Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ik had gister ook weer zoiets, heb ik ook wel vaker, ik weet niet of iemand het herkend? Dat je bijna in slaap valt en dan ineens maakt je lichaam een hele rare stuiptrekking en ben je weer wakker. Dat voelt echt heel erg raar.
Fiffill schreef:Ik had gister ook weer zoiets, heb ik ook wel vaker, ik weet niet of iemand het herkend? Dat je bijna in slaap valt en dan ineens maakt je lichaam een hele rare stuiptrekking en ben je weer wakker. Dat voelt echt heel erg raar.
Maartje1990 schreef:*heeft zich door 12 blz's geploeter* wat ik overigens erg intressant vond om te lezen. Het enige dat 't dichts in de buurt van 'dit soort' dromen komt is een droom die ik heb gehad toen ik, wat zal 't zijn? een jaar of 4 was ofzo. En de enige droom die ik mij heel erg gedetailleerd heb onthouden, en dat was dat m'n broertje en m'n vader in een bos met een tijgerachtig beest en een bruggetje en een beekje op een (eet)tafel m'n moeder haar huid van haar lichaam trokken.... en dat weet ik nog best gedetailleerd maar normaal nóoit (gelukkig niet!) hoe harder ik probeer 't te onthouden hoe harder 't wegstroomt als water dat je in je handen probeert vast te houden ofzo. En ik droom normaal hele onnozele dingen als m'n leraar engels die tegen een deur loopt ofzo. En dit (dit 'soort' dromen als die jou(bente)) zie ik dus ook niet als normaal (ik ben 't dus níet gewent) en zoiets noem ik dus wel een nachtmerrie maar gelukkig (?) ervaar je ze niet zo. Scheelt ook dat ik ze niet onthoud.
Maar weet je waar dit me aan doet denken, aan schizofrenie. Maar daar weet je zelf denk ik meer van dan mij
Fiffill schreef:Aan wie richt je die vraag tamaartjeee? Aan mij?