Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: Yellowfish heeft leukemie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:44

oke fingers crossed dat je waardes beter zullen zijn Yellowfish, ik hoop voor je dat het met de pijn nu weer beter gaat Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:07

ik heb ondertussen geen duimen meer over hier... Haha!

Yellowfish... je bent echt ongelofelijk sterk... volgens mij zijn je waardes al weer een stuk beter aan het worden... Haha!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 22:41

Ah Yellowfish herself Lachen is dat goed Samantha, onder de 0,1? (je moet haast denken dat we haast experts zijn geworden in dit topic, maar ik begrijp er nog maar weinig van, gelukkig)..
Hopelijk lig je nu lekker te slapen Yellowfish en slaap je ook goed vannacht..ik ga duimen dat alle bloeduitslagen naar verwachting zullen zijn..

Ik duim, duim en duim..

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 23:12

Volgens mij moeten ze gaan stijgen, maar ik houd het af en toe ook niet helemaal bij. Dan bestudeer ik het weblog van haar moeder nog maar weer tig keer en soms valt het kwartje. Soms niet Clown

Zet hem op Romaan, ik duim hard mee!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 23:29

Shanna16 schreef:
Volgens mij moeten ze gaan stijgen, maar ik houd het af en toe ook niet helemaal bij. Dan bestudeer ik het weblog van haar moeder nog maar weer tig keer en soms valt het kwartje. Soms niet Clown

er zitten op dat blog toch geen knopjes he Clown

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 23:45

Op het weblog stond dat de waarden minimaal 1,0 moeten zijn en nu zijn ze 0,1. Nog even te gaan dus maar er zit in ieder geval beweging in!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 00:20

sjorsie schreef:
Shanna16 schreef:

er zitten op dat blog toch geen knopjes he Clown

Nu is Shanna wel weer genoeg gepest he Ach gut

Hopen maar dat je waarden snel gaan stijgen in elk geval, je kan het!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 00:36

Arme Shanna Haha!

Fijn dat je je wat beter voelt Romaan, ik hoop dat het afbouwen van de morfine gauw kan beginnen en de pijn genoeg afneemt daarvoor.
Nu nog maar hopen dat die waardes dan gauw gaan stijgen als dat de bedoeling is, kom op meid!

(Pff ik zit al tijden aan een brief/kaart aan je te schrijven maar het is lastig om de juiste woorden te vinden zeg... daar ben ik zo'n kneus in Clown )

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 07:35

ook hier weer even een berichtje.. kom op lieverd! you can do it!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:51

Even een kort berichtje van mij; mijn leuco's zijn helaas nogsteeds onder de 0,1. Het was te verwachten maar toch vind ik het jammer; nu er eenmaal een stijging te zien is geweest zie ik graag dat die ook snel doorzet Haha! de artsen verwachten dat dat met een paar dagen ook wel weer gebeurd dus er zal morgen wel opnieuw bloed af worden genomen.

Afgelopen nacht heb ik voor het eerst een nacht een beetje doorgeslapen, alleen een aantal keer wakker geweests om te plassen maar verder helemaal niet. Heerlijk! Evengoed ben ik nog hartstikke moe en heb vandaag dan ook veel geslapen. Veel verder dan een DVDtje kijken (Flicka Haha! ) en dat slapen ben ik niet gekomen. Nu dan even op internet en ik ga kijken of ik zo weer kan beginnen met het oppakken van mijn schoolwerk. Ik heb tenslotte nogsteeds 3 examens af te ronden Knipoog en ik vind het ook prettig om me weer ergens echt bezig mee te kunnen houden Lachen

Verder heb ik eigenlijk niet veel te melden, het gaat allemaal wel zo'n beetje z'n gangetje. Ik begin het aardig zat te worden hier zo na bijna 4 weken, ik wil naar buiten, naar huis!! nog even doorbijten, ik weet het, maar makkelijk is het zeker niet

Sam, ik mis je!

Liefs,
Yellowfish

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:56

Yellowfish, jammer je waardes nog niet zijn zoals je ze graag wilt hebben, je doet het super en het gaat nu vast beter worden.
Goed van je dat je weer de energie hebt om je met het schoolwerk te gaan bezighouden
Dan kan je weer lekker naar huis, maar dan helemaal gezond Haha!
Je doet het super meid Haha!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:59

Hopelijk zet de stijgende lijn toch door Yellowfish en zien de artsen de komende dagen wel een stijging in je leuco's. Fijn om te lezen dat je beter hebt geslapen en dat je zelfs weer aan school/studiewerk durft te denken. Keep goin' strong, girl - bij doorzettingsvermogen in het woordenboek staat een foto van jou Ja

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:02

Wat rot, je hoopt zo erg op een stijgende lijn en dan valt het toch weer een beetje tegen. Vooral omdat je er op hoopt denk ik Lachen

Kom op meis, nog even doorbijten! Ach gut

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:49

Yellowfish schreef:
Sam, ik mis je!

Ik jou ook, dinnie Lovers

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:56

Fijn weer wat van je te horen meissie. Jammer dat het nu even niet zo rap gaat, maar dat komt wel! Ja
Ook fijn om te horen dat je school en de examens weer op wilt gaan pakken! Succes hoor!
Kusje

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:28

Yellowfish geduld is een schone zaak, ik kan me heel goed voorstellen dat je naar buiten wilt en naar huis, een dikke Ach gut

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:30

Wat fijn weer wat je je te lezen op Bokt Lachen Fijn dat je weer een beetje kunt door slapen.

Charlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:52

Wat fijn dat je hier een berichtje plaatst Romaan!
Blijf nog even volhouden, je doet het heel erg goed, en je bent ZO sterk!!!
Heel veel sterkte nog meid!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:04

Volhouden meid, je hebt het al zo goed gedaan tot nu toe. Ja We staan allemaal als een blok achter je, wees maar zeker.
Succes met je laatste examens te leren !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:08

Blijf volhouden Yellowfish, ja kan het ! Ja

Ik kon me nooit zo goed voorstellen hoe het is om veel pijn te hebben, en misselijk te zijn van medicatie enzo. Ik zit nu zelf met een bijholteontsteking waar ik veel pijn van heb en medicijnen voor moet slikken waar ik niet goed van word, dus ik kan me nu heel goed voorstellen hoe naar het is en hoe rot je je erdoor gaat voelen allemaal Ach gut Heel veel sterkte weer ! Lachen

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:15

Kom op Yellowfish!
Je bent misschien al over de helft!!!
Sterkte en houd vol!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 11:06

Blog weer bijgelezen.
Ik snap heel goed dat je er doorheen zit, het is ook niet niks allemaal en om ook nog eens op zo'n kleine ruimte te leven, volgens mij zou iedereen er gek van worden!
Gelukkig doet je msn het nu wel weer, hoop dat dat je iets op vrolijkt.
Wat goed trouwens dat je mond, slokdarm etc. zo goed geneest, kan je weer zelf eten.
Hopelijk kan de morfine helemaal afgebouwd worden, de komende dagen!
Sterkte Romaan!!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 17:26

Nou, weer even een berichtje van mij!

Ik ben helemaal van de morfine af en net zoals verwacht gaat het helemaal goed. Ik heb nog een heel klein beetje pijn met slikken maar eten gaat weer volledig zelfstandig dus dat is erg prettig Lachen Ze gaan overleggen wat ze met de sonde aanmoeten. Aan de ene kant is het goed hem te laten zitten omdat mijn darmen dan continu aan het werk moeten, aan de andere kant eet ik nu voldoende dus is het niet echt nodig. Discussiepuntje Knipoog

Tweede keer goed nieuws; mijn cellen stijgen weer! 0,2 zijn ze vandaag, super dus! Hopen dat de lijn dit keer doorzet en dat ze niet overmorgen weer onder de 0,1 zitten, wat heel goed mogelijk is.

Op het moment voelt ik me goed, maar mijn humeur schommelt erg. De muren vliegen regelmatig op me af en dan weet ik echt even niet wat ik met mezelf aan moet. Het lukt me wel nu steeds beter om mezelf op die momenten af te leiden Lachen

Naar is dat ik weer wat last begin te krijgen van bijwerkingen van Prednison. Het ene moment heb ik het bloedheet en dan weer ijskoud. Maar dan op het extreme af; helemaal doorweekt van het zweet en zwaar rillend. Vooral 's nachts is het extreem en erg vervelend. Helaas is er niets aan te doen maar ik hoef nog maar anderhalve week prednison te gebruiken en dan gaan we het alweer afbouwen Lachen

Verder heb ik nu eigenlijk weinig. Ik mis mijn pony en mijn beste vriendin echt verschrikkelijk, ik wist niet dat dat zo extreem kon Lachen

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,
Yellowfish

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 17:31

Wow goed nioeuws dus!!! Gefelciteerd!! Hopelijk blijven die cellen stijgen en gaat het niet weer omlaag! Idd je zal ze vast super missen! En jammer dat die stemmingen wisselen!
Ik duim nog steeds voor je (mijn duimen zijn al bijna krom!)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 17:33

Fijn dat je cellen weer gestegen zijn, Romaan. Nu hopen dat ze in ieder geval daar blijven! Stijgen is nog beter uiteraard.
Ook erg fijn dat je weer zelf kunt eten en van de morfine af bent. Dat is toch al een grote stap!

Nu die prednison nog en de sonde!

Die muren die op je af komen kan ik me echt helemaal voorstellen Ach gut