Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gomagje schreef:Het is ook tegenstrijdig dat ben ik met je eens!, maar ik denk niet dat ze ontvoerd is of iets in de richting ik denk dat ze op het allerlaatste moment toch heeft besloten om niet mee te gaan en dat dit gewoon helemaal uit de hand gelopen is.en dan is het logisch dat je in paniek een vriendin in eindhoven belt.
sjokkemeule schreef:/fluistermodus aan/
Zouden we heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misscxhien een topic op ehm msn communities openen voor "speculaties enzo? En hier BIJ DE FEITEN blijven? Hoe moet de overheid uit DIT gekrakeel wijs worden ? Als ze nog meelezen, dat voorop gesteld, denk dat ze door ons gewauwel afgehaakt zijn hoor....
/fluistermodus uit/
Mexx2 schreef:ik geloof dat ik in sinds blz 20 al een mod heb gevraagd,orde op zaken te stellen,en dit topic vrij te houden voor feiten,en zaken die er toe doen!!
voor mensen zoals jij en Sypheron,etc.
maar helaas.......
gomagje schreef:oke chanel sorry voor het misverstand!maar zo heb ik t weer gehoord via de tam tam.
Nathalie schreef:Ik reageer ook niet veel meer.. Vind het eerlijk gezegd ook een beetje uit de hand lopen, wellicht heb ik daar aan mee geholpen omdat ik nou juist diegene was die zich zo erg druk maakte om Lotte. (en nog steeds)
Maar ik denk dat het het verstandigst is om het nu even een beetje te laten rusten totdat wij weer wat van Lotte zelf hebben gehoort.
Nathalie schreef:Ik reageer ook niet veel meer.. Vind het eerlijk gezegd ook een beetje uit de hand lopen, wellicht heb ik daar aan mee geholpen omdat ik nou juist diegene was die zich zo erg druk maakte om Lotte. (en nog steeds)
Maar ik denk dat het het verstandigst is om het nu even een beetje te laten rusten totdat wij weer wat van Lotte zelf hebben gehoort.
Nathalie schreef:Ben het geheeld met je eensIk reageer ook niet veel meer.. Vind het eerlijk gezegd ook een beetje uit de hand lopen, wellicht heb ik daar aan mee geholpen omdat ik nou juist diegene was die zich zo erg druk maakte om Lotte. (en nog steeds)
Marieke schreef:labje schreef:
Is dit echt waar?![]()
Dat doet best zeer.Ik heb me echt ernstige zorgen gemaakt om dit meisje.
NANZA schreef:Afwachten totdat Lotte terug is en dan haar verhaal horen, je kan hier wel allemaal dingen neerzetten, maar dat helpt toch niet . . . .Ik snap gewoon niet dat ze iedereen zo ongerust maakt terwijl jullie vanuit Nederland echt HELEMAAL NIETS kunnen doen . . .Beetje egoistisch van haar als je het mij vraagt. . . . .
NANZA"][/quote]
[quote="NANZA schreef:Afwachten totdat Lotte terug is en dan haar verhaal horen, je kan hier wel allemaal dingen neerzetten, maar dat helpt toch niet . . . .Ik snap gewoon niet dat ze iedereen zo ongerust maakt terwijl jullie vanuit Nederland echt HELEMAAL NIETS kunnen doen . . .Beetje egoistisch van haar als je het mij vraagt. . . . .