Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gompie58

Re: Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 17:23

naath schreef:
Ik spreek hem vanmiddag denk ik niet meer, hij moet voetballen en ik carousselen en naar stal .. zal dus vanavond worden wat moet ik dan tegen hem zeggen, want misschien wordt hij wel gek als ik steeds blijf zeggen dat ik hem niet kwijt wil. Misschien dat ik hem nog even zie vanavond, hiervoor dezelfde vraag, wat te doen ?

Je kan het inderdaad ook TE VAAK zeggen..................Bloos Bloos

Laat hem maar eens een week links liggen, zeg dat je geen tijd hebt, dat hij na moet denken of weet ik wat........... Tong uitsteken

Meestal zeggen ze: ik weet het niet, maar als ze je dreigen te verliezen...........worden ze ineens weer aktief!! Clown

Je biedt jezelf te veel aan.............hij kan doen wat ie wil, jij wil hem toch niet kwijt....... Haha! En hij WEET dat!!!! Tong uitsteken
Speel een beetje onverschillig "hard to get" , als ie dan nog het vuur niet uit zijn sloffen voor je loopt,
is het beter dat het >> over << is............ Verdrietig

Geen hand vol, maar een land vol............. Clown

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 17:39

Doortje58 schreef:
naath schreef:
Ik spreek hem vanmiddag denk ik niet meer, hij moet voetballen en ik carousselen en naar stal .. zal dus vanavond worden wat moet ik dan tegen hem zeggen, want misschien wordt hij wel gek als ik steeds blijf zeggen dat ik hem niet kwijt wil. Misschien dat ik hem nog even zie vanavond, hiervoor dezelfde vraag, wat te doen ?

Je kan het inderdaad ook TE VAAK zeggen..................Bloos Bloos

Laat hem maar eens een week links liggen, zeg dat je geen tijd hebt, dat hij na moet denken of weet ik wat........... Tong uitsteken

Meestal zeggen ze: ik weet het niet, maar als ze je dreigen te verliezen...........worden ze ineens weer aktief!! Clown

Je biedt jezelf te veel aan.............hij kan doen wat ie wil, jij wil hem toch niet kwijt....... Haha! En hij WEET dat!!!! Tong uitsteken
Speel een beetje onverschillig "hard to get" , als ie dan nog het vuur niet uit zijn sloffen voor je loopt,
is het beter dat het >> over << is............ Verdrietig

Geen hand vol, maar een land vol............. Clown

Het is al weer goed tussen hen hoor Lachen

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:58

ik zit hele tijd jullie topic te volgen en guess what? zelfde drama hier.
hij komt vanavond..maar het is eigenlijk al uit maar ja hopen dat ik vanavond nog wat kan goedmaken Huilen

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:19

Wat is dat toch rond deze tijd van het jaar!? Alsof iedereen uit elkaar gaat ofzo... Wij zijn gelukkig nog gewoon samen, maar om me heen hoor je écht van alles...
Sterkte!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 20:57

Het hangt gewoon in de lucht. Maandag is het ook uit gegaan tussen mijn beste vriend en zijn vriendin ..

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:12

Ja het hangt echt in de lucht idd.... Nare tijd altijd het najaar/winter Knipoog

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:35

Het zit inderdaad in de tijd van het jaar.
Nog even en we kunnen hier gezellig een huiskamertopic van maken. Sterkte Nathalie! Huilen

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:37

Nou idd, sterkte allemaal!!!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 22:30

Dankje ..
De klap, zó hard .. moeilijk te beseffen en kan het maar geen plekje geven ..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:44

Geloof me, het doet ontzettend veel pijn in het begin.
Maar je kan niets doen, je kan het alleen maar accepteren, en als je dat doorhebt, gaat het allemaal heel snel.
Ik heb drie weken gehuild, elke dag. Maar dat doe ik niet meer. Ik leef nog, ik heb alle geluk van de wereld. Kleine dingetjes maken me blij! En als dit het (nu) niet was, dan komt het vroeg of laat wel weer goed, misschien met hem, misschien met een ander.

En schrijven helpt, zet het gewoon in dit topic, het lucht op dat mensen je verhaal lezen. Dat ze het misschien herkennen, omdat ze in een soortgelijke situatie hebben gezeten!

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:06

Echt de tijd van het jaar zo te horen. Ik herken mezelf wel in veel van jullie verhalen. Allemaal stukjes die me bekend voorkomen. Lees jou topic ook Janine, alleen nog niet eerder gereageerd.
Vorig jaar had ik een soortgelijke situatie met mijn vriend, gelukkig is dat weer helemaal goed gekomen, en staan we er nu sterk voor. Maar reken maar dat ik er nog vaak aan denk, die vreselijke periode dat t even uit was. Hoe je alles dan anders beleefd, en hoe vreselijk je je kan voelen. Afvallen, aldoor uit t niets ongesteld worden terwijl je aan de pil bent e.d. Vreselijk.
Iedereen veel sterkte. Het is en blijft een van de ergste dingen. En alleen maar tijd kan het helen, wanneer er geen kans meer is dat het goed komt. En dat is juist t frusterende.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:09

Het is waar. De tijd heelt alle wonden.
Ken een uitspraak.

They say time heals all wounds, but how can time work it's magic, if it seems to be standing still?

En dat gold ook voor mij, maar op een gegeven moment komt de acceptatie, en dan gaat het snel. Dan gaat de tijd weer verder. Ik kan me niet voorstellen dat het alweer 4 weken geleden is. En ik denk er vaak aan. Maar de wond is niet meer zo verschrikkelijk vers.
En als het goedkomt, dan blijf je misschien alleen een litteken zien. Zoals jij beschrijft....

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 23:12

Later misschien, wil het jullie meteen in 1x goed vertellen en dat kan ik nu echt nog niet ..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:24

Dat is opzich wel begrijpelijk.
Maar blijf voor jezelf zorgen meid!
Want het is op een gegeven moment ook een kwestie van je vast willen houden aan de pijn.
When you can see a certain time in your life coming to an end, sometimes you want to just hang on. Wring out every drop, milk every moment. Because the truth of the matter is; de hardest thing a person can do, is move on.

Ik heb het gemerkt. Ik wilde het liefst vasthouden aan de pijn, omdat ik op dat moment hem bij was, en ik het liefst me voor altijd aan hem vast wilde klampen.
Nog een zinnetje.

People often magnify the details during the moment of recognition, they say it's a way to hold on to the pain.

Ook zoiets, ik wilde het moment maar niet loslaten. Het idee van hem, met de tranen in zijn ogen. Want dat moment lag ik in zijn armen. Ik had liever voor altijd die pijn gevoeld, en voor altijd in zijn armen gelegen, dan dat ik de leegte voel die ik nu voel.

Maar het leven gaat door, life doesn't stop because you do.
En als dit niet meant to be is, heeft het lot blijkbaar iets anders voor je in petto.

En zo denk ik er op dit moment over. Ik wil niet langer huilen, ik ben er zat van. Zeker met de wetenschap dat hij er toch niet om huilt. Niet meer althans.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:54

Ook ik ben een slachtoffer geworden. Verdrietig
Zondagavond nog heerlijk bij hem geweest, lekker de hele avond tegen hem aangelegen, hij was ontzettend lief voor me! Volgende dag verteld hij aan de telefoon dat hij niet meer zo verliefd op me is en hij wist niet of hij wel verder wou met me. Had dit zo niet verwacht, we hadden laatste tijd wel vaak ruzie maar we hadden het ook hartstikke fijn. En dan opeens..
Ik ben er kapot van, krijg geen eten of drinken door me strot heen want alles komt er direct uit. Slaap weinig, buikpijn, hoofdpijn en voel me heel slap.

Hij komt vanavond, en dan wordt het definitief... hij zou er nog overnadenken maar ik weet het antwoord al. Verdrietig

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:05

Uptodance: Wooow, wat hebben veel mensen dit deze maand!!! Hoorde vandaag ook weer van iemand dat hun relatie van 2,5 jaar over is.
winterdipje? Hopelijk kun je vanavond nog redden wat er te redden valt en anders hoop ik voor je dat hij er vanzelf achter komt wat hij missen moet! sterkte Ach gut

edit: was zelf ook bijna 1 van die mensen, door veel ruzie de laatste tijd, maar gelukkig weer helemaal goed gekomen..

naath : Kun je het verhaal al vertellen, ben wel benieuwd waarom het nou zo moest aflopen Ach gut

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:14

Hij SMSTE net dat hij zijn keuze al heeft gemaakt, hij wilt echt niet verder. Ik denk er zo anders over dan gister! Gister moest ik alleen maar huilen, kon niet meer stoppen. Nu heb ik een heel ander gevoel, wat ik niet kan beschrijven. Maar mede door dit topic ben ik er heel anders over na gaan denken, hij is niet meer verliefd, is goed! Hij komt er vanzelf achter wat hij allemaal mist, en dan komt hij wel met hangende pootjes terug..

Natuurlijk voel ik me nog steeds heeeeeeeeeel k*t, maar anders dan gister. Hij komt strakjes al.. ben benieuwd.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:16

hmm jammer dat hij dat even via de sms moest brengen,maarja je weet waar je aantoe bent. Sterkte straks zal wel moeilijk worden denk ik. Wat bij elkaar hoort vind altijd wel zijn weg terug dus inderdaad kop op misschien ziet hij over een poosje in wat hij mist.
hebben jullie lang een relatie gehad?

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:21

Nee, zo'n 4 maanden. Maar het voelde veel langer, we wisten alles van elkaar, deden heel veel dingen samen, hij sliep elke vrijdag en zaterdag standaard bij me etc. Het is voor mij mijn eerste 'echte' relatie geweest, voor hem niet.. hij had voor mij 2,5 jaar een relatie met zijn ex.

Hij was perfect voor me.. er is niemand zoals hij.. niemand die zo bij me past als hij. Verdrietig

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:27

Toch apart dat het zondag nog goed leek etc. en dat later blijkt dat zijn gevoellens minder zijn geworden Sigaar
Hoe laat komt hij? Laat je nog even weten hoe het gegaan is..

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:33

Ja, ik vind het ook zoooo apart.. niemand heeft het ook zien aankomen.
Volgens mij komt het idee ook niet van zichzelf, maar van vrienden of van ze broer.
Want zijn broer sprak mijn vader zondag bij de voetbal, en zei dat Martijn een mietje was geworden sinds hij met mij ging en ik hem goed onder de duim had. Heb geen idee waar dat opslaat, maar is absoluut niet waar!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:10

Aaah nee toch! Ik zeg, huiskamertopic! Hihi Tong uitsteken
Hier ook nog steeds niets van te horen.

Wat belachelijk van Martijn z'n broer om zoiets tegen jouw vader te zeggen! Echt ontzettend achterlijk zeg!

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:44

Hij is net een halfuurtje langs geweest.. het is nu echt over. Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Hij wilt niet meer verder, hij wilt het ook niet meer proberen, hij wilt vrij zijn..

Ik dacht dat ik er wat meer overheen is maar voel me nog erger dan gister. Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:09

Heeft er iemand nog tips om eten en drinken binnen te houden? Gister had ik een half bakje patat opgegeten maar heb de hele nacht lopen kotsen. Nu bij alles wat ik eet en drink moet ik overgeven. Dus ik heb al 2 dagen niks meer gegeten, maar ook dus niks gedronken.

Iemand tips???

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:14

Zoiezo sinaasappelsap drinken, daar zit nog iets in... Voorderest heb ik geen tips voor je, ik ken het probleem. Sterkte!