Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cinnepin schreef:mensen, dit topic gaat toch niet over vechtende honden???????????????????????????????? Jeetje he t lijkt wel een kippenhok hier met al dat gekakel
Citaat:zou ik ook nooit doen... denk dat ik hem aan zijn nekvel beet pak..
nu komt het gelukkig niet vaak voor dat een grote hond met de onze vecht..
mltex schreef:....is ze nog steeds bang....of moet ik 12pagina's aan tijd van mijn leven vergooien?
Cinnepin schreef:mensen, dit topic gaat toch niet over vechtende honden???????????????????????????????? Jeetje he t lijkt wel een kippenhok hier met al dat gekakel
Noppes schreef:Limamambo, waarom heb jij je hond aan een slipketting?
Het is in mijn ogen ook wel logisch dat een hond die een slipketting om moet bij een wandeling niet door een jong kind mee mag worden genomen.
Maar zoals er eerder is genoemd, als er een hond aawezig is in een gezin, is het meestal een hond die bij kinderen past!
LimaMambo schreef:NEE
maar wat een rare vraag terwijl je het antwoord allang wist..
Brainless schreef:Ik denk dat ik mijn kinderen in het vervolg maar de kat laat uitlaten, die kan de boom in als er een hond aan komt.
Runn_love_ schreef:mltex schreef:....is ze nog steeds bang....of moet ik 12pagina's aan tijd van mijn leven vergooien?
zusje is terecht,, topic heeft een dramatische wending gekregen,,
Runn_love_ schreef:Citaat:zou ik ook nooit doen... denk dat ik hem aan zijn nekvel beet pak..
nu komt het gelukkig niet vaak voor dat een grote hond met de onze vecht..
dat kán je doen..je hebt dan ook kans dat ze nog harder vastpakken..of je moet het heel snel voor zijn,dus voordat ze overpakken.
mltex schreef:Wie is er dood???? o nee, het is bokt, laat maar
Nouks schreef:Cinnepin schreef:mensen, dit topic gaat toch niet over vechtende honden???????????????????????????????? Jeetje he t lijkt wel een kippenhok hier met al dat gekakel
Dat probeerde ik op pagina 2 of 3 al duidelijk te maken
Cinnepin schreef:is een neusriem ook slecht voor paarden? of moet ik voortaan een slipketting bij me fjord gebruiken?
Brainless schreef:Cinnepin schreef:is een neusriem ook slecht voor paarden? of moet ik voortaan een slipketting bij me fjord gebruiken?
alleen als je oud genoeg bent.
x_Rebecca schreef:LimaMambo schreef:NEE
maar wat een rare vraag terwijl je het antwoord allang wist..
Ik vind het gewoon belachelijk dat een 'stoere hond met een stoere slipketting' verantwoordelijker is als een kind met een braaf beest.
Ik bedoel, die slipketting zit er lijkt mij niet voor niks.
Dan heb ik liever een braaf beest met een schattig klein meisje als een of andere rothond wat blijkbaar zo'n ettertje is dat je een slipketting uberhaupt al nódig hebt.
Natuurlijk kunnen honden een stuk sterker zijn als kinderen,
maar dan zou je bejaarden ook moeten verbieden met hun hondje te gaan wandelen, die kunnen ook vaak hun hondjes helemaal niet aan.
Ik heb zelf ook wel eens mannen half zien vliegen met hun 'stoere' hond aan hun 'stoere' slipketting omdat de aller aardigste hond een lekker katje zag..
Nouks schreef:Cinnepin schreef:mensen, dit topic gaat toch niet over vechtende honden???????????????????????????????? Jeetje he t lijkt wel een kippenhok hier met al dat gekakel
Dat probeerde ik op pagina 2 of 3 al duidelijk te maken
Citaat:@lima .. weet je wat ook goed werkt ?? een neusriemik weet niet of het nodig is maar ik denk ik zeg het even
neusriem is heel slecht voor honden!! halti heet dat of gentle leader
heb er genoeg nekken van naar de kl0te zien gaan bij honden!
Noppes schreef:Hee jij bent ondertussen afgehaakt he?Ik zit nog vol in de race. Maar het wil niet duidelijk worden aan de andere kant wat ik bedoel.