Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 15:42

c_alsemgeest schreef:
Ik krijg sowieso jeuk van pamper reclames :')

Fair enough. Maar die kinderlijke softe stem... Brrrrr.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 16:24

rien10 schreef:
Je moet ze ook om de zoveel uur verwisselen. Niet te lang laten zitten.

Vergeet dan ook niet met het goede busje de billetjes te poederen ;)

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 16:53

Ineke2 schreef:
robinxfellow schreef:
Dat ik een pakketje zou krijgen van PostNL tussen 12 & 2 vandaag. Dus ik braaf thuis wachten..
Krijg ik ineens een melding dat ze me gemist hebben terwijl er niemand langs geweest is of heeft aangebeld. En nu komen ze morgenochtend terwijl ik aan het werk ben, dus moet ik extra betalen zodat ze morgenavond komen bezorgen. En contact leggen of klacht indienen kan ook niet in het weekend.. }:)

Is het geen optie om het pakketje op te halen bij een pakketpunt?
Overigens is het ook wel een ergernis van mij hoor. Zo vaak al gehad dat ik thuis was, maar er gewoon niet aangebeld wordt.

Ja dat kon maar dan kan ik het ook pas morgenmiddag/avond afhalen dus dat schiet niet zoveel op.
Dan maar hopen dat ik morgen wel een fatsoenlijke bezorger heb.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 18:21

Mensen die zich 5000% hetero noemen.
Over het algemeen mannen.
Kerel prima dat je hetero bent, dat snapt iedereen.
Niemand die denkt 'goh misschien is hij wel bi, want er staat alleen maar dat hij hetero is'
Alsof ze extra moeten overdrijven om te laten zien dat ze aandacht van mannen niet waarderen. Want stel je voor dat iemand denkt dat je bi bent, of nog erger, homo..

Valerie93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 18:47

Wat is dat toch altijd met die zogenaamde Wauw factor?? Echt kan mij er zo aan irriteren dat die reden gegeven word.

"Ik mis de wauw factor"...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 19:39

Mijn darmen....
Niet geweten dat er nog zoveel in zat wat er schijnbaar uit moest -O-

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 19:45

Aan de protestacties morgen. Ik weet niet waar ik aan toe ben en daar word ik heel, heel onrustig van.

Tot nu toe heb ik bij elk concertbezoek ten minste één nummer gemist door anderen, dit gaat me niet weer gebeuren :=

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 19:51

Hartstikke leuke middag gehad. Maar met gympies een natuurgebied heen... Geen succes.

Nog een uurtje voordat ik thuis ben, dan kunnen mijn natte gympies in de was, en kan ik lekker in bad :D Maar wat is het koud nu..

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:15

AmyII schreef:
Aan de protestacties morgen. Ik weet niet waar ik aan toe ben en daar word ik heel, heel onrustig van.

Tot nu toe heb ik bij elk concertbezoek ten minste één nummer gemist door anderen, dit gaat me niet weer gebeuren :=

Ik word er ook onrustig, vooral beetje zenuwachtig van eigenlijk

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:24

Ik heb sinds een tijdje een plantenbieb aan de weg staan en ik doe moeite om er leuke stekjes in te zetten en een gevarieerd aanbod te hebben. Er hangt duidelijk in het zicht een papier met uitleg. Als je geen plant om te ruilen hebt dan graag een tikkie betalen of een donatie in de pot doen. Maar er zijn nu steeds planten weg zonder dat men ruilt of een donatie doet. Voor mij gaat de lol er zo wel snel af. Nu zit ik met een kastje waar nog 3 planten in staan

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:27

Niobe schreef:
AmyII schreef:

Ik heb me er maar bij neergelegd dat t mogelijk poedersuiker wordt morgen :\. Ga eerder weg en dan zie ik wel.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:36

_San87_ schreef:
Niobe schreef:

Ik heb me er maar bij neergelegd dat t mogelijk poedersuiker wordt morgen :. Ga eerder weg en dan zie ik wel.

Echt… Als ik weer (een deel van) een concert mis…, ik weet niet of ik lief leuk en aardig kan blijven in zo’n file. Het spijt me. Ik snap het sentiment en elke andere dag zou ik met liefde braaf in de file gaan staan maar morgen ff niet.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:48

Dat ik de hele dag ineens weer een trillend ooglid heb _-:(

Ik weet dat 't normaal gesproken door de combinatie vermoeidheid + koffie komt, dus ik heb vandaag helemaal geen koffie gehad en heb afgelopen nacht ook goed geslapen. Maar ik ben nu alsnog extra moe + dus dat oog + ook nog hoofdpijn :(

Maar afgelopen week was wel druk, vermoeiend en heb toen elke dag best veel koffie gehad, dus misschien protesteert m'n lichaam nu even :')
Laatst bijgewerkt door Fearn op 03-07-22 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:49

Hoofdpijn. :\

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 21:31

AmyII schreef:
_San87_ schreef:

Ik heb me er maar bij neergelegd dat t mogelijk poedersuiker wordt morgen :. Ga eerder weg en dan zie ik wel.

Echt… Als ik weer (een deel van) een concert mis…, ik weet niet of ik lief leuk en aardig kan blijven in zo’n file. Het spijt me. Ik snap het sentiment en elke andere dag zou ik met liefde braaf in de file gaan staan maar morgen ff niet.

Snap ik helemaal :j.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 21:32

AmyII schreef:
_San87_ schreef:

ik zou het ov pakken als ik jouw was. Wel wat meer gedoe , maar een grotere kans om op tijd te komen. En dan het liefste de trein en misschien nog een ov fiets. Met de bus is de kans ook groot dat je vast komt te staan denk ik.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 21:45

Niobe schreef:
AmyII schreef:

Ja… mijn kinderen zitten in hun toetsweek en worden vanwege de afstand met de auto gebracht (fiets achterop). Maar geen idee of ik eerder moet vertrekken. Andere schooldagen is te laat komen geen enkel probleem. Nu echt niet handig… breng ik degene die om 8:30 daar moet zijn dan maar achter op de scooter? Hoe laat moeten we dan weg?

Demonstreren prima, ik begrijp het helemaal. Maar de gevolgen voor mensen die er niets mee te maken hebben, kunnen heel heftig zijn.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 21:47

Zebrastreep schreef:
AmyII schreef:

ik zou het ov pakken als ik jouw was. Wel wat meer gedoe , maar een grotere kans om op tijd te komen. En dan het liefste de trein en misschien nog een ov fiets. Met de bus is de kans ook groot dat je vast komt te staan denk ik.

Ov gaat ‘m niet worden, dan is het risico te groot dat ik niet meer thuis kom. Ik mag bij gods gratie al eerder weg morgen, dinsdag gaat de wekker gewoon weer om 06.00.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 22:22

Mezelf. Labiel ding dat ik ben. Jezus maak een keuze en blijf daar bij. Ga niet lopen pleasen.

Oh en weer een blaasontsteking. Yay.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:25

Mijn vader wil niet oppassen dus ik kon niet naar de kermis.

Gaat hij naar de kermis en stuurt selfies met m'n vrienden.

L. U. L.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:40

Urbanus schreef:
Mijn vader wil niet oppassen dus ik kon niet naar de kermis.

Gaat hij naar de kermis en stuurt selfies met m'n vrienden.

L. U. L.

Wait. What?
Dat hij naar de kermis gaat. Tot daaraan toe. Immers, vrije tijd is vrije tijd.
Maar dan jou uitdagen door bewust selfies te sturen? Grrm.

Ik erger mij aan mijn hoofd. Ik had zo'n fijne middag. Even niet denkend aan dingen die ik lastig vindt. Nu lig ik op bed en... Gepieker -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:42

Ja dit is echt gemeen :')

Piekeren is naar, wil je wat afleiding?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:45

Ik durf bij jou bijna geen 'ja' te zeggen. Want dan kan het letterlijk alle kanten op gaan :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:51

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 00:14