c_alsemgeest schreef:Ik krijg sowieso jeuk van pamper reclames
Fair enough. Maar die kinderlijke softe stem... Brrrrr.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:robinxfellow schreef:Dat ik een pakketje zou krijgen van PostNL tussen 12 & 2 vandaag. Dus ik braaf thuis wachten..
Krijg ik ineens een melding dat ze me gemist hebben terwijl er niemand langs geweest is of heeft aangebeld. En nu komen ze morgenochtend terwijl ik aan het werk ben, dus moet ik extra betalen zodat ze morgenavond komen bezorgen. En contact leggen of klacht indienen kan ook niet in het weekend..
Is het geen optie om het pakketje op te halen bij een pakketpunt?
Overigens is het ook wel een ergernis van mij hoor. Zo vaak al gehad dat ik thuis was, maar er gewoon niet aangebeld wordt.
Niobe schreef:AmyII schreef:Aan de protestacties morgen. Ik weet niet waar ik aan toe ben en daar word ik heel, heel onrustig van.
Tot nu toe heb ik bij elk concertbezoek ten minste één nummer gemist door anderen, dit gaat me niet weer gebeuren
Ik word er ook onrustig, vooral beetje zenuwachtig van eigenlijk
_San87_ schreef:Niobe schreef:Ik word er ook onrustig, vooral beetje zenuwachtig van eigenlijk
Ik heb me er maar bij neergelegd dat t mogelijk poedersuiker wordt morgen. Ga eerder weg en dan zie ik wel.
AmyII schreef:_San87_ schreef:
Ik heb me er maar bij neergelegd dat t mogelijk poedersuiker wordt morgen. Ga eerder weg en dan zie ik wel.
Echt… Als ik weer (een deel van) een concert mis…, ik weet niet of ik lief leuk en aardig kan blijven in zo’n file. Het spijt me. Ik snap het sentiment en elke andere dag zou ik met liefde braaf in de file gaan staan maar morgen ff niet.
AmyII schreef:_San87_ schreef:
Echt… Als ik weer (een deel van) een concert mis…, ik weet niet of ik lief leuk en aardig kan blijven in zo’n file. Het spijt me. Ik snap het sentiment en elke andere dag zou ik met liefde braaf in de file gaan staan maar morgen ff niet.
Niobe schreef:AmyII schreef:Aan de protestacties morgen. Ik weet niet waar ik aan toe ben en daar word ik heel, heel onrustig van.
Tot nu toe heb ik bij elk concertbezoek ten minste één nummer gemist door anderen, dit gaat me niet weer gebeuren
Ik word er ook onrustig, vooral beetje zenuwachtig van eigenlijk
Zebrastreep schreef:AmyII schreef:Echt… Als ik weer (een deel van) een concert mis…, ik weet niet of ik lief leuk en aardig kan blijven in zo’n file. Het spijt me. Ik snap het sentiment en elke andere dag zou ik met liefde braaf in de file gaan staan maar morgen ff niet.
ik zou het ov pakken als ik jouw was. Wel wat meer gedoe , maar een grotere kans om op tijd te komen. En dan het liefste de trein en misschien nog een ov fiets. Met de bus is de kans ook groot dat je vast komt te staan denk ik.
Urbanus schreef:Mijn vader wil niet oppassen dus ik kon niet naar de kermis.
Gaat hij naar de kermis en stuurt selfies met m'n vrienden.
L. U. L.
Urbanus schreef:Hoe kom ik aan zo'n slechte reputatie?
Deze tiktok filmpjes zijn zo hilarisch:
https://vm.tiktok.com/ZMNS5Lyv5/?k=1