daarna ben ik over gegaan op snowboarden omdat ik in het skieen geen uitdaging meer zag

nu snowboard ik alweer zo'n 4 a 5 jaar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Mn ouders willen er 100 euro aan betalen en nu heb ik het. SUPERchill
? 

heb nu wel echt hele blauwe knieeen elcke schreef:gisteren fake gereden echt leuk, en geoefend om een ronde te draaien door eerste met je goede been voor een bocht te maken en daarna fake. toen ik hem snapte was dat echt leukheb nu wel echt hele blauwe knieeen
. Ja is wel leuk
. Je moet dat ook eens met iemand samen proberen

__Laura schreef:Leg eens uit wat dat allemaal is? Begrijp er niets van
heb net weer geboard, ging weer een stukje beter! Bochtjes gaan inmiddels lekker smooth
.
.
.
. Ik heb vandaag eindelijk mijn oranje snowboardbroek gevonden en nog in de aanbieding ook! 45 euro.
? doeraklover schreef:Wow ik krijg er echt steeds meer zin in als ik dit zo lees!
Even nog wat vraagjes:
- Heb je met snowboarden snel(ler) last van je kniën? want ik heb nog wel eens last van mijn kniën.
- Wat zijn nu echt dingen die je persee nodig hebt? Want voor snowboarden heb je toch ook andere broeken?
. Zeker als je al gevoelige knieën hebt. Zelfs nu snowboard ik nog liever met
.
doeraklover schreef:Wow ik krijg er echt steeds meer zin in als ik dit zo lees!
Even nog wat vraagjes:
- Heb je met snowboarden snel(ler) last van je kniën? want ik heb nog wel eens last van mijn kniën.
- Wat zijn nu echt dingen die je persee nodig hebt? Want voor snowboarden heb je toch ook andere broeken?
)
).
__Laura schreef:Ik heb idd een boardbroek gekocht & goede handschoenen met polsbescherming (handig!!). Dat is ook de enigste bescherming die ik heb..
Scheelt zo'n beschermding op je rug eigenlijk? Zag vandaag iemand boarden met zo'n ding, kan me niet voorstellen dat dat lekker zit?
.