Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:27

Maar ik wil mensen die Lotte irl kennen niet afkraken hoor, ik vind het alleen nogal raar dat wij hier op Bokt.nl berichten krijgen van "ik ben bang en ik wil naar huis"... en tegen een (goede?) vriendin zegt "het is hier allemaal wel ok. en ik ben gewoon op vakantie".
Kan Lotte dan idd een mooi-weer-uitstraling geven? Of ís het ook zo?

Dat is nogal tegenstrijdig, maar goed, we wachten af.
Maar misschien kunnen degene die contact met haar hebben iets meer vertellen over wát ze heeft gezegd en wanneer?

gomagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:31

Het is ook tegenstrijdig dat ben ik met je eens!, maar ik denk niet dat ze ontvoerd is of iets in de richting ik denk dat ze op het allerlaatste moment toch heeft besloten om niet mee te gaan en dat dit gewoon helemaal uit de hand gelopen is.en dan is het logisch dat je in paniek een vriendin in eindhoven belt.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:33

gomagje schreef:
Het is ook tegenstrijdig dat ben ik met je eens!, maar ik denk niet dat ze ontvoerd is of iets in de richting ik denk dat ze op het allerlaatste moment toch heeft besloten om niet mee te gaan en dat dit gewoon helemaal uit de hand gelopen is.en dan is het logisch dat je in paniek een vriendin in eindhoven belt.

Maar ze zegt zelf in het begin dat ze niet mee wou...is dat dan gelogen volgens jou?

gomagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:34

nee, ze wou niet toen wel toen niet toenwel toen weer niet en toen wel. En op de dag dat ze weg ging heeft ze toch maar besloten om niet mee te gaan.

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:35

sjokkemeule schreef:
/fluistermodus aan/

Zouden we heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misscxhien een topic op ehm msn communities openen voor "speculaties enzo? En hier BIJ DE FEITEN blijven? Hoe moet de overheid uit DIT gekrakeel wijs worden ? Als ze nog meelezen, dat voorop gesteld, denk dat ze door ons gewauwel afgehaakt zijn hoor....

/fluistermodus uit/

ik geloof dat ik in sinds blz 20 al een mod heb gevraagd,orde op zaken te stellen,en dit topic vrij te houden voor feiten,en zaken die er toe doen!!
voor mensen zoals jij en Sypheron,etc.
maar helaas.......

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:40

Mexx2 schreef:
ik geloof dat ik in sinds blz 20 al een mod heb gevraagd,orde op zaken te stellen,en dit topic vrij te houden voor feiten,en zaken die er toe doen!!
voor mensen zoals jij en Sypheron,etc.
maar helaas.......

Hoeft niet voor mensen als mij en syph enzo, maar gvd, zelf IK kom er niet eens meer uit....... niet dat ik nou iets ben, maar toch, iedereen vraagt on de 10 seconden wie heeft info, wie heeft info. ALS er info is komt ie vanzelf hier terecht lijkt me. Ga ff met elkaar msn-en ofzow, maar bokt gaat bokken en steigeren van la die data verkeer.

I rest my case

NANZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:40

Afwachten totdat Lotte terug is en dan haar verhaal horen, je kan hier wel allemaal dingen neerzetten, maar dat helpt toch niet . . . .Ik snap gewoon niet dat ze iedereen zo ongerust maakt terwijl jullie vanuit Nederland echt HELEMAAL NIETS kunnen doen . . .Beetje egoistisch van haar als je het mij vraagt. . . . .
Laatst bijgewerkt door NANZA op 05-06-04 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

chanel_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:42

gomagje ze wilden toen niet mee maar moest mee. en daarna toen ze in de auto zat heeft ze zig er bij neer gelegt en gezegt tegen mij dat ze op vakantie ging.

gomagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:48

oke chanel sorry voor het misverstand!maar zo heb ik t weer gehoord via de tam tam.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:50

Dat is ook een probleem hier, dat enorm veel via de tam tam gaat en daardoor toch een stuk minder betrouwbaar wordt. No offence, ik weet dat het meestal goedbedoeld geplaatst wordt, maar...

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:52

gomagje schreef:
oke chanel sorry voor het misverstand!maar zo heb ik t weer gehoord via de tam tam.

sorrie dat ik het zeg, maar die "tam tam" is zo gevaarlijk.....
Daar krijg je al die misverstanden door enzo. Ik heb dat van die en die gehoord is zo link om dat hier te plaatsen, krijg je scheve verhoudingen van enzo...... Knal die berichten ff op msn oid of tja, een heel ander medium ?
Laatst bijgewerkt door sjokkemeule op 05-06-04 21:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:52

Ik reageer ook niet veel meer.. Vind het eerlijk gezegd ook een beetje uit de hand lopen, wellicht heb ik daar aan mee geholpen omdat ik nou juist diegene was die zich zo erg druk maakte om Lotte. (en nog steeds)
Maar ik denk dat het het verstandigst is om het nu even een beetje te laten rusten totdat wij weer wat van Lotte zelf hebben gehoort.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:55

Nathalie schreef:
Ik reageer ook niet veel meer.. Vind het eerlijk gezegd ook een beetje uit de hand lopen, wellicht heb ik daar aan mee geholpen omdat ik nou juist diegene was die zich zo erg druk maakte om Lotte. (en nog steeds)
Maar ik denk dat het het verstandigst is om het nu even een beetje te laten rusten totdat wij weer wat van Lotte zelf hebben gehoort.

Ik weet hoe je je voelt. Kalm blijven meid. Je weet me nummer, als je behoefte hebt........
kalm blijven, ff je zinnen verzetten joh

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:55

Nathalie schreef:

Dat weet ik eigenlijk wel bijna zeker..

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:00

Ik heb het topic inmiddels helemaal doorgelezen en wil als buitenstaander ook even mijn mening geven.
Mijn eerste gedachte was dat ik het doodeng vond, helemaal na dat berichtje van Nathalie waarin stond dat haar vader Lotte's vader aan de telefoon had gehad en allemaal hele enge dingen zei.
Maar naarmate het topic vorderde werd het steeds 'gekker'. Iedereen ging zich de meest 'worst-case-scenarios' in zijn hoofd halen, terwijl het merendeel Lotte en haar vader niet eens IRL kent!

Laten we nou gewoon nuchter en realistisch blijven.

Het is eng ja, wat er verteld wordt in dit topic. Maar we moeten niet vergeten dat we het wel over haar vader hebben. Okee, ze is tegen haar zin meegenomen naar Brazilie. Ze vindt het daar eng. Dat zijn feiten. Maar verder weten we helemaal niks! Bijna niemand hier kent haar vader en zal over hem kunnen oordelen, of weten waartoe hij in staat is. Haar vriendinnen weten dat wel, en die vind ik nogal luchtig overkomen eerlijk gezegd.

Hiermee zeg ik niet dat ik Lotte niet geloof, maar wel dat je je niet blindelings op èèn verhaal moet gaan richten. Het kan zijn dat Lotte door haar emoties zo reageert, maar dat er daar verder helemaal geen rare dingen gebeuren. Wij weten dat niet.

Dus bij deze mensen: Maak jezelf niet zo gek. Lees dit topic eens (even Schijnheilig ) terug, dan zien jullie wel wat ik bedoel. Iedereen loopt zichzelf en elkaar op te fokken, terwijl niemand weet wat er werkelijk aan de hand is. En het wordt steeds erger en gekker.

Ik vind het toppie dat Bokt zo achter Lotte staat, maar blijf wel nuchter en loop mekaar niet zo op te fokken. Daar heeft Lotte denk ik meer aan.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:01

Daar ben ik het ook helemaal mee eens Nathalie. Wat veel mensen nu doen heeft totaal geen zin

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:02

Maar de reacties van nathalie vind ik niet vreemd. Ik denk dat de meeste zich heel erg druk zouden maken als ze haar die nacht aan de telefoon hadden gehad? Ik heb *eindelijk* het hele topic bij gelezen en vind het echt ontzettend erg voor Jamy wat er gebeurt. Ik duim ook heel erg dat alles mee blijkt te vallen en ik vind het echt super hoe jullie je allemaal voor haar in zetten. Maar door alle drukte word het heel erg onduidelijk dus inderdaad is het beter om nu allemaal gewoon rustig te blijven en te wachten op een bericht want iedereen maakt elkaar gek zo imo.
Jamy, sterkte met de hele situatie! En zoals je merkt zijn de bokkers er altijd voor je.

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:03

labje schreef:
Citaat:
en Lotte op andere topics op dit moment gewoon vrolijk babbelt over kleren en andere dingen.

Is dit echt waar? Huilen
Dat doet best zeer. Huilen Ik heb me echt ernstige zorgen gemaakt om dit meisje.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:04

Nathalie schreef:
Ben het geheeld met je eens
Maak me nog steeds super zorgen maar we moeten het idd laten rusten !..Lachen
Tot we wat van lotte horen.

Nath je weet het he je mag me altijd!! bellen zelfs midden in de nacht Lovers

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:05

Marieke schreef:
labje schreef:

Is dit echt waar? Huilen
Dat doet best zeer. Huilen Ik heb me echt ernstige zorgen gemaakt om dit meisje.
Als je hier boven hebt gelezen staat er dat het helemaal NIET zo is en dat die berichten van daar VOOR waren...

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:06

Marieke schreef:
labje schreef:

Is dit echt waar? Huilen

Nee, het is niet waar. Gebruik de zoekfunctie maar...

En verder hou ik er ook ff mee op, ik lees het wel. Als Lotte mijn advies-PB gelezen heeft meld ik het.

Nathalie: Zorg een beetje voor jezelf he Ach gut En dat geldt ook voor jou Bren Knipoog

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:07

chatelaine schreef:
Als je hier boven hebt gelezen staat er dat het helemaal NIET zo is en dat die berichten van daar VOOR waren...

Als je verder leest gaat het over een ander forum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:08

Nee dat is niet waar! Heb net al Lotte's berichtjes gezocht, via haar profiel...die berichtjes waar t om ging zijn al van eergisteren... Heb het gelijk nagezocht, vond het ook pijnlijk Marieke!
Verde wil ik zeggen dat het top is dat iedereen zo met Lotte meeleeft (ken haar niet maar t is echt een rotsituatie voor haar) maar ik ben het ook mer de laatste berichtjes eens...wacht het allemaal even rustig af nu en laat je vooral niet gek maken want daar heeft niemand wat aan!

NANZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:10

NANZA schreef:
Afwachten totdat Lotte terug is en dan haar verhaal horen, je kan hier wel allemaal dingen neerzetten, maar dat helpt toch niet . . . .Ik snap gewoon niet dat ze iedereen zo ongerust maakt terwijl jullie vanuit Nederland echt HELEMAAL NIETS kunnen doen . . .Beetje egoistisch van haar als je het mij vraagt. . . . .

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:11

NANZA"]
[quote="NANZA schreef:
[/quote]

Wat wil je nou? Verward