Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:42

Ik had gezocht naar kinderdekbedden (voor de hond) en kreeg ineens ads van gebruikte wasbare babyluiers.

Nou weet ik dat die dingen schreeuwend duur zijn en op 90 in de was mogen, dus ik snap het ergens wel, maar ik zou het zelf niet tweedehands kopen. :=

Zelfde met die menstruatieslips. Ik kan je niet kwalijk nemen dat je het probeert door te verkopen als het toch niets voor je blijkt te zijn, maar ik ben niet de klant haha.

Tallie1979

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:12

Ik heb weer eens geen update van dpd. Via de dpd site kan ik het pakje volgen en zie ik inmiddels ook dat het klaar ligt voor de koper. Maarja, Vinted heeft al ruim 48 uur geen update en zegt dat ik het nog moet versturen.

En om dan iemand te pakken te krijgen bij die tent… ik heb al diverse berichten gestuurd met bewijzen, maar reageren? Ho maar.

Ik heb dpd dus definitief uit gezet hier. Ik doe het niet meer. :n

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:13

Ondergoed mag toch alleen nieuw? Ik heb die menstruatieslips ook wel eens verkocht. Echter...ik had ze nieuw gekocht en zag toen ze binnen waren al dat ze veeeeeeeeeeeeel te groot zouden zijn. Ik heb ze niet eens gepast. Retourneren mocht niet (TERECHT!) Dus toen zat ik in dubio. Ik dacht ik waag gewoon een poging (zou het zelf echt NOOIT kopen op Vinted) Was die dingen serieus binnen 5 minuten kwijt. Bizar.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:15

Tallie1979 schreef:
Ik heb weer eens geen update van dpd. Via de dpd site kan ik het pakje volgen en zie ik inmiddels ook dat het klaar ligt voor de koper. Maarja, Vinted heeft al ruim 48 uur geen update en zegt dat ik het nog moet versturen.

En om dan iemand te pakken te krijgen bij die tent… ik heb al diverse berichten gestuurd met bewijzen, maar reageren? Ho maar.

Ik heb dpd dus definitief uit gezet hier. Ik doe het niet meer. :n

Ja vreselijk iedere keer daar hè? Ik hou ook altijd mijn hart een beetje vast. Gelukkig wordt het niet zo vaak gekozen.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:54

Das ook lekker waardeloos zeg Tallie. -O-
Ik heb met DPD ook wel eens dat het even duurt voor de t&t actief wordt, maar zó lang is toch niet normaal :=

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:06

Hier ook weleens gehad met DPD, reden waarom ik er niet meer mee verzend. Vond het toch tricky of ik mijn geld wel kreeg als de koper het ging ophalen terwijl de tracking niet bijgewerkt werd.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:02

Wat een volslagen halve gare zitten er in de chat van Vinted zeg. Ze proberen echt om het je zo moeilijk mogelijk te maken iets voor elkaar te krijgen. Ik stuur alle bewijs, ze blijft er om vragen. Ik stuur nog een keer, dan zegt ze dat ik het uit moet typen. Ik krijg hier zo’n kort lontje van gewoon!

Oh, volgende actie, mevrouw heeft het bij DPD neer gepleurd en ik krijg binnen 35 dagen antwoord. Nou, mevrouw, binnen 48 uur cancellen jullie de bestelling en kan ik fluiten naar 55 euro. Weer top gedaan!!

Denk dat ik maar stop met Vinted. Zo veel ergernis!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:40

Nu toch maar de transactie gepauzeerd. Heb ik maar 20 keer hoeven zeggen dat het pakket niet zoek is, maar de tracking gewoon niet bijgewerkt.

Inmiddels wel alles eraf gehaald, ik neem even pauze van deze ergernis. Even niks.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:31

Ik verbaas me trouwens ook over het aantal gebruikte bikini's die worden aangeboden. Dat zou ik toch ook niet echt hygiënisch vinden :=

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:32

En iemand probeert me te dropshippen lol. := Biedt iemand zwempakken aan met leuke prints voor €25.-. Ik dacht toch ff zoeken en ik vind ze voor €12.- op Shein :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:33

Nou ik heb nergens last van bij vinted. Is een mooie uitvinding, ik verkoop hele mooie dingen en koop hele mooie dingen.

1 pakketje is kwijt geraakt en iedereen heeft zn geld teruggekregen.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:04

Ik vind het ook heel leuk! Iemand een slim idee hoe je een suède rokje uit de kreukels krijgt?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:22

Bootsiebob schreef:
Alja schreef:
[ Afbeelding ]

Niet mijn advertentie trouwens :+

:')
Wel humor. En dan €50 vragen

Er zijn mensen die hier veel geld voor geven.. heb ook regelmatig de vraag gehad of het wel vieze laarzen waren of dat als ze schoonwaren ik ze vies kon maken.. toen ik rubberen laarzen aanbood

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:24

Ipsilonka schreef:
Ik vind het ook heel leuk! Iemand een slim idee hoe je een suède rokje uit de kreukels krijgt?

Heb je een handstomer? Daarmee doe ik (nep) suede altijd, en velvet.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:30

Bootsiebob schreef:
Alja schreef:
[ Afbeelding ]

Niet mijn advertentie trouwens :+

:')
Wel humor. En dan €50 vragen

De beschrijving is ook 'let niet op de koeienstront'. :')