toen de welbekende draai om de oren niet meer mocht van de BV Nederland, toen ging het in rap tempo bergafwaards
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Tivoli_ schreef:Volgens mij wordt dit meer een algemene discussie over de wel's en niet's van pesten....
KiWiKo schreef:ik vind de jeugd van tegenwoordig niet een knip voor de neus waard.............
ze komen solliciteren en beginnen het gesprek met hun rechten....... dan is de deur dichtbij hoor![]()
rechten verdien je, door hard te werken
Shadow0 schreef:_Tivoli_ schreef:Volgens mij wordt dit meer een algemene discussie over de wel's en niet's van pesten....
Maar ik geloof dat de TS niet meer echt de behoefte had om te reageren, zo kwam het tenminste op mij over.
lindake schreef:KiWiKo schreef:ik vind de jeugd van tegenwoordig niet een knip voor de neus waard.............
ze komen solliciteren en beginnen het gesprek met hun rechten....... dan is de deur dichtbij hoor![]()
rechten verdien je, door hard te werken
Iedereen heeft toch basisrechten?
Ik vind het een kortdoordebochtreactie...
niks meer niks minder
russel schreef:maar omontkeerbaar is het wel,
Citaat:of we moeten nu een generatie van armoede tegemoet gaan.
russel schreef:Het is een wisselwerking. De welvaart heeft grijpgrage mensen gecreeerd. Beleefdheid is niet meer vanzelfsprekend. Draai dat maar eens terug. Dan is het oversociale gedrag met alles rationaliseren als iemand tegen de regels leeft ook te ver doorgetrokken.
russel schreef:De geitewollen sok.
Citaat:Trouwens die stelligheden van mij is algemeen goed, luister en kijk om je heen, zat praatprogramma's artikelen waarin dit op deze manier belicht wordt.

lindake schreef:Wat denken jullie over het volgende gezegde: 'ik pest omdat ik vroeger ben gepest'.
Ik heb een paar mensen gekend die onder dit moto pesten.