Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
zonde, zo'n mooi dier. Misschien vogelgriep?
Citaat:4 op de 10 Nederlanders levert zijn frituurvet niet in bij een inzamelpunt. En dat kost de waterschappen jaarlijks miljoenen euro’s.
MizzMontana schreef:Weer die rot reclame van Ecolife onder aan elke bokt pagina die ik open.![]()
Er komt meteen geluid uit (dat lijkt mij niet de bedoeling) en als ik op pauze druk gaat niet de reclame op pauze, maar wordt ik doorgelinkt naar de website.
Waar/bij wie kan ik dit melden?
Ik heb top 2000 gestreamd vanaf mijn telefoon naar de boxen. Daar komt nu dus dat ecolife gelul tussendoor. Echt geen enkele andere website of reclame doet dit…
Telpeva schreef:MizzMontana schreef:Weer die rot reclame van Ecolife onder aan elke bokt pagina die ik open.![]()
Er komt meteen geluid uit (dat lijkt mij niet de bedoeling) en als ik op pauze druk gaat niet de reclame op pauze, maar wordt ik doorgelinkt naar de website.
Waar/bij wie kan ik dit melden?
Ik heb top 2000 gestreamd vanaf mijn telefoon naar de boxen. Daar komt nu dus dat ecolife gelul tussendoor. Echt geen enkele andere website of reclame doet dit…
Met dit tooltje kan je hem melden:
https://www.bokt.nl/tools/reportads.php
Niobe schreef:Ineke2 schreef:Ik blaf inmiddels als een zeehond, kan zo auditie doen voor Siebert.
Beterschap voor alle zieken
Ik moest wel even lachen sorry!Siebert, dat is lang geleden. Ik ken ook alleen de vieze versie van het liedje nog
![]()
Beterschap nogGa je nog wel lekker een stukje wandelen?

DuoPenotti schreef:Mss moet de overheid eens stoppen voor alles en nog wat mega bedragen voor te vragen als je iets naar de milieu straat brengt!
euh ja, dombo, dat is gewoon gratis.
En vaak ook nog bij een supermarkt in te leveren naast de glasbakken.

prompter schreef:Is per gemeente verschillend, elke milieustraat heeft eigen regels wat er wel en niet betaald moet worden. Wij beheren er hier drie en ze hebben alle drie hun eigen regels
(verbouwingen even daargelaten) Cer schreef:prompter schreef:Is per gemeente verschillend, elke milieustraat heeft eigen regels wat er wel en niet betaald moet worden. Wij beheren er hier drie en ze hebben alle drie hun eigen regels
maar, zit er 1 bij waar alles gratis is? Dus onbeperkt brengen en op laten halen?
(overigens weet ik niet wie er meer dan 13x naar een milieustraat moet, maar dat kan helemaal aan mij liggen(verbouwingen even daargelaten)