IK BEN BANG!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: IK BEN BANG!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:11

mensen, dit topic gaat toch niet over vechtende honden???????????????????????????????? Jeetje he t lijkt wel een kippenhok hier met al dat gekakel

Noppes

Limamambo, waarom heb jij je hond aan een slipketting?
Het is in mijn ogen ook wel logisch dat een hond die een slipketting om moet bij een wandeling niet door een jong kind mee mag worden genomen.
Maar zoals er eerder is genoemd, als er een hond aawezig is in een gezin, is het meestal een hond die bij kinderen past!

Noppes

Cinnepin schreef:
mensen, dit topic gaat toch niet over vechtende honden???????????????????????????????? Jeetje he t lijkt wel een kippenhok hier met al dat gekakel

Dat probeer ik al die pagina's ook duidelijk te maken.. Maar het is er zelfs nog niet uit te slaan Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:12

Noppes. nee geloof t ook nie nee, ik lach me ziek hier man Haha!

Brainless

Ik denk dat ik mijn kinderen in het vervolg maar de kat laat uitlaten, die kan de boom in als er een hond aan komt. Pling

_Yasmine_

Citaat:
zou ik ook nooit doen... denk dat ik hem aan zijn nekvel beet pak..
nu komt het gelukkig niet vaak voor dat een grote hond met de onze vecht..

dat kán je doen..je hebt dan ook kans dat ze nog harder vastpakken..of je moet het heel snel voor zijn,dus voordat ze overpakken.[/quote]

die van ons niet,, we hebben een goedzak met veel nekvel (en door de botten versleten tanden,, ze heeft mij ook 1x gebeten en dat heeft ze geweten.. ze liet erg snel los)

@lima .. weet je wat ook goed werkt ?? een neusriem Knipoog ik weet niet of het nodig is maar ik denk ik zeg het even

mltex

....is ze nog steeds bang....of moet ik 12pagina's aan tijd van mijn leven vergooien?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:13

mltex schreef:
....is ze nog steeds bang....of moet ik 12pagina's aan tijd van mijn leven vergooien?

zusje is terecht,, topic heeft een dramatische wending gekregen,,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:13

Cinnepin schreef:

Dat probeerde ik op pagina 2 of 3 al duidelijk te maken Clown

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:14

Noppes schreef:
Limamambo, waarom heb jij je hond aan een slipketting?
Het is in mijn ogen ook wel logisch dat een hond die een slipketting om moet bij een wandeling niet door een jong kind mee mag worden genomen.
Maar zoals er eerder is genoemd, als er een hond aawezig is in een gezin, is het meestal een hond die bij kinderen past!

mijn hond heeft verschillende halsbanden.. halve slip en tuigjes
en halve slib gebruik ik alleen om haar weer even op te frissen wie de baas aan de lijn is

en ik heb het niet over mijn hond.. maar over honden in het algemeen..
en dat van die vechtende honden was enkel een voorbeeld.. want er kan van alles gebeuren..

zoals bv een kat die oversteekt, een riem die knapt, etc etc

x_Rebecca

LimaMambo schreef:
NEE
maar wat een rare vraag terwijl je het antwoord allang wist..

Ik vind het gewoon belachelijk dat een 'stoere hond met een stoere slipketting' verantwoordelijker is als een kind met een braaf beest.
Ik bedoel, die slipketting zit er lijkt mij niet voor niks.
Dan heb ik liever een braaf beest met een schattig klein meisje als een of andere rothond wat blijkbaar zo'n ettertje is dat je een slipketting uberhaupt al nódig hebt.

Natuurlijk kunnen honden een stuk sterker zijn als kinderen,
maar dan zou je bejaarden ook moeten verbieden met hun hondje te gaan wandelen, die kunnen ook vaak hun hondjes helemaal niet aan.
Ik heb zelf ook wel eens mannen half zien vliegen met hun 'stoere' hond aan hun 'stoere' slipketting omdat de aller aardigste hond een lekker katje zag..

Noppes

Brainless schreef:
Ik denk dat ik mijn kinderen in het vervolg maar de kat laat uitlaten, die kan de boom in als er een hond aan komt. Pling

De oplossing van het probleem Tong uitsteken

Anoniem

tok tok tok kakel kakel Haha!

mltex

Runn_love_ schreef:
mltex schreef:

zusje is terecht,, topic heeft een dramatische wending gekregen,,

Wie is er dood???? o nee, het is bokt, laat maar Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:15

Runn_love_ schreef:
Citaat:
zou ik ook nooit doen... denk dat ik hem aan zijn nekvel beet pak..
nu komt het gelukkig niet vaak voor dat een grote hond met de onze vecht..

dat kán je doen..je hebt dan ook kans dat ze nog harder vastpakken..of je moet het heel snel voor zijn,dus voordat ze overpakken.

die van ons niet,, we hebben een goedzak met veel nekvel (en door de botten versleten tanden,, ze heeft mij ook 1x gebeten en dat heeft ze geweten.. ze liet erg snel los)

@lima .. weet je wat ook goed werkt ?? een neusriem Knipoog ik weet niet of het nodig is maar ik denk ik zeg het even[/quote]

neusriem is heel slecht voor honden!! halti heet dat of gentle leader
heb er genoeg nekken van naar de kl0te zien gaan bij honden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:15

mltex schreef:
Wie is er dood???? o nee, het is bokt, laat maar Knipoog

Haha! Clown

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:16

Nouks schreef:
Cinnepin schreef:

Ik maakte me ook meer zorgen om dat zusje wat kwijt was dan om die hond eerlijk gezegd .... die misschien wel eens kan vechten onder begeleiding van kinderen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:16

is een neusriem ook slecht voor paarden? of moet ik voortaan een slipketting bij me fjord gebruiken?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:17

Cinnepin schreef:
is een neusriem ook slecht voor paarden? of moet ik voortaan een slipketting bij me fjord gebruiken?

alleen als je oud genoeg bent.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:17

Brainless schreef:
Cinnepin schreef:

alleen als je oud genoeg bent.

Onder de 50 kan het écht niet inderdaad..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:18

x_Rebecca schreef:
LimaMambo schreef:
NEE
maar wat een rare vraag terwijl je het antwoord allang wist..

Ik vind het gewoon belachelijk dat een 'stoere hond met een stoere slipketting' verantwoordelijker is als een kind met een braaf beest.
Ik bedoel, die slipketting zit er lijkt mij niet voor niks.
Dan heb ik liever een braaf beest met een schattig klein meisje als een of andere rothond wat blijkbaar zo'n ettertje is dat je een slipketting uberhaupt al nódig hebt.

Natuurlijk kunnen honden een stuk sterker zijn als kinderen,
maar dan zou je bejaarden ook moeten verbieden met hun hondje te gaan wandelen, die kunnen ook vaak hun hondjes helemaal niet aan.
Ik heb zelf ook wel eens mannen half zien vliegen met hun 'stoere' hond aan hun 'stoere' slipketting omdat de aller aardigste hond een lekker katje zag..

meid.. je snapt het hele punt niet!

en nogmaals.. het is MIJN MENING en dat is hoe ik er over denk..

ik zou een kind nooit zonder begeleiding een hond uit laten laten! en dan kan je me een miepert vinden..
maar dat vind ik ook van die ouders waarvan hun hond aan hun kind is mee gegeven en vervolgens onder een auto is gekomen omdat de hond niet luisterde naar het kind!

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:18

Nouks schreef:
Cinnepin schreef:

Hee jij bent ondertussen afgehaakt he? Tong uitsteken Ik zit nog vol in de race. Maar het wil niet duidelijk worden aan de andere kant wat ik bedoel.

Limamambo, wat dan ook het hele punt is: Zoals ik uit jou posts heb begrepen kunnen jou honden inderdaad niet uitgelaten worden door kinderen puur om hun karakter/ras, dus ik respecteerhet als jij zegt dat je een kind onder de 16 niet met je hond alleen vertrouwd.
Maar het gaat hier in het algemeen over kinderen en honden. En wanneer je honden en kinderen samen in een gezin hebt zorg je wel voor een hond die over het algemeen prima te vertrouwen is. Waar de kindere alleen een rondje mee kunnen lopen en waar de kinderen zelf, zonder toezicht mee kunnen spelen. Wanneer je een hond als de jouwe in een gezin zou zetten zou het dus niet werken omdat de kinderen er niets mee kunnen/mogen. En een hond neem je juist als hij in jou gezin past.
In een gezin met kinderen, past een kindvriendelijke hond waar de kinderen alles mee kunnen.
Dat is mijn hele punt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:19

Onder de 50 kan het écht niet inderdaad..[/quote]

hmmm voortaan maar vragen of me moeder me kan begeleiden dan als ik de slipketting bij me fjord gebruik...

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:19

Citaat:
@lima .. weet je wat ook goed werkt ?? een neusriem Knipoog ik weet niet of het nodig is maar ik denk ik zeg het even

neusriem is heel slecht voor honden!! halti heet dat of gentle leader
heb er genoeg nekken van naar de kl0te zien gaan bij honden!

dat wist ik echt niet, wel dat een slipketting de nek alleen maar sterker maakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:20

Noppes schreef:
Hee jij bent ondertussen afgehaakt he? Tong uitsteken Ik zit nog vol in de race. Maar het wil niet duidelijk worden aan de andere kant wat ik bedoel.

Ik heb nog meer te doen... Discussies over tourbusses van bands voeren bijvoorbeeld Clown