunt. Ik moet gewoon nog alles leren wat betreft mannen en relaties...ben 32 maar heb nog nooit echt iets gehad met iemand (ja scharrels en wel vage vriendjes enzo).
En denk dat het voor het grootste deel aan mij ligt dat het nooit iets word, zie ik ook echt in. Maar wil graag leren van ervaringsdeskundigen.
Onzeker, verlatingangst. En ze heeft ook wel laten weten dat ze het raar vond dat hij haar niet had gebeld of gesmst toen hij in het ziekenhuis terecht kwam.
. J_Charissa schreef:Tuurlijk weet hij dat. Hij kent haar situatie toch?!Onzeker, verlatingangst. En ze heeft ook wel laten weten dat ze het raar vond dat hij haar niet had gebeld of gesmst toen hij in het ziekenhuis terecht kwam.
& ruiken kan hij het ook wel, als je kijkt na de laatste weken die niet altijd vol zekerheid verliepen.
Maar hij heeft gesmst, dat is sowieso al wat!
Al vind ik het nog steeds raar dat het zo gaat als je vriend in het ziekenhuis ligt.

laetitia schreef:en ben echt een onzekere doos...zit mezelf alleen maar in de weg met al mijn geanalyseer en gedachtes.