Syberdepiep schreef:Nou wederom opgelicht, ik ga er nu echt marktplaats mijden. Marktplaats geeft aan natuurlijk dat er niets aan gedaan kan worden, die verwijst door naar Payment service. En die verwijst weer naar marktplaats. Dacht kopersbescherming te hebben maar blijkt niet zo te zijn. Verkoper heeft lekker gecashed en speelt spelletje mooi dat het niet verzonden kan worden met code die bij betaalverzoek met verzenden zat, zelfs bij 5 verzendpunten geweest, ja echt! Melding gedaan van oplichting maar marktplaats ziet geen reden toe en verkoopster blijft gewoon actief.
Vinted is zoveel beter geregeld.
Gewoon aangifte doen.
En met het aangiftenummer weer marktplaats contacten.
Van alle nog active advertenties screens maken
Van jouw berichtengeschiedenis met verkoper uiteraard ook.
Hoop dat het niet om te veel geld gaat.Sucess
Er werd me werkelijk van alles naar mijn hoofd geslingerd wegens het niet reageren. Sommige mensen wilden me al rapporteren.
Ik begrijp dat het frustrerend is als er geen reactie komt, maar soms heeft dat een reden. Ik had ook in het ziekenhuis kunnen liggen. Baal even en ga door. Waarom moet er zó heftig gereageerd worden? Koop dan in een winkel... Het ging om wat babyspullen en niets bijzonders, dus die pluk je ook makkelijk ergens anders vandaan voor weinig.
Die heb ik meteen aangevraagd, maar ik heb hem na 6 dagen nog niet binnen. Telefoon is besteld en betaald. Omdat ik er meteen een nieuw abonnement bij afsluit, moest ik mijn rekening bevestigen door 1 cent over te maken. Nooit aan gedacht en de telefoon is al wel betaald door mijn man, maar de bestelling is pas compleet als ik bevestig met een rekeningnummer op mijn naam. Al met al ben ik dus knap onhandig bezig en duurt het lang voordat ik weer een telefoon heb. Achteraf.... (Is mooi wonen, zegt mijn dierenarts.
) Het is allemaal mijn eigen stomme schuld, maar dat verandert verder weinig aan de situatie, haha.