Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_chou

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 16:17

Ik begin een beetje ziek te worden, dus nu aan het hopen dat het niet doorzet -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-25 16:17

Moet straks weer met werk bellen om me voor morgen ook ziek te melden en ik sta strak van de spanning.. bij bijna al mijn bijbanen er zo'n slechte ervaringen mee gehad en in combinatie met ander trauma van vroeger slaat mijn hoofd gewoon totaal op hol..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 16:35

Whoei gekleurde vlekjes voor mijn ogen. Hopelijk trekt nog weg. Wil nog naar het huis van mijn oom.

Zou bijna zeggen dat ik party hou alleen wel zonder drugs of alcohol. _O-

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 16:41

Hier ook last van een vicieus virus. In een maand tijd al twee keer last van gehad, denk je d’r vanaf te zijn, begint het hoesten weer. Grrr

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 17:12

melanie0906 schreef:
Bellatrix schreef:
Dan kan ze pas om 16.00 bellen. :+

Dat maakt toch niet uit? Ze zullen ook moeten opstarten ovens aanzetten enzo

Heb idd toch maar even gebeld en ze hebben het omgezet naar 6 uur :))

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 17:18

Nou die assessment was iets :+
Ik heb denk ik sowieso 2 competenties wel gehaald, maar de andere 3...naja we gaan er gewoon voor en ik weet eigenlijk ook al precies waar ik aan moet werken, maar ik hoop dat ik mijzelf er nog een beetje uit heb kunnen praten.

Maar dat zijn in ieder geval 12EC als ik die 2 inderdaad gehaald heb :')

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 17:42

Kan mezelf nergens toe zetten :\

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 19:10

Telpeva schreef:
fjordjes schreef:
Wil graag wat doen want de hele week thuis zitten verveeld maar als ik iets doe ben ik weer snel moe...

Heb je de was al gevouwen? Dat is wat ik zo ga doen, dat is voor mij lichamelijk moeilijk dus dat ga ik zo heel laagdrempelig en langzaam lekker op de bank, met een kop thee en een tv-serie doen. Wanneer het niet meer gaat dan stop ik en kijk ik de serie af, alles wat ik wel gedaan krijg is mooi meegenomen :j
Misschien iets in zo'n richting, waarbij het niet uit maakt of je halverwege zou stoppen?

Ja gisteren al gedaan, dus nu geen was meer te vouwen. Straks wel een was ophangen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 19:18

Katten kots feestje in de douche, maar gelukkig in de douche.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 19:28

Polarize schreef:
Nou die assessment was iets :+
Ik heb denk ik sowieso 2 competenties wel gehaald, maar de andere 3...naja we gaan er gewoon voor en ik weet eigenlijk ook al precies waar ik aan moet werken, maar ik hoop dat ik mijzelf er nog een beetje uit heb kunnen praten.

Maar dat zijn in ieder geval 12EC als ik die 2 inderdaad gehaald heb :')

Precies zoals ik dacht, 2 gehaald en 3 niet. Her-assessment wordt leuk, want dat zijn net de competenties waarvan ik wel weet dat ik ze kan en toepas, maar echt moeite heb met het goed verwoorden. En juist dat verwoorden moet goed zijn zodat de docenten het kunnen lezen/horen en beoordelen.
Echt even flink ruk :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 19:38

Bij ons in het winkelcentrum in de garage zijn ze bezig om alle betaalautomaten
om de garage uit te kunnen te vervangen en er staan nog 2 die het gewoon doen.

En om in te rijden hebben ze ook al 2 veranderd dacht ik...
Leuk een kaartje gekregen, je betaald om eruit te kunnen...staan die ^%$#@ slagbomen open..Daaaag 90 cent.

En dat is nu voor de 2e keer gebeurt deze week. :x _-:(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 20:56

Vandaag een mailtje: "we hebben diverse pogingen gedaan je te bereiken, helaas is dat niet gelukt"
Ze hebben vrijdag gebeld, waarna ik op 2 verschillende dagen heb terug gebeld en ze niet te pakken kreeg.
Maar ok.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 21:36

Mensen die altijd maar wat te zeuren hebben maar geen actie ondernemen om er iets aan te doen..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 21:45

fleurtjeuh schreef:
Mensen die altijd maar wat te zeuren hebben maar geen actie ondernemen om er iets aan te doen..

Hm ja daar heb ik soms wel een handje van. Ik klaag nog weleens over werk maar weggaan doe ik niet.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 22:13

Suzanne F. schreef:
fleurtjeuh schreef:

Hm ja daar heb ik soms wel een handje van. Ik klaag nog weleens over werk maar weggaan doe ik niet.

Mijn man kan dat ook heeeeel goed. Die moet soms ff een schop hebben. :j

Nu krijgt ie de kans om een uitdagende functie te krijgen, twijfelt ie.
"Als je nou eens een half jaar op proef doet? En dat in contract laat zetten?"

Hij wil graag uitdaging, -O- krijg je dat, twijfel je. Niks er van maat. *\o/* gas op je lolly.

En hij schilt heel lief aardappelen. Maar doet ze standaard in een te kleine pan. Elke x weer over koken omdat de pan eigenlijk te vol is. -O-
Dus hij mocht schoonmaken. :j :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 22:46

Ik schrijf ik een pakket vam eisen voor een rolstoel, zorgvuldig en specifiek samengesteld op het ziektebeeld van mijn client. Ik wéét dat dit werkt voor haar. Daarna gesprek leverancier die zich hardop afvraagt of mijn pakket van eisen wel klopt.... Daarna maakt ze me belachelijk door te bellen naar een fabrikant van een aandrijfsysteem dat 'iemand hier naast mij (ik) niet geheel overtuigt is dat twee systemen daadwerkelijk met elkaar gecombineerd kunnen worden, kun je haar uit leggen dat dat gewoon kan?' waarna ze vervolgens te horen krijgt dat ik gelijk heb en dat dat niet kan. Maar uiteraard geen excuses oid. Ze ging niet mee in mijn verhaal, want we moesten kosten besparen. Dus volgende afspraak passing met fabrikant die niet succesvol is omdat client met twee vuisten in haar rug moest zitten waarbij ik ook nog zijwaartse steun gaf op de bovenbenen. Kwam allemaal goed, werd gezegd. Uiteindelijk vandaag de levering van het eindproduct. Waarna ze er na twee uur klóten achterkomen dat het toch niet zo geschikt is. Nadat ik ietwat onvriendelijk, lichtelijk geïrriteerd vraag wat we nou gaan doen dan, is het antwoord dat het haar goed lijkt om met z'n alle te gaan zoeken naar wat client precies nodig heeft.... :\ dafaq zitten we hier te doen? Te rummicuppen?! Ik heb client in een model stoel gezet wat ik voor ogen had (toevallig had een andere leverancier een dergelijke stoel in zn bus) en dit bleek (zoals verwacht) wel te werken voor haar. De ontspanning (en tranen van hoop) straalde van haar gezicht. Nu, na fakkin drie consulten geklooi, door 5 professionals (wat zou dit gekost hebben?!) zijn ze dan toch overtuigd dat ik wellicht toch gelijk heb met mijn pakket van eisen. Als we het dan toch hebben over goedkoopst adequaat... Deze drie consulten van elk 2 uur minimaal door 5 betaalde professionals, tel uit je winst.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 22:51

Zó ontzettend vermoeiend Hutcherson, maar helaas zo ontzettend herkenbaar ook nog.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 22:57

Suzanne F. schreef:
fleurtjeuh schreef:

Oh ik soms ook hoor.
Ik ben regelmatig mijn grootste ergernis

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 00:06

Aan mezelf, dat ik al de hele week chagrijnig ben..

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 00:08

Heel mn mond doet zeer van alle vullingen en behandelingen bij de tandarts. Ben helemaal bij op de vulling van dinsdag na die aangepast moet worden. Mensen hoe eng en poedersuiker de tandarts ook is ga gewoon. Dit is zo intens geweest ben blij dat ik bij ben maar dit gaat niet nog een keer gebeuren..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 00:18

Bijna iemand gestikt op werk, was echt even eng... gelukkig goed afgelopen, maar we stonden wel even stijf van de adrenaline %)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 00:24

Mijn bejaarde buurvrouw is overleden,ze was 93,maar ze was zo lief en aardig.Ik heb met haar ook zo fijn over mijn moeder met Alzheimer kunnen praten omdat ze mij begreep,ze had ook een dierbaar familielid met Alzheimer gehad en zij begreep mij.Ik zal de kopjes thee en heerlijke cake missen.Nu alleen de zorg of haar volwassen zoon met een rugzakje het alleen gaat redden in het huis.Gelukkig heeft hij wel een familie achter zich staan.Maar toch,maak mij wel een beetje zorgen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 05:49

Rare droom en werd half wakker omdat ik naar de wc moest. Vervolgens dacht ik dat ik dochter “mama” hoorde roepen. Dus ging daar op liggen luisteren of dat nou echt zo was. Blijkbaar had ik dat ook gedroomd want dochter is er helemaal niet. Maar ja duurde even voor ik wakker genoeg was dat te beseffen. Nu ben ik dus veel te vroeg wakker.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 09:24

Elke fiets week zijn ze bezig op onze werkplek. Doe alles gewoon in een keer in plaats van steeds een keutel te leggen. Goeie god.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 09:28

Ik haat auto's met felle witte, harde lichten. :x Als die net over een hobbel rijden heb je die dus recht in je gezicht en zie je letterlijk even niets meer. Dit had ik vanmorgen meerdere keren. :x