Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

is dat goed Samantha, onder de 0,1? (je moet haast denken dat we haast experts zijn geworden in dit topic, maar ik begrijp er nog maar weinig van, gelukkig)..
Shanna16 schreef:Volgens mij moeten ze gaan stijgen, maar ik houd het af en toe ook niet helemaal bij. Dan bestudeer ik het weblog van haar moeder nog maar weer tig keer en soms valt het kwartje. Soms niet
Zet hem op Romaan, ik duim hard mee!
sjorsie schreef:Shanna16 schreef:Volgens mij moeten ze gaan stijgen, maar ik houd het af en toe ook niet helemaal bij. Dan bestudeer ik het weblog van haar moeder nog maar weer tig keer en soms valt het kwartje. Soms niet
Zet hem op Romaan, ik duim hard mee!
er zitten op dat blog toch geen knopjes he

)
de artsen verwachten dat dat met een paar dagen ook wel weer gebeurd dus er zal morgen wel opnieuw bloed af worden genomen.
) en dat slapen ben ik niet gekomen. Nu dan even op internet en ik ga kijken of ik zo weer kan beginnen met het oppakken van mijn schoolwerk. Ik heb tenslotte nogsteeds 3 examens af te ronden
en ik vind het ook prettig om me weer ergens echt bezig mee te kunnen houden 

Yellowfish schreef:Sam, ik mis je!

Fijn dat je weer een beetje kunt door slapen.
We staan allemaal als een blok achter je, wees maar zeker. 
Heel veel sterkte weer !
Ze gaan overleggen wat ze met de sonde aanmoeten. Aan de ene kant is het goed hem te laten zitten omdat mijn darmen dan continu aan het werk moeten, aan de andere kant eet ik nu voldoende dus is het niet echt nodig. Discussiepuntje